تعبیر خواب جادوگر

وقتی پیرزنی را می بینید که توسط جادو یا جادو جادو شده یا یک کشیش برای کسی یا کسی که می شناسد به شکل جادو کار می کند، تعبیر خواب جادوگری که مرا تعقیب می کند.

دیدن شخص مسحور در خواب

و در میان برخی انواع سحر دروغین و طالع بینی ادعایی وجود دارد، پس کسانی به آن معتقدند و کسانی که می گویند این فقط فریب و سبکی در حوادث است که در برابر مردم و بینندگان ظاهر شود که گویی سحر است. و آن فریبکار یا هر که اتفاقاتی بیافریند که بینندگان را به شگفتی بیاندازد، جادوگر یا کشیش یا منجم نامیده می شود، برای کسانی که چیزهایی را پنهان می کنند، و کسانی هستند که در خواب از سحر بهره مند می شوند، زیرا به نیکی تعبیر شده است. معنی آن، یا اینکه چه کسی جادوگر را می زند و تعقیب می کند.

تفسیر تعبیر رؤیت جادوگران و منجمان

بیشتر تعبیر و اشاراتی که در تفسیر این مطلب آمده، در باب ضرر بیننده است، زیرا در ساحر و جادوگر و منجم خیری نیست و ممکن است اهلی کردن و صرف باشد. برای بیننده خواب می بیند انسان در زندگی بعدی تحت تأثیر قرار می گیرد و در مسائل زندگی شک می کند و همه توهمات و تردیدهایش نادرست و بی جا می شود و پشیمان می شود.

و اما کسی که در مقابل جادوگر مقاومت کند یا او را کتک بزند یا کشیش را تعقیب کند و یا در خواب به او دروغ بگوید برای بیننده خوب است و همینطور اگر جادو آشکار شود که باطل است یا هیچ اتفاقی نیفتاده است. یا اگر برای بیننده خوب است و کاری را که بیننده می خواهد انجام دهد یا مسحور کند، آن هم خوب است.

تفسیر رؤیاهای کاهنان، جادوگران و ستاره شناسان

هر کس در خواب ببیند که در برابر جادوگر یا کشیشی است که نمی شناسد و هیچ اتفاقی نیفتاده است جز اینکه جادوگر را می بیند و به ظاهر خود می داند که جادوگر است یا چنین احساس می کند خواب بیننده متکبر است. انسان یا در امری غرور دل کرده است و یا در امری که برای مردم پیش آمده دروغ گفته است تا منفعتی داشته باشد و همه شرایطش توبه و استغفار از گناه و رؤیای اوست. ساحر ممکن است حکایت از وسوسه های اطراف بیننده داشته باشد و باید از آن ها بر حذر باشد و هر کس ببیند که جادوگر سحر می کند اما نسبت به بیننده نه، ممکن است اشاره به سفری باشد که بیننده در آن شادی کند و خیر و علم و کار یا مقامی به دست آورد.

در مورد کسی که شخصیتش مانند یک شعبده باز دگرگون می شود یا در خواب خود را به عنوان یک کشیش می بیند و آنچه را که می خواست انجام می دهد یا تا زمانی که انجام نداده است کاری انجام نداده است، فقط تغییر شکل داده است. بدی ها، آنگاه این نشان دهنده نیکی او و اعتلای مقام یا در کار یا شهرت او یا شناخت مردم از او به نیکی است، هر چند در حال نیکی باشد. جادوگر در جایی خواهد بود که دوستش دارد اما کاری از خود انجام می دهد که آرزویی را که آرزو کرده بود از بین می برد و آن رویا را از او می گیرد و آن را کامل نمی کند یا قدرت اراده و خرد و قدرتش که در برابر مردم نشان می دهد و یا دروغ و دروغ می گوید که به او ایمان می آورند و اگر با سحر شخص خاصی را اراده کرده باشد برای بیننده مصیبت است که از شخصی به او برسد و اگر بداند او را فریب می دهد و فریبش می دهد و دو طرف آسیب می بینند و اختلاف می کنند و نزاع می کنند.

می گویند: هر کس از دیدن ساحر احساس لذت کند یا از جادوگر پیروی کند یا در خواب بخواهد شبیه او شود، در اعمال خود وارد درب بدعت ها و گمراهی می شود و ممکن است او را به کفر بکشاند. كسى كه در خواب او را ببوسد، چه مرد باشد چه زن، اگر متأهل باشد، دلالت بر اختلاف يا جدايي زن و شوهر دارد، و اگر حامله باشد، جدايي از فرزند يا چيزى است. او را خوشحال می کند و برای دختر نشان دهنده خروج آن چیزی است که او آرزو و آرزو کرده است، زیرا در آن زمان او را به دست نمی آورید.

و اما کسی که مورد سحر و جادو قرار گرفته یا تحت تأثیر جادوگری زن جادوگر یا کشیش جادوگر قرار گرفته است، اگر بیننده مرد بود، نشان دهنده شری است که در راه خود به آن برخورد خواهد کرد که انتظارش را نداشت یا بلایی که به طرز شگفت انگیزی برایش اتفاق می افتد دختر مجرد در فصلی می آید که یکی مثل جنس شعبده باز فریبش می دهد اگر جادوگر مرد باشد دختر باید از شرف و شرف خود بترسد آنچه می خواهید، یا در زایمان دچار لغزش می شوید و خونریزی شدید می کنید، یا درد زایمان طولانی می شود.

و هر کس ببیند که مردم یا مردم و یا افراد زیادی سحر و جادو می کنند و با آن رقابت می کنند یا در میان آنها به چالش می افتند، حکایت از سود تاجر، شفای مریض، نجات زندانی، و شادی و سعادت برای متاهلین است. ، دختر باردار، مجرد، مرد و جوان مجرد، و همچنین برای هر که این را ببیند، از پریشانی یا پریشانی آسوده می شود، سعادت در آینده خشنود است.

و هر که منجم را ببیند یا هر که خبر بخواند و اسرار را بداند، رازی را آشکار کند که از دیرباز بر او پوشیده بوده است و هر که به گویش کاهنان و جادوگران لکنت کند دین و دنیای خود را تباه می کند. زندگی بر او سخت خواهد شد و در دوره های زیادی از زندگی اش دچار جهل، سردرگمی و خستگی خواهد شد.

در مورد کاهن و جادوگر اگر در مقابل بیننده جادو می کرد حیوانی خلق می کرد و اگر حیوان حیوان خانگی بود برای بیننده خیر بود و اگر حیوان وحشی یا حمله کننده بود پس می شود. مصیبت و بدی پرندگان هم چنین است اگر رنگارنگ و زیبا باشند خوبند و همینطور حشرات برای جادوی حشره ای مانند پروانه یا بیننده پذیرفتن آن خوب است در حالی که حشرات ناپسند. بدبختی و غم است

دید جادوگران و جنیان یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا