تعبیر دیدن تلویزیون در خواب یا تلویزیون در خواب

معنی تلویزیون برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، چه تماشای پلاسما، خواب دیدم برای ابن سیرین تلویزیون بزرگ، کوچک، نو، شکسته خریدم.

  1. دیدن تلویزیون در خواب نماد خبر خوب یا بد است
  2. تلویزیون نشانه ای برای صاحب خانه است، زیرا هیچ خانه ای بدون حضور تلویزیون در خانه نمی تواند انجام دهد
  3. بسته به مطالبی که در تلویزیون نشان داده می شود، تلویزیون همچنین ممکن است نمادی از اقتدار، قدرت، معلم یا پلیس باشد
  4. نگاه بیننده به تلویزیون رنگی به دیدگاه مثبتی اشاره دارد که به آینده و زندگی بیننده مربوط می شود و دیدن فیلم ها، برنامه ها یا سریال های سیاه و سفید او تنها نمادی از تمایل و دلتنگی بیننده نسبت به گذشته یا تسلط سختگیران قدیمی است. ایده هایی که روی بیننده وجود دارد و همچنین ممکن است نمادی از طرد بیننده از تغییر و تمایل او به انزوا، تنهایی و دوری از مردم باشد.
  5. در ابتدا باید توافق کنیم که معنی و تعبیر دیدن تلویزیون در خواب به آنچه از صفحه آن، برنامه، سریال، فیلم، برنامه و غیره پخش می شود مربوط می شود.
  6. دید یک دختر مجرد ممکن است طوری باشد که انگار در تلویزیون جای یک ستاره سینماست، مثلاً در این فیلم ازدواج می کند، یا مثلاً تاریخ ازدواجش تعیین شده است، یا اینکه قهرمانان فیلم با او در خانه هستند، مثلاً خواب او.
  7. تلویزیون برای مجردها وقتی خبرهای شاد و خوب را می‌شنوند و می‌بینند، یا شخصیت‌ها و ستاره‌های جذابی را می‌بینند که از نظر ظرافت متمایز می‌شوند، یا مناظر زیبای منظره‌ای را می‌بینند، معنای مثبت زیادی دارد، اما دیدن تلویزیون در حال خراب شدن، انفجار، ناپسند است. افتادن یا پخش اخبار بد و غم انگیز.
  8. در مورد دیدن تلویزیون در خواب یک زن متاهل، نماد خانه یا خانه است و دید زن متاهل از تلویزیون در مکانی تمیز و مرتب در خانه نمادی از ثبات و تعادل خانه، هماهنگی و ارتباط قوی بین اعضای خانواده است.
  9. اگر تلویزیون خراب، شکسته یا در جای کثیف باشد، این نشان دهنده وضعیت سخت خانواده از نظر مالی یا اجتماعی است یا اینکه خانواده این زن به دلیل اختلافات و مشکلات اساسی دچار پراکندگی می شود.
  10. دیدن زن متاهل یا زن باردار به گونه ای که گویی کسی خبرهای خوشحال کننده ای به او می دهد از صفحه تلویزیون خبر از بازگشت غایب یا مسافر یا موفقیت و برتری فرزندان یا ترفیع شغلی برای شوهر یا بارداری به زودی زن می دهد. یا تولد آسان و پر برکت و از همه مهمتر اینکه تصویری که زن متاهل در تلویزیون می بیند واضح باشد
  11. در مورد دیدن بیننده به گونه ای که گویی در تلویزیون دیده می شود، این خبر از وقوع یک رویداد برجسته در زندگی او می دهد یا اینکه در قلب مردم جایگاه ویژه ای دارد، به خصوص اگر بیننده مانند هر ستاره یا بازیگر مشهوری در تلویزیون ظاهر برجسته ای داشته باشد. شخص مشهور رسانه ای، اما دیدن خود بیننده بیمار یا مستاصل و یا با لباس پاره در تلویزیون مطلوب نیست.
  12. تعمیر تلویزیون و روشن کردن آن در خواب نمادی از تغییرات مثبتی است که در آینده نزدیک برای بیننده رخ خواهد داد.دیدن او در خواب بیمار نویدبخش بهبودی است.
  13. دیدن او در خواب مجرد، نماد ازدواج است و در خواب زن حامله، تولدی مبارک و آسان و دیدن او در خواب بیکار، بشارت می دهد که به زودی شغلی پیدا می کند.

ابن سیرین رویا تماشای تلویزیون – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا