تعبیر خون حیض بر لباس در خواب دیدن خون حیض در رختخواب در خواب

خون حیض یا حیض برای زن مجرد یا دختر باکره و برای زن شوهردار یا باردار یا مطلقه تعبیر ابن سیرین به حیض و خون و عادت ماهانه.

اگر بیننده زن حامله باشد و حیض یا خون حیض ببیند حامل پسر یا پسر است و اما دیدن مرد متاهل یا مجرد که در حال حائض است، جماع یا جماع با او، خواه زنا یا زنا باشد. از محرماتش، اما مرد متاهل که ببیند زنش در حال قاعدگی است، کاری که می خواهد انجام دهد با شکست مواجه می شود و کارش بسته می شود، و تنگ می شود، چه از نظر مالی و چه از نظر آرامش، ولی اگر در همان حال پاک شود. خواب، گشایش روزی و لذت است، و اگر بعد از طهارتش با او همبستر شود، موجب تسهیل و تسکین حال و زوال اندوه است.

و اما کسى که با همسرش همبسترى کرده و او مستعد رد آن بوده است، دلالت بر این دارد که او از صاحبان دنیاست و در جستجوى آن است.

وقتی مردی ببیند حائض است با حرام یا زنا ازدواج می کند و اگر زن ببیند در حال حیض است گناه کرده یا او را بیدار می کند و از زنان دیده است که شوهرش در حالی که زن بوده با او همبستر شده است. حائض می شود، پس دروغگو است و در چند مورد به او دروغ می گوید.

دختر مجرد یا باکره اگر یأس ببیند حائض نشان دهنده ازدواج یا نامزدی است ولی اگر خون حیض ببیند نشان دهنده خونریزی است که برای او اتفاق می افتد و زن شوهردار وقتی ببیند که شوهرش با او همبستر شده است. او در حال حیض یعنی خروج و مسافرت یا اخراج او از کشور و شوهرش با هم یا نقل مکان به شهر اگر مردی حیض یا بی اختیاری ادرار ببیند تعبیر به نزاع و بدبختی یا اختلاف بین زوجین می شود و ممکن است دلالت بر بی فرزندی و عقیمی دارد و حیض عقیم نشان دهنده عکس فرزندآوری و حاملگی با فرزند است و حیض زن حامله نشان دهنده حاملگی پسر است و هر کس زن خود را حائض کند کار و کار او را تباه می کند و تجارت او را به خطر می اندازد. ویران شده و ممکن است فقیر شود

دیدن حیض و خون آن توسط ابن شاهین یکی از مردانی که می بیند در حال حیض است ممکن است نشان دهنده گناهان و نافرمانی هایی باشد که باید از آن توبه کند یا نشان دهنده زنا و فحشا است که مرتکب حرام می شود تغییر دین به خیر یا بالعکس، و اگر مرد یا زنی ببیند که در حال حیض است، خود را بشوید و از حیض پاک شود، لباس بپوشد و بپوشد، این نشانگر نیکی و سعادت در دین و امور دنیوی اوست.

و هر کس از مردان ببیند که در خواب با زن خود یا زن حائض آمیزش می کند و منی یا آب او بر او جاری می شود، این پولی است آبی و در زندگی.

در زن مجرد یا متأهلی که بدون نزدیکی حیض و خونریزی زیاد ببیند، در واقع به اندازه عادت ماهیانه او مال و رزق می شود و زن شوهردار عقیم یا زایمان نکرده، اگر می بیند که خارج از زمان عادت ماهانه یا نزدیک آن عادت ماهانه می کند و به فکر حیض نبوده است، مژده است به حاملگی، ممکن است حاملگی پسر باشد و پیرزن یا مریض دید که او حائض بود که مرگ یا انقضای مدت است و دختر خردسال یا اول زاده ای که به بلوغ نمی رسید حیض دید که نشان دهنده شکستن باکرگی یا مرگ اوست.

و اما دختر مجرد باکره که به سن ازدواج رسیده یا به سن ازدواج نزدیک شده است، اگر در خواب حیض دید و به آن فکر نکرد و نزدیک پریود و مادرش و وقوع آن نبود. آنگاه قاعدگی او نشانگر شوهر خوب، نامزدی یا ازدواج است

رویای قاعدگی – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا