تعبیر شیر دادن از سینه زن در خواب

شیر دادن از شخص یا زنی که می‌شناسد یا ناشناس، و همچنین اگر شیر می‌دهد پیر یا جوانی را که از شیر گرفته است او را در خواب می‌شناسد، برای مرد و زن باردار یا متاهل، دختر یا زن. مرد جوان

دیدن شخصی که توسط زن شیر می خورد

وقتی انسان در خواب ببیند که او را از زنی راضی می کند، گویا کودکی است، یا شیردهنده او را می شناسد و او را نمی شناسد، نشان دهنده بیماری طولانی مدتی است که به آن مبتلا می شود. و اگر مدت طولانی شیر دهد تا زمانی که سیر شود ممکن است با آن بمیرد.

و اگر زنی که شیر می دهد، از شیر دادن به او اکراه داشته باشد یا دوست نداشته باشد که از او شیر دهد، برای او مصیبت و ناراحتی و اندوه عمیق می شود و اگر از هر دو شیر دهد، فقر و مرض و سیری از آن است ممکن است با جدا شدن زندگی توضیح داده شود و گویند شیر دادن از شخص در خواب اعم از اینکه زن شیرده مرد باشد یا زن، دلالت بر آن دارد. در بیشتر موارد بیماری، ضعف، ذلت یا یتیمی و نیز موارد شادی و آسودگی وجود دارد.

اگر بیننده مادر شیرده یا شیرده باشد

در حالتی که بیننده اعم از زن یا مرد می بیند که برای شیر دادن به پیری کار می کند یا پیرمرد یا پیرزنی را شیر می دهد، نشان دهنده بیماری طولانی یا فقر شدید است و برخی می گویند مجازات است. به گناه در زندان یا جزای نقدی زیاد هر که ببیند به جوان یا طفلی که از شیر گرفته است شیر ​​می دهد مرض زودگذر یا فقر احتمالی یا حبس کوتاه مدت است کار می کند تا شیر دهد. او را مدّت درازى مى‏گويند و گويند اگر سينه‏هاى بيننده درشت و شير زياد باشد و کسى را شير دهد، فقر شديد يا بيمارى مزمن يا مرگ است.

و اما دیدن زنی اعم از حامله یا متأهل یا دختر که به پیرمردی که می شناسد یا پیرزنی را شیر می دهد یا برای شیر دادن به پیرزن یا جوانی کار می کند و با عشق شیر می داد. و لطافت، خیر و سلامت و رزق و روزی بسیار است یا بر خلاف میل یا بدون اطلاع او از او بسیار می گیرد، به اندازه ای که از او شیر می دهد.

و اگر زن، اعم از حامله، متأهل و دختر، كسى را كه به او شير مى دهد، نشناسد، در صورت پذيرش او، حاكى از مژده و رزق يا سعادت شگفت انگيز است كه به او خواهد رسيد. نگرانی و غم او را به ارمغان بیاورد

شیردهی چشم انداز یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا