تعبیر بام در خواب بالا و پایین رفتن سقف در خواب

پشت بام خانه و ساختمان، شستن بام تمیز و خواب دیدن مهمان روی بام بلند، غذا خوردن روی پشت بام، افتادن از پشت بام خانه، نظافت را برای شما توضیح می دهیم.

معانی سطح در خواب

  1. سقف در خواب یک نماد مثبت است، صرف نظر از وضعیت یا موقعیت بیننده
  2. سطح، بلندی، بلندی و تعالی است و بیانگر جاه طلبی و تلاش برای موفقیت است
  3. ظاهر پشت بام در خواب ممکن است نشان دهنده شخصیت بیننده ای باشد که به اهداف دور چسبیده است، زیرا سقف خانه، خانه یا ساختمان بالاترین مکان است و به زبان روانشناسی تحلیلی منبع است. ترس، اضطراب و ترس از افتادن در ناشناخته.
  4. سقف خانه یا معماری در یک رویا واحد

    اگر دختر مجرد ببیند که در خیابان، محله، محله یا شهر به پشت بام خانه بالا می رود تا از آن نگاه کند، این تعبیر او از جستجوی افق جدید یا تلاشی است که توسط دختر برای تغییر واقعیت

  5. اگر او سطح را تمیز و مرتب می یابد، پس تعبیر او خوب است و نشان دهنده توانایی های مثبت او است که ممکن است آینده را روشن تر و امیدوارتر کند.
  6. اگر در خواب ببیند که گروهی او را تعقیب می‌کنند و می‌خواهند چیزی از او بگیرند، اما از آن‌ها بگریزد و به پشت بام خانه‌اش بگریزد، این تعبیر آن به امان آینده است.
  7. تعبیر دیدن پشت بام در خواب زن شوهردار

    حاکی از یک فضای روانی آرام و اطمینان بخش است که چیزی برای برهم زدن زندگی ندارد

  8. اگر در خواب ببیند که پشت بام خانه یا ساختمان را تمیز می کند، به این معنی است که برای یک اتفاق مهم، شاد و خوش بینانه آماده می شود.
  9. اگر زن شوهردار ببیند که در پشت بام خانه مهمان پذیرایی می کند، به احتمال زیاد این تعبیر مقام و منزلت بالاست و این تعبیر در مورد زن باردار نیز صدق می کند.
  10. تعبیر خواب بام در خواب مرد بیانگر بلندپروازی و تمسک به ارزشهای والا است.
  11. اگر مردی در خواب ببیند که گویی به دنبال چیزی است و آن را روی پشت بام بیابد، به احتمال زیاد بیانگر هدفی دوردست است که بیننده خواب در مدت بسیار کوتاهی به آن خواهد رسید.
  12. سطح ممکن است نشان دهنده موقعیت اجتماعی یا حرفه ای بالا باشد
  13. خوردن غذا بر بام یا حضور در مزرعه در آن در رؤیا ممدوح است.
  14. ایستادن روی پشت بام بیانگر این است که بیننده خواب به هدف مورد نظر خود رسیده است
  15. پایین آمدن از سطح ممکن است بیانگر ترک بخشی از جاه طلبی های تماشاگر به خاطر یک هدف اجتماعی یا خانوادگی باشد، مثلاً فداکاری برای خرج خانواده یا برادران.
  16. افتادن از سطح بدون آسیب، در خواب، هشداری است برای خواب بیننده از وجود برخی از علل شکست مانند بی عملی، بی حالی یا وابستگی به دیگران.
  17. تعبیر خواب سقف خانه بستگی به شرایط و وضعیت آن دارد.
  18. در مورد سطح، ممکن است پر از زباله، نامرتب یا تمیز به نظر برسد.این ممکن است نشان دهنده این باشد که بیننده از برخی مسئولیت های خود در قبال خود، آینده و جاه طلبی های خود غفلت می کند.

دیدگاه وسیم یوسف از بام – یوتیوب

تفسیر دید سطحی – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=TdCMoU3Ee78

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا