تعبیر خواب آفتاب پرست رنگین در خواب ابن سیرین

پیشنهاد ما به شما دیدن مارمولک و آفتاب پرست در خواب یک دختر مجرد، یک دختر باکره، یک زن متاهل و یک آفتاب پرست باردار به رنگ های سبز، قرمز، سیاه و زرد است.

تعبیر آفتاب پرست در خواب بر اساس تلفظ

ریشه کلمه آفتاب پرست از فارسی (خربا) گرفته شده است، بنابراین دیدن آن در داخل خانه ها در خواب خوب نیست، زیرا ممکن است بر اساس این کلمه بیانگر تباهی، تفرقه و درگیری بین زن و شوهر باشد. بین برادران دیدن آفتاب پرست در کارخانه ها، مغازه ها یا فروشگاه ها و گاوصندوق ها در رویاها خوب نیست، زیرا در این صورت ممکن است نماد ورشکستگی، ضرر یا شکست باشند.

معنای کلمه آفتاب پرست در اصل به معنای (مبارزه با خورشید) است و آن در تعبیر بر جهل و بی عدالتی و یا طالب نشر باطل بدون حق است.

آفتاب پرست در بیداری هر از چند گاهی رنگ خود را تغییر می دهد، اما در رؤیاها این امر بیانگر بی ثباتی اوضاع در زمینه عاطفی و روانی به طور کلی است و تغییر رنگ آفتاب پرست در خواب نیز نشان دهنده حال و هوای بیننده است. طبیعت فرار یا منزوی و احساس انزوا یا بیگانگی او نسبت به جامعه یا محیط خانواده

تعبیر آفتاب پرست رنگی در خواب

آفتاب پرستی که در خواب مرد دوباره رنگ می کند ممکن است در واقع نشان دهنده زنی فریبکار یا معطل باشد.ظاهر آفتاب پرست رنگی ممکن است بیانگر خلق و خوی ناپایدار زن یا تغییر شرایط بیننده از بد به خوب یا از خوب به بد باشد. رنگ و درجه بندی آن بهترین رنگ برای آفتاب پرست سبز و بدترین رنگ سیاه است

تعبیر دیدن آفتاب پرست – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا