تعبیر چراغ در خواب و چراغ در خواب

دیدن چراغ روشن و خاموش، بزرگ و کوچک، برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای نگهدارنده چراغ نفتی، فانوس یا فانوس، نور کم نور

  1. اگر این چراغ از سقف معلق باشد یا آویزان باشد و از آسمان فرود آید، دید چراغ انرژی درونی انسان را منعکس می کند، چه آن انرژی معنوی و چه انرژی ایمانی.
  2. دیدن چراغی که در خواب نور سبز می تابد، بیانگر فرشتگان است
  3. چشم انداز چراغ نورانی تجسمی از زندگی و سن بیننده است
  4. دیدن چراغ خاموش یا سوختن و شعله ور شدن، نشانه های زیادی دارد که مهم ترین آنها خاموش شدن یا از دست دادن امید نسبت به چیزی یا کسی است و ممکن است حکایت از مرگ شخصی بسیار نزدیک به بیننده باشد.
  5. اگر این لامپ یا لامپ در اشکال مختلف خود (لامپ روغنی، فانوس یا فانوس) نور تابشی قوی ساطع کند، این نشان دهنده هوش، متانت ذهن و تفکر، قدرت بینش بیننده و توانایی او در خلاقیت و اختراع است.
  6. در مورد دیدن نور ضعیف و ضعیف، نشان دهنده نقص در تفکر، تنگ نظری و عدم جاه طلبی است.
  7. در مورد دیدن لامپ هایی که در خواب چراغ جمع می کنند، این نشان دهنده مسیر صحیح و سالمی است که بیننده خواب در آن قدم می زند، اگر این لامپ ها نورهای قوی، درخشان و رنگارنگ ساطع کنند، زیرا منادی ظهور شادی ها، شادی ها هستند. خیر و آرامش و همچنین ممکن است نشان دهنده موفقیت و دستیابی به اهداف باشد.
  8. و ديدن نورهاي مصنوعي در خواب مانند ديدن نور شمع يا نور فانوس و فانوس، دلالت آن است، مانند رؤيت نور چراغ.
  9. دیدن سیگنال های نوری مانند چراغ راهنمایی که در آن چراغ قرمز نشان دهنده خطر است و بیننده را به کاهش سرعت و عدم تسریع در تصمیم گیری دعوت می کند و رنگ نارنجی نماد خطرات و مشکلاتی است که بیننده در مسیر تلاش خود با آن مواجه خواهد شد. به آرزویش برسد و چراغ سبز نماد آرامش و امنیت از خطرات است
  10. چراغ بزرگ نشانگر بصیرت قوی، خرد تفکر، تعادل و قوت شخصیت است و دیدن یکی از چراغ های روشنایی مانند چراغی که در خواب خیابان را روشن می کند، ستودنی است، زیرا دعوتی است برای بیننده. نسبت به هر چیزی که قرار است بیاید خوشبین باشید.
  11. و با دیدن تابلوها یا لامپ های کوچک مانند چراغ هایی که در وسایل برقی (ماشین لباسشویی، تلویزیون، کامپیوتر و…) قرار دارند، رنگ سبز آنها نشان دهنده امنیت، موفقیت و خوبی و رنگ قرمز نشان دهنده خطری است که در آن وجود دارد. بیننده را احاطه می کند.
  12. دیدن یک دختر مجرد در خواب به گونه ای که گویی در حال روشن کردن چراغ یا شمع است، بیانگر آگاهی کامل او از بهترین و مناسب ترین چیز برای او است، و دیدن نور لامپ یک رنگ سفید درخشان زیبا، خبر از چیزی است که شادی و نشاط را به ارمغان می آورد. و دیدن نور ضعیف نشان دهنده شکستی است که به سرعت بر آن غلبه خواهید کرد.
  13. و دیدن دختر مجرد به گونه ای که گویی لامپ در دستانش منفجر شده یا مشتعل شده است، این نشان می دهد که او در معرض ناامیدی شدید نسبت به شخصی یا شکست در برخی از امور است که ممکن است مربوط به یک پروژه ازدواج ناتمام باشد.
  14. و اما دیدن چراغ یا حباب در خواب زن متاهل یا حامله، همان است که به شوهر اشاره دارد، زیرا نور شدید چراغ نشانگر شوهر خوب و موفق و مهربانی و لطافت است. خانه را پر می کند
  15. در مورد از دست دادن لامپ، سوختن، انفجار یا شکستن شیشه آن، این به مشکلات، اختلافات و رقابت هایی است که زن باردار یا متاهل با خانواده و امور خانه خود در معرض آن قرار می گیرد.

مکاشفه چراغ (نور) – مبارزه با شیطان – یوتیوب

تعبیر نور در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا