تعبیر دیدن آب در خواب و آب در خواب

معنی آب برای مجرد، برای زن باردار، برای زن شوهردار، چه در خانه، نهر گل آلود پاشیده شده به زمین در اتاق، شستشوی تمیز و گرم ابن سیرین

  1. آب نشانه زندگی خوب، زندگی خوب، رضایت و عشق است
  2. آب نماد سلامتی، شادی و نیکی است
  3. دیدن آب بسیار سنگین حکایت از قیمت ارزان و تیرگی عدالت در بین افراد جامعه دارد
  4. دیدن آب زیاد در خواب، نشانه خوش شانسی یا طول عمر است
  5. دیدن راه رفتن روی آب در خواب بیانگر موفقیت است، چه در تحصیل، چه در کار و چه در تجارت
  6. نوشيدن آب پاك از فنجان يا فنجان حاكي از خير زن و فرزند است
  7. دیدن آب دادن و یا تقدیم آن با فنجان به دیگری نشان دهنده تولد نر بدون ماده است
  8. دیدن آب کثیف به صورت امواج متوالی، مشکلات و مشکلاتی را به تصویر می کشد که خواب بیننده را در رسیدن به هدف خود با آن روبرو خواهد کرد.
  9. دیدن آب داغ یا جوشان در خواب بیانگر نگرانی، بی عدالتی و مشکلات روحی است.
  10. دیدن آب زمزم و آشامیدن از آن، ان شاء الله همه خیر است، زیرا نشانه ای است برای بیننده همسر صالح و فرزند صالح و ثروت بیننده در این دنیا در پول و کار و سلامتی و طول عمر و عاقبت به خیر. در آخرت
  11. دیدن آب در خواب به اسلام و علم و زندگی و زندگی و هر آنچه در این دنیا مربوط به زندگی است اشاره دارد
  12. آب به جنین هم اطلاق می شود و اهمیت زیادی در به دست آوردن پول دارد
  13. ديدن نوشيدن آب پاك و پاك نشان دهنده بهبودي از بيماري، از بين رفتن نگراني، طول عمر و يا ازدواج با يكي از بهترين و متدين ترين دختران در يك خواب است.
  14. و هر کس در خواب ببیند که آب پاک و پاکیزه می نوشد و از مردمی غیر از اهل اسلام بوده است، خداوند اسلام را به او عطا فرموده است، که نشانه آن است که طالب علم به آنچه می خواهد به دست می آورد. سود برای تاجر است و دیدن آب از حمام (توالت) در خواب، حرام است.
  15. دیدن آب راکد یا گندیده بیانگر بیماری صاحب یا فساد کار یا تغییر دین است و دیدن آب حمل در دیگ و کاسه و بطری و سطل و غیره برای فقرا و نیازمندان و ازدواج برای مستمندان است. مجردی و حاملگی زن متاهل و دیدن سطل یا کاسه خالی از آب نشان دهنده تولد مردی بدون ماده است.
  16. آب روان یا راکد به اجتماع اطلاق می شود و دیدن آب در میان گیاهان و گیاهان یا بین خانه ها و مسکن ها یا سیلاب و آب جاری، بر اهل این خانه ها بلایى مانند وقوع جنگ، قحطی، طاعون را پیش بینی مى کند. یا خدای نکرده زلزله.
  17. دیدن بیننده و آب دادن به کسی، بیانگر ولادت مرد است، و نوشیدن آب پاک، حاکی از خیر و صلاح زن و فرزند است، و دیدن آب گرم، هشدار ظهور غم و اندوه است، و اگر بیننده خواب ببیند. رویای او که گویی کسی او را ناگهان در آب زلال انداخته است، این خبر از شگفتی خوشایندی می دهد.
  18. دیدن چشمه آب در خواب بیانگر خیر و برکت است و آن در رؤیت صالحان است.
  19. مثلاً دیدن آب در حال انفجار از دیوار نشان دهنده غم و اندوه مرد از دست دادن عزیزی است که ممکن است برادر، دوست یا برادر شوهر باشد.
  20. و بیرون نیامدن آب از خانه حکایت از نگرانی دائمی و دائمی در خانه دارد که ممکن است غم یا بیماری باشد و دیدن چشمه آب روان بهترین باقی ماندن صاحب آن است و دیدن چشمه های فراوان آبی که منفجر می شود نشان می دهد که بیننده پس از سرزنش و سرزنش شدید پول به دست می آورد.
  21. آب پاک در خواب و ارزانی و گسترش عدالت و آشامیدن آب بعد از تشنگی حکایت از طول عمر و ایمن بودن از دشمنان دارد و دیدن بیننده به گونه ای که گویا با دست به آب می زند، بیانگر حسن مدیریت و خرج کردن است.
  22. دیدن آب راکد، حبس است، مخصوصاً اگر بیننده ببیند که با آب راکد می‌افتد که جاری نمی‌شود و آب نمک در خواب، غم و اندوه و گرفتاری است.
  23. آب سیاه نشانه زنی است که در او خیر نیست، چنانکه نشانه تباهی است
  24. نوشيدن آب سياه نشانه كورى و گرفتارى است و ديدن آبى با بوى متعفن حاكى از حرام است.
  25. و آب زرد درد و بیماری و زوال نعمت.
  26. و ديدن آب گرم بحران اوست و هر كه ببيند در شب از آب گرم استعمال مي كند، دلالت بر آن دارد كه از جنّيان آسيب ديده و ترسيده است.
  27. دیدن آب تیره نشانه خستگی و بیماری است و دیدن کف شناور بر روی آب بیانگر مالی است که نه خیر و نه برکتی دارد و نوشیدن آب دریا ظلم است.
  28. آب پاك خوب است و ريختن آب در خواب اشاره به تونل و فضول است و ديدن وضو در خواب رؤيت نيكو است هر چقدر هم كه آب خوب باشد زيرا اصل در اينجا وضو است نه آب بلكه لازم است. که آب تمیز باشد
  29. راه رفتن بر روی آب بیانگر تکبر صاحب آن و خطراتی است که او را احاطه کرده است و دیدن شخصی در خواب که گویی در آب عمیقی است و کف او را لمس می کند، خبر از ثروتی می دهد که به دست خواهد آورد.
  30. و دیدن شست و شو و غسل با آب سرد شفای بیماری و توبه و رهایی خانواده ها و آزادی زندانی و ایمن از ترس است و نوشیدن آب رودخانه در دل مردم و زندگی آرام و آسوده جای دارد. دیدن باغچه که با آب آبیاری شده است به خاطر یک زن پول می گیرد.
  31. دیدن آب در فنجان یا فنجان پسر را بشارت می دهد و دیدن جام شکسته و باقی ماندن آب بیانگر مرگ مادر و زنده ماندن جنین است و برعکس اگر جام بماند و آب از بین برود.
  32. و آب در خواب دختر مجرد خوب است، چنانکه نشانه طهارت و پاکی است، و نوشیدن زن مجرد از آن نیکو و برآورده کننده آرزوها و خواسته ها است، و شستن یا وضو گرفتن از آن، به زودی بشارت ازدواج می دهد، و زن مجرد راه می رود. بالای آب در خواب او نشانه موفقیت است.
  33. و اما دیدن آب توسط زن شوهردار در خواب، نشانه خیر و برکت است و نشان دهنده ثبات است، نوشیدن آب محبت و رزق است، شستن و وضو گرفتن از آن مغفرت خداوند و دیدن زن در راه رفتن است. حمل آب یا سفر برای رزق و روزی یا گرفتن پول
  34. اگر زن حامله در خواب آب ببیند، بیانگر زایمان آسان و آسان است و اگر آب از جام یا فنجان باشد، ممکن است پسری به دنیا آورده باشد.
  35. و ديدن شخصى در خواب چنان كه گويى اتاق پر از آب است، دليل بر خير و امان است و اگر آب زلال و پاك بود دلالت بر شادى و بشارت دارد.
  36. اگر بیننده خواب ببیند که آب گل آلود در اتاق، خانه یا به طور کلی در خواب او وجود دارد، بیانگر آن است که بیننده مال حرام و عواقب بدی برای او به دست آورده است، یا بیانگر ارتکاب نافرمانی و گناه است.
  37. دیدن شخصی که در خواب آب می پاشد، بیانگر آن است که بیننده در صورتی که به ترتیب آب بپاشد، مال را در راه نیک خرج می کند.
  38. اگر بیننده به صورت پوچ آب پاشیده باشد، این نشان دهنده خرج کردن پول در جای نادرست یا هدر دادن آن است یا اینکه بیننده محبت خود را از اطرافیانش از دست می دهد.

تعبیر خواب آب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=z8l5YjZ_sdc

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا