دیدن چتر دریایی در خواب تعبیر چتر دریایی در خواب

تعبیر دیدن چتر دریایی در خواب

چتر دریایی در خواب اثر ابن سیرین

تعبیر دیدن چتر دریایی

تعبیر چتر دریایی در خواب مشعل جاز

قندیل: دلیل بر پسر یا شوهر، چنانکه دلالت بر علم و توبه و هدایت دارد.

در خواب پسر یا شوهر است اگر گیج باشد و اگر مجموعاً خللی در او نباشد زن یا شوهری است که بین آنها فرزندی ندارد و چراغ نشانگر علم و توبه برای گنهکار است. و راهنمایی برای کافر. چه بسا چراغ تعبیر خواب و یا راهنمای قافله بوده است، زیرا آنان در ظلمت هدایتشان می کنند و چراغ با شکوه و عظمت و ذکر وصیت و منفعت متولد شد. و گفته شد که چراغ های مساجد علمای ثروتمند و متقیان و قاریان هستند.

و هر که دید: چراغ مسجد خاموش شد، دانشمند مسجد از دنیا رفت، و چراغ زن است و فتیله بچه است، و چراغ ها بر ستارگان می گذرند، و چراغ ها شکسته و خاموش می شوند، مرگ. از صابران، و اگر از آسمان ستارگان بگیرد، از چراغ های مسجد می گیرد

تعبیر چتر دریایی در خواب مشعل جاز

لامپ اگر لامپ‌هایی را پر از روغن می‌بینید، این نشان‌دهنده بررسی قابلیت‌های عملکردی است که از آن نتایج رضایت‌بخشی دریافت خواهید کرد. فانوس های خالی نماد افسردگی و ناامیدی است. اگر فانوس های روشن را می بینید که با شعله ای روشن می سوزند، این نشان دهنده افزایش شایسته در ثروت و برکت خانواده است. اما اگر یک پرتو مه آلود تیره از خود ساطع کند، باید با حسادت و حسادت با سوء ظن مبارزه کنید و از یافتن فرد مناسب برای حمله بسیار خوشحال خواهید شد. اگر یک فانوس روشن بیندازید، برنامه ها و امیدهای شما ناگهان شکست می خورند. اگر منفجر شود، دوستان سابق با دشمنان شما متحد می شوند تا به منافع شما آسیب برسانند. چتر دریایی شکسته نشان دهنده مرگ دوستان یا بستگان است. اگر فانوس حمل می‌کنید، این پیش‌بینی می‌کند که مستقل خواهید بود و به تنهایی از خود حمایت می‌کنید و اعتقادات محکم خود را بر اعتقادات دیگران ترجیح می‌دهید. اگر چراغ خاموش شود، نتایج بدشانسی و احتمالاً مرگ دوستان یا بستگان را دریافت خواهید کرد. اگر در وحشت شدیدی باشید و نور گیج کننده ای را از پنجره خود پرتاب کنید، دشمنان شما را در تله های ایمان به دوستی و توجه به دستاوردهای شما به دام می اندازند. اگر لباس شما از چراغی مشتعل شود، از منابعی که از آن انتظار تشویق و همدردی داشتید، شرمنده خواهید شد و کار شما با خیر و صلاح چندانی همراه نخواهد بود.

تفسیر یوتیوب قندیل https://www.youtube.com/watch?v=1lRhDoIp5Hs

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا