تعبیر خرما در خواب به تفصیل

دیدن خرما در خواب زنان مجرد و حامله در خواب تعبیر گرفتن خرما از مرده ابن سیرین دیدن خرما در خواب خوردن خرما در خواب برای زن شوهردار رؤیت تقسیم خرما خرید خرما

روایت شده است که مولای ما عمر رضی الله عنه در خواب دید که خرما می خورد، از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم خواست که آن خواب را برای او تعریف کند.

دیدن خرما در خواب بیانگر باران است و خوردن خرما رزق و روزی و مالی است و همچنین گفته اند خرما حافظ قرآن کریم است.

هر کس در خواب خرما ببیند، دلالت بر باران دارد، و هر کس ببیند خرما در خواب خورد، روزی خالص و عمومی دارد که به او می رسد و کسی آن را با او شریک نمی شود.

و هر کس در خواب خرمای دفن شده ببیند برای او پس انداز است و هر که دغال بخورد از اهل ذمه است و یک کیلو خرما غنیمت محسوب می شود و هر که خرما را در وقت خود بچیند با زنی ازدواج می کند که تيزبين و شرافتمند و ثروتمند و فراوان در نعمت و خير و يا اين مرد بدون خستگي پول مي گيرد از مردان محترم يا نت به دست مي آورد. و هر کس از نخل خشکی بر روح خیس خود بگستراند، خداوند غم و اندوه او را برطرف می کند، اگر در تنگی و مضطر باشد.

و هر کس ببیند خرمای نیکو می خورد، سخنان نیکو می شنود و سودی بزرگ به دست می آورد هزار درهم.

و هر کس ببیند که سبدهای خرمای بارنی از شکم خوک می ریزد و بزرگ می کند و به خانه خود می برد، از پول کفار غنایم به او می رسد و هر که ببیند خرما می مکد و به دیگری می دهد تا بمکد. در نعمتی ساده شریک شود و هر که خرما بخورد شیرینی ایمان را بچشد و هر که ببیند خرما را شکافت و از هسته آن بیرون رفت، پسری خواهد داشت.

و اما خرما در خواب برای زن مجردی که در خواب ببیند خرما می خورد، با مردی توانا و سخاوتمند ازدواج می کند و اگر ببیند خرما می خرد، نشانه ی خوش شانسی است. ازدواج.

اگر خرما در خواب برای زن باردار به گونه ای است که در خواب خود خرما خورده است، این نشان دهنده فرزند پسر است. اگر در خواب ببیند خرما می کارد یا خرما درو می کند، بیانگر رزق و برکت نوزاد اوست.

خرما در خواب برای زن متاهل بیانگر خوشبختی زناشویی و خوردن آن بیانگر زندگی مشترک خوب و خریدن رزق و روزی و ذخیره آن به عنوان پس انداز است و در مورد سرقت خرما نیز بیانگر اختلاف زناشویی است که ممکن است منجر به طلاق شود.

اگر در خواب ببینید که مرده ای به شما می دهد یا به شما خرما می دهد، این به فال نیک می گیرد و بیانگر فرصت های جدیدی است که زندگی در اختیار شما قرار می دهد تا به سوی تکمیل و تکمیل پروژه های خود گام بردارید و به سوی درخشش و موفقیت پیش بروید.

اما اگر در خواب ببینید که بین مردم خرما می‌دهید، بیانگر این است که از پول خود خرج می‌کنید و ثواب آن مهربانی را دریافت می‌کنید. اما اگر در خواب دیدید که شخص دیگری این کار را انجام می دهد، برای سفارش یا کاری که انجام داده اید پاداش خواهید گرفت.

دیدن خرما در خواب

دیدن خرما در همه چهره ها دلیل بر نیکی و رزق است و هر که ببیند غنی است حکایت از رزق کلی دارد و دیدن آن بدون خوردن نشان از باران همراه با رحمت اوست.

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: دیدم مردی نزد من آمد و لقمه ای خرما به من داد. سپس کیمنی برای قله دوم.اگر هسته ولفیذتا. سپس قله سوم کیمنی .اگر هسته ولفضا . ابوبکر گفت: یا رسول الله از آن عبور کنم. گفت: از طریق آن. گفت: گروهی می فرستید و غنایم به دست می آورند و تسلیم می شوند و مردی را مجروح می کنند و او به دنبال تکلیف شما در برابر آنها می رود و او را به حال خود رها می کنند. سپس گروهی فرستاده می شود و سه مرتبه می فرماید، پس پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: پادشاه چنین گفت.

روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم چهل خرما پیدا کرده ام، گفت: چهل چوب بزن. سپس پس از مدتی او را دید و گفت: چنان دیدم که در دروازه سلطان چهل خرما یافته ام. گفت: چهل هزار درهم خواهی زد. مرد گفت: من این بار بر خلاف آنچه دفعه اول از آن عبور کردم از دید خود عبور کردم. گفت: چون بار اول رؤیت خود را به من گفتی و درختان خشکیده بودند و سال گذشته بود و این بار نزد من آمدی و درختان زنده شده بودند. و هر دو بار از طریق آن چه بود.

از ابن سیرین درباره زنی پرسیدند که دید خرما را می مکد و به همسایه ای که آن را می مکد می دهد، گفت: این زن با او در لطفی ساده شریک است، پس لباس او را می شویند.

مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم پوست آب و خرما در آن است و سر و صورتم را در آن فرو کردم و از آن خوردم و گفتم: چقدر ترش است. ابن سیرین گفت: تو مردی هستی که در کسب درآمد از چپ و راست غوطه ور شده ای و به امنیت حرام اهمیت نمی دهی، از حلال در امان بود، ولی من می دانم که حرام است. چنین بود و اگر زن می دید که خرما را با قیر می خورد، ارث شوهرش را می گرفت و از او طلاق می گرفت.

تفسیر خرما با توجه به انواع آن متفاوت است

* و خرما برای کسانی که آن را می بینند، نشان دهنده باران است.

* و هر کس بخورد، رزق و روزی عمومی خالص به او می رسد.

* گفته شد دلالت بر قرائت قرآن دارد.

* می گفتند خرما نشان دهنده پولی است که پس انداز شده است. و هر کس در خواب ببیند که برای او خرما درو می کند، از مردانی که در خطر هستند، برای او مالی درو می شود.

* می گفتند هر که در خواب ببیند خرمای نیکو می خورد، سخنان نیکو و نافع می شنود.

* و هر کس در خواب ببیند که خرمی را شکافته و از آن نیت خود را جدا می کند، پسری برای او مبارک است، به سبب آیه خداوند متعال: «خداوند شکافنده عشق و هسته است». خواب خوردن خرما با قیر، دلیلی بر طلاق پنهانی زن است.

* در مورد دیدن خرماهای پراکنده، هنر سفر است. یک کیلو خرما غنیمت است. هر کس در خواب ببیند که از درخت خرما در نسلش می آید، با زنی ارجمند، ثروتمند و با برکت ازدواج می کند. و گفته شد که از قوم بزرگوار بدون خسته شدن یا از مال او مال به دست می آورد و گفته می شود علم نافعی به دست می آورد که با آن کار می کند.

* اگر به وقتش نباشد علم را می شنود و به آن عمل نمی کند. . اگر در خواب ببیند که از نخل خشک و مرطوب درو کرده است، از مرد بداخلاق دانشی می آموزد که به درد او می خورد. و اگر بیننده مضطر می شد، آسوده می شد، به خاطر آنچه خداوند متعال در داستان مریم فرمود:

هر که در خواب خرما ببیند، دلالت بر باران دارد، و هر کس ببیند خرما در خواب خورد، روزی خالص و عمومی دارد که به او می رسد و کسی آن را با او شریک نمی شود، خواب خرمای دفن شده است، پس آن است. پولی که برای او پس انداز می شود و هر که دگال بخورد از اهل ذمه است و یک کیلو خرما غنیمت است و هر که خرما را به وقت خود درو کند با زنی تیز و شریف و ثروتمند و فراوان در نعمت و خیر ازدواج می کند. یا این مرد بدون خسته شدن از مردان نجیب پول به دست می آورد یا توجه می شود. و هر که از نخل خشکی بر جان نمناکش بگستراند، خداوند غم و اندوه او را برطرف می کند، سود بزرگی است، و هر که خود را در دفن خرما ببیند، از بیت المال یا از مال یتیمان مال می برد. یا پول ذخیره کند، خوکها را پرورش دهد و به خانه خود ببرد، از پول کفار غنایم به دست آورد و هر که ببیند خرما را می مکد و به دیگری می دهد تا آن را بمکد، شریک می شود. و هر که خرما بخورد شیرینی ایمان را بچشد و هر که ببیند خرما را شکافت و هسته آن را بیرون آورد، پسری خواهد داشت.

و هر کس در خواب ببیند که خرما به او رسیده است، مالی از مردم در خطر به او می رسد و از شوهرش ارث می گیرد و پنهانی از او طلاق می گیرد و ارثش حرام است و هر که ببیند آن را می بیند. انگور سیاهی از نخل می چیند، زنش از غلام سیاه پسری به دنیا می آورد و هر که ببیند چهل خرما را در درگاه سلطان می خورد نه در زمان رسیدن خرما یا پیدایش آن. چهل ضربه شلاق خواهد خورد.

اگر مرد یکی از پول، تجارت و سیاستمداران باشد، نشان دهنده پولی است که از معامله ای از طریق مردان ریسک پذیر به او می رسد. اگر مرد از عوام باشد نشان دهنده پس انداز و رزق فراوان است و اگر مرد متاهل باشد نشان دهنده این است که با زنی مرفه ازدواج خواهد کرد. اگر مردی مجرد باشد نشان دهنده پولی است که پس انداز می کند تا در مواقع نیاز برایش مفید باشد

تعبیر دیدن خرما در خواب اگر مرد فاسد باشد، دلالت بر این دارد که مردی ریاکار است که به مردم بدی می آموزد، اگر زنی شاغل باشد نشان دهنده این است که از مافوق خود تعریف و تمجید و سخنان نیک می شنود، اما اگر زن شاغل باشد. زنی غیر شاغل است، نشان دهنده این است که او برای اطرافیانش بسیار خوب است اگر زن متاهل باشد، نشان دهنده این است که از شوهرش ارث می برد در حالی که مخفیانه از شوهرش طلاق گرفته است.

اگر زنی مجرد باشد نشان دهنده آن است که برای عملی که ناخواسته فساد کرده است مجازات می شود.

تعبیر خرما در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا