تعبیر عکس شخصی در خواب دیدن عکس من در خواب

پیشنهاد می کنیم عکس من در جوانی برای دختر مجرد خانم متاهل و برای خانم باردار عکس کودکی یا عکس قدیمی یک فرد را ببینید عکس موبایل.

  1. هر که ببیند تصویر مدرنش رنگارنگ است و تفاوت محسوسی با هم ندارد و در نگاه کردن به آن آرامش می بخشد، چیزهایی می یابد که بیننده اش را خشنود می کند و چیزهای خوبی می یابد که دلش را آرام می کند.
  2. اگر تصوير چندين مرتبه ظاهر و ناپديد شود، بيننده در اجتماع خود جايگاه و جايگاهي خواهد داشت و صاحب يقين و نيكوكار خواهد بود.
  3. اما اگر چیزهایی در آن وجود دارد که با واقعیت متفاوت است و از نگاه کردن به آن گیج یا ترسیده است، چیزی است که برای اطرافیانش مشکوک است و پس از رنج بی گناه است.
  4. ولى اگر از نگاهش غمگين شود، يا سياه و سفيد باشد و ظاهر او را دوست نداشته باشد، به مصيبت يا غم انگيزى مى رسد.

تعبیر عکس پروفایل قدیمی یا عکس دوران کودکی

  1. در صورتی که شخص تصویر قدیمی خود را ببیند، اگر در سن هوشیاری و آگاهی باشد، باید منتظر عود چیزی در همان دوره ای باشد که تصویر شادی یا غم بوده است.
  2. در برخی موارد ممکن است با احساساتی در خواب همراه باشد که نشان دهنده شادی یا غم است
  3. گفته شد که این نشان دهنده اعمال بی پروا بیننده است و باید در مقابل دیگرانی که آنها را آزرده خاطر می کنند و گاهی احساسات آنها را جریحه دار می کنند، اعمال خود را به حساب آورد و به حساب اعمال خود بپردازد.
  4. هنگام دیدن تصویر کودکی، یا نشانه خیر و صفای نیت بیننده در امری است که از سر می گذرد و دیگران او را اشتباه برداشت کرده اند.
  5. یا به وقایعی که در دوران کودکی از سر گذرانده برمی گردد تا در اطرافیان خود ببیند
  6. تصویر دوران کودکی ممکن است نشان دهنده خروج از بدبختی ها و غم ها باشد و برخی می گویند فرار از چیزی است، همانطور که با معصومیت کودکی است.

تفسیر تصاویر جدید یا تصاویر پاره شده

  1. هر گاه تصویر از نظر ظاهری جدید و تمیز و دارای رنگهای روشن و خوشایند بیننده باشد، حاکی از نیکی یا سعادت و درستی است.
  2. یا اگر پاره، فرسوده، کثیف یا در رنگ‌هایی باشد که بیننده آن را دوست نداشته باشد یا با آن احساس ناراحتی کند.
  3. یا چیزهایی که بیننده را در تصویر خود غمگین می کند، زیرا نشان دهنده غم، مصیبت ها یا موانعی است که ممکن است در مسئله ای در زندگی با آن روبرو شود.

توضیح دیدن تصویر – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=IQPsHclJ0p4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا