تعبیر خواب مرده در حال خنده دیدن مرده در حال صحبت کردن در خواب

تعبیر خواب مرده که زنده است

تعبیر خواب مرده ای که به من لبخند می زند

دیدن مرده در خواب در حال خنده و صحبت

تعبیر خواب دیدن مرده در حال لبخند زدن به ابن سیرین

لبخند مرده به زندگان در خواب

تعبیر دیدن مرده در خواب در حال سکوت

تعبیر خواب صحبت مرده

تعبیر خواب دیدن صحبت مرده

مرگ در خواب به معنای فساد و بی دینی و تعالی در دنیاست، اگر مرگ پیش از دفن مرده با جیغ و گریه همراه باشد و اگر دفن شود خیری از او انتظار نمی رود.و عمر طولانی.

مرگ ممکن است فقر یا مسافرت باشد و می‌گفتند مرگ به معنای ازدواج است زیرا مرده مانند داماد نیاز به شستن و خوشبو کردن دارد، مرده‌ای از خانواده او یکی از دوستانش را ترک می‌کند و هر که دید مرده عصبانی می‌شود. ، این نشان می داد که او وصیت کرده و به وصیت خود عمل نکرده است.

هر کس با صورت سیاه بمیرد در حال کفر مرده است و هر کس با آن مخالفت کند مرده است و از او روی برگرداند یا او را بزند گناه کرده است پس به درگاه خدا توبه کند.

مرگ در خواب به معنای بازگرداندن ودیعه ها به صاحبان آنها یا بهبودی مریض از بیماری یا نجات زندانی از زندان اوست و ممکن است به معنای ملاقات با غایبان باشد.بعد از گناه.و هر که به او گفته شود. یکی از مردگانی که نمرده است به جای شهید است و هر که مرده ای ببیند و سرحال بوده و زنده شده باشد، سعادت و نیکی است و هر که پدر مرده خود را ببیند با چهره مطلقه زندگی کرده است. حالت و عزت و کار منظمی به دست می آورد و هر که ببیند مادر مرده اش زنده شده است پس از سختی می آید و هر که ببیند پسر مرده اش زنده شده است بر دشمنش برتری می یابد و هر که ببیند دختر مرده اش زنده شده است. شادی بعد از غم و اندوه می آید و اگر زن ببیند پسر مرده اش زنده شده دختری به دنیا می آورد و هر که ببیند خواهر مرده اش زنده شده ضعفش قوی می شود و هر که ببیند برادر مرده اش زنده شده است. به سوی غایب او باز می گردد و هر که ببیند مرده را زنده کرده بر کافری بر دستانش سلام می کند و اگر عموی مرده یا عموی مرده او زنده بود مقامش زیاد می شود و قامتش زیاد می شود و هر که بیند. که یکی از دوستان مرده اش زنده است او را خوشحال می کند. خبر به او می رسد و هر که مرده ای ببیند زنده شده و از او بپرسد که آیا تو مرده ای، پاسخ داد: نه، ولی من زنده ام. این نشان می دهد که اخلاص به او رسیده است، دعا می کند، آن مرده بسیار عبادت می کرد و هر که مرده ای را با زینت و انگشتر ببیند و تحلیل کند، حکایت از بازگشت خوب دارد، و اگر مرده سبزه بود. لباس، مرگش بر شهادت است و هر که مرده ای را دید، ثروتمند شد، نزد خدا برایش خیر است

تعبیر خواب خندیدن آن مرحوم – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا