تعبیر خواب طبل و باند، خواب تنبور و عود در خواب.

داربوکا در خواب

در خواب بر طبل بزن

طبل در خواب برای زنان مجرد

طبل زدن در خواب

تعبیر خواب تنبور

شنیدن صدای طبل در خواب

تعبیر خواب طبل زدن و آواز خواندن

تعبیر خواب طبل زدن

سرگرمی هایی مانند طبل، زغال، تنبور و شبهم از اخبار مفرح و کذب هستند. و اما عود و جن و امثال آنها: آنها مردمی هستند که شنیده می شوند و دین ندارند. و اما النقرات: اخبار، و سیر و سلوک. و همچنین موارد و اما کسی که در خواب آواز می‌خواند: هر که صدای او را می‌شنود اسرار او را می‌داند. در مورد رقصیدن، برای کسی که عادت به آن ندارد: غم و اندوه و سفرهای سخت.

گردآورنده گفت: صداهای شیپور حکایت از نادرست بودن قول دارد، زیرا حقیقتی در آن نیست. داخل هیچی الزمر: ناقل گفتار، چون مخصوص دهان است و کلام بیهوده است و شاید الزمر مفسر بوده است. تنبور: مردی بر سر بلند شده است. چنانکه شخصی به من گفت: دیدم بر تنبوری سجده می کنم، گفتم: تو پسری را دوست داری که گوش هایش را تراشیده است و با صورت گرد و گریه بسیار می خندد، زیرا خیلی زد گفت: درست است. دیگری گفت: دیدم برای جینک سجده کردم، گفتم: ترکمن یا بادیه نشین را که تارتار بر سر دارد دوست داری، گفت: درست است. و پادشاهی به من گفت: دیدم که تفنگهای تو را بر کشور گذاشتم، گفتم: تو کشوری را محاصره می کنی و بر آن منجنیق برپا می کنی، زیرا رشته های موجود در آن مانند طناب های منجنیق است. و زنی گفت: چوبی را در دامن خود دیدم و گفتم: فرزندی نصیب تو می شود و در حالی که او در دامان توست با او نوازش می کنی. و دیگری گفت: دیدم عود شده ام و گفتم پرس ها به تو پیچیدند و ناله کردی.

خواننده در خواب شخص شاکی است که آنچه را که در باطن اسرار اوست نشان می دهد و اگر با صدای دلنشین برای دیگران بخواند مردی است شیرین زبان و متخصص در بیان اسرار در دل و باطن. همچنین دلالت بر این دارد که درد در قلب یا گلو یا سرش می افتد. رنج بردن برای کسانی که ثروتمند هستند. این رقص همچنین نشان دهنده خستگی زیاد به دلیل تکرار مکرر و سردرد به دلیل غلبه سرگیجه در سر در هنگام حرکات و مسافرت های مکرر است. اینو درک کن موفق باشی

تعبیر دیدن طبل در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا