تعبیر خواب شیر دیدن شیر در خواب شیر خوردم

مطالب: خواب خوردن شیر برای زنان مجرد و متاهل دیدن شیر در خواب بدون نوشیدن برای زن باردار شیر دادن خرید شیر ریخته شده شیر

تعبیر دیدن شیر در خواب

  1. دیدن شیر یا شیر، فال نیک است، زیرا به زندگی سرشار از سلامتی و برکت و فضل اشاره دارد و نیز بیانگر آن است که بیننده (خواب بیننده) در اثر کار نیکی که انجام می دهد، به کار خیر می رسد.
  2. دیدن شیر در خواب امری ستودنی و پسندیده است که به زودی به انسان برمی گردد تعبیر دیدن شیر در خواب مرد با زن تفاوتی ندارد.
  3. هر کس در خواب ببیند که از شیر مادیان (اسب ماده) می نوشد، دلالت بر محبت سلطان یا حاکم به او و کسب خیر و مال از او دارد.
  4. نوشیدن شیر اسب که پادشاه یا حاکم دوستش داشته باشد و از او پول بگیرد یا اینکه این شخص سلطان را ملاقات کند و با اتفاقاتش به او سلام کند.
  5. اگر در خواب ببیند که از سینه شیر می خورد، بیانگر این است که برای به دست آوردن و کسب روزی کلاهبرداری می کند.
  6. اگر این شخص در واقعیت به خوردن شیر عادت داشته باشد و در خواب ببیند که در حال نوشیدن شیر اسب است، این بدان معناست که او فردی است که برای نزدیک شدن به حاکم یا پادشاه به دنبال کسب خیر در میان مردم است.
  7. اگر در خواب ببیند که شیر می خورد، به این معنی است که در خانه شادی می آید یا اگر این شخص کشاورز باشد یا مسافرت کند که به او سود برساند*.
  8. دیدن شیر در خواب زن، بیانگر آن است که رزق و روزی و پول و خیر فراوان به دست می آورد و ممکن است دلالت بر پاکی و پاکی آن داشته باشد.
  9. اگر شخصی در خواب ببیند که به مقدار زیاد شیر می نوشد، به این معنی است که پول و قدرت یا اعتبار زیادی بر او تأثیر می گذارد.
  10. اگر انسان ببیند که در حال تجارت (خرید و فروش) شیر است، این به معنای سود در تجارت او و افزایش مال است.
  11. اگر ببیند که شیر تقسیم می‌کند یا به فقرا و نیازمندان می‌دهد، نشانه آن است که در انجام کاری که می‌کند و به دست آوردن خیر و ثروتی که خداوند به او عنایت کرده است، سعادت می‌یابد.
  12. و اما کسی که ببیند شیر از او می‌افتد یا می‌ریزد و خالی می‌کند، ممکن است ضرر ساده‌ای داشته باشد که خدای ناکرده در تجارت یا پولش به او می‌رسد.
  13. اگر شخصی در خواب شیر را به گونه ای ببیند که کثیف یا کپک زده است، ممکن است به این معنی باشد که دوستان و همراهانش از او دور هستند، خالکوبی هایش توسط دشمنانش به او تحمیل می شود، پولش را از دست می دهد و برکت ندارد. در امرار معاش او
  14. و اما دیدن شیر دلمه یا ترش در خواب، به این معناست که این شخص در دام و نقشه ای می افتد که توسط دشمنانش طراحی و برنامه ریزی شده است.
  15. اگر در خواب ببیند که از خوردن شیر امتناع می کند و مثلاً عسل یا شراب می نوشد، به این معنی است که راه معصیت را در پیش گرفته و از راه ثواب و نیکی فاصله گرفته است.
  16. دیدن شیر گرم و گرم در خواب، برای مرد ثبات در کار و معیشت و برای زن ثواب و مغفرت خداوند متعال و برای زن باردار نشان دهنده این است که پایان سختی و آمدن آسانی ان شاء الله.
  17. و اگر در خواب ببیند که غسل ​​می‌کند و با شیر غسل می‌کند، نشانه آن است که خیر به او می‌رسد، شادی در دل، فراوانی پول، علاقه مردم به او، پاکی قلبش و پاکی روحش

تعبیر شیر در خواب – یوتیوب

تعبیر نوشیدن شیر در خواب وسیم یوسف – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا