تعبیر تلویزیون در خواب و تلویزیون در خواب

معنی تماشای تلویزیون برای خانم های مجرد پلاسما برای خانم های باردار خواب حضور در تلویزیون برای خانم های متاهل خواب دیدم تلویزیون خراب

نماد تلویزیون رویایی

  1. دیدن تلویزیون یا تلویزیون در خواب بیانگر موقعیت و واقعیتی است که بیننده در بیداری در آن زندگی می کند، چه شرایط فعلی و چه آینده که او را شگفت زده می کند.
  2. تلویزیون در خواب به متولی امور خانه و برآوردن نیازهای او اعم از پدر، مادر، یکی از برادران و یا خود بیننده دلالت دارد، همچنین دیدن آن در خواب ممکن است به اخبار و اطلاعاتی اشاره داشته باشد که در حقيقت به بيننده مي رسد، به طوري كه اين خبر يكي از دو چيز را حاصل مي كند، يا از آن خوشحال و مسرور مي شود، يا از آنچه شنيده، اندوهگين و مضطرب مي شود.
  3. گفته می شد شخصی که در خواب روی صفحه تلویزیون خود را تماشا می کند، بیانگر نیاز خواب بیننده به برقراری برخی روابط اجتماعی و دوستی های جدید برای رهایی از تنهایی است که در واقعیت احساس می کند و نیاز مبرم او به خالی کردن نگرانی و ناراحتی.
  4. خلاصه این پرونده به تنهایی و انزوای بیننده از مردم، عدم اختلاط با دوستان و نیاز مبرم او به حمایت برخی افراد برای رهایی از واقعیت دردناکی که در آن زندگی می کند اشاره دارد.
  5. دیدن تماشای تلویزیون یا تلویزیون در خواب ممکن است نشان دهنده سخت کوشی بیننده و تلاش او برای رسیدن به موقعیتی عالی در واقعیت باشد، چه در کارش و چه در روابطش با مردم به طور کلی، و همچنین رسیدن به درجه ای که او را قادر می سازد به سمت اهدافش پیش برود. با موفقیت و تمایز
  6. برای کسی که در خواب می بیند که در خواب از تلویزیون اخبار می بیند و می شنود، دید او حاکی از رسیدن خبر و خبر خوب و شادی آور یا برعکس آن از دوست یا خویشاوند در روزهای آینده است.
  7. تماشای تلویزیون نشان از واقعیت و آرزویی است که او به دنبال رسیدن به آن است و بیننده آرزو دارد روابطی ببافد و با محیط اجتماعی که در آن زندگی می کند ارتباط برقرار کند تا از انزوا و تنهایی حاکم بر زندگی اش خارج شود. او را در بسیاری از موقعیت ها احساس یأس، سرخوردگی، پریشانی و ناتوانی در به چالش کشیدن مشکلات می کند
  8. تماشای تلویزیون به طور کلی، چه تماشای تلویزیونی که تصاویر را به صورت رنگی یا انتزاعی از رنگ، یعنی نوردهی سیاه و سفید نمایش می دهد، نشان دهنده احساس حقارت بیننده در روابطش با مردم و انزوایی است که در آن زندگی می کند، زیرا این احساس او را برمی انگیزد اعتراف به نیاز خود به بافتن روابط اجتماعی با دوستان و محیطی که در آن زندگی می کند
  9. دیدن تلویزیون که تصاویر سیاه و سفید را نشان می دهد، این دید نشان می دهد که بیننده رویا گذشته خود را حفظ می کند و به آداب و سنن قدیمی پایبند است، زیرا جایگزین کردن گذشته با حال برای او دشوار است.
  10. این به انزوای بیننده از مردم و فراموش کردن خود بدون مردم اشاره دارد
  11. اما اگر صحنه‌ها و تصاویری که ارائه می‌شوند با رنگ‌های واقعی همان‌طور که در واقعیت هستند رنگ‌آمیزی شوند، آن‌گاه این بینش نشان‌دهنده خوش‌بینی بیننده، دیدگاه مثبت او و تلاش او برای دستیابی به برخی اهداف، دستاوردها و موفقیت در زندگی است. .

دیدگاه ابن سیرین از تماشای تلویزیون – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا