تعبیر گوشی در خواب برای دختر مجرد و متاهل و باردار

تعبیر خرید موبایل، تعبیر خواب تماس تلفنی، خواب گم شدن موبایل را به شما نشان می دهیم.

تلفن مردی است قوی در قامت، بلند مرتبه، ثروتمند، اگر در خواب ظاهر شود، خبر یقینی می آورد، زنگ تلفن معانی خود را دارد، خبر خوشحال کننده، تلفن مشکی خبر آزاردهنده است و سفید شادی ها و چیزهای خوشایند است.

تلفن همراه در خواب نماد انسان پارسا است و نشانگر هوش صاحب آن، نبوغ او یا وسعت دانش اوست.

تماس تلفنی در خواب بیانگر صداقت نیت و پاکی بستر گوینده است و پیامک در خواب زن بد مرد است و پیام صوتی بیانگر گرفتاری ها و مشکلات است.

و اسمارت فون در خواب آدم خوب یا پیام آور است یعنی فرستاده ای که محبتش در میان مردم سرایت می کند و به تو دست یاری می دهد و گفته می شد تو را از چنگال فقر یا بیماری نجات می دهد.

هر که در خواب ببیند گوشی نو می خرد، یعنی در تحصیل یا کار سود می برد یا موفق می شود. و خرید گوشی مشکی یعنی سرنگونی دشمن یا رقیب و سفید لذت و قرمز ازدواج است.

هر کس در خواب ببیند گوشی خود را می فروشد یا آن را فراموش می کند یا گم می کند، نشانه شکست در عملکرد یا جمع آوری است.

تلفن معمولی، موبایل یا تلفن هوشمند در خواب یک زن مجرد به چند موضوع اشاره دارد، از جمله احتمال معاشرت او با فردی که در کشوری غیر از کشور خودش زندگی می کند یا ازدواج او با مردی که عاشق تعدد زوجات است. یا یک اس ام اس، او درگیر رابطه با کسی است که ممکن است بعداً برای او دردسر ایجاد کند.

زن متاهلی که در خواب می بیند موبایلش را شکست، له کرد، روی زمین انداخت یا از دستش لیز خورد و افتاد، همه اینها نشان دهنده مشکلاتی است که ممکن است در روابط زناشویی او پیش بیاید و این ممکن است نشان دهنده یک بحران مالی بزرگ یا ضررهای جدی در تجهیزات باشد.پول در مورد زن متاهل اگر در خواب ببیند که در حال خرید تلفن همراه یا تلفن هوشمند است، این نشانه پیروزی شوهر یا فرزندانش است.

و اما زن حامله ای که در خواب می بیند که گوشی نو می خرد، نشانه آمدن پسری است که در آینده تقوا پیشه کند و از علم او بهره مند شود.

اما اگر زن باردار در خواب زنگ تلفن را بشنود، نشانه شنیدن خبرهای خوب است

تعبیر خواب موبایل – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=9OxK-tQ41jY

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا