تعبیر سر بریدن طفل در خواب و سر بریده طفل در خواب

معنی سر بریده جنین یا بچه بدون سر پسر، دختر یا پسر، زن مجرد، زن متاهل، زن حامله، زن مطلقه، مرد متاهل و مجرد، چه در خواب دیدم که من سر پسر یا دخترم را با شمشیر با چاقو بریدند و خون بیرون آمد، سر فرزندم را ابن سیرین برید.

خواب سر بریده یک کودک

علمای تعبیر خواب می گویند در

دیدن کودکی با گردن بریده

یا

شخصی با گردن بریده در خواب

بیانگر این است که این شخص از نگرانی های زیادی رنج می برد و بدون آگاهی از نگرانی های زیادی در میان مردم راه می رود، اما اگر در خواب ببیند که با دست سر خود را بریده است، بیانگر این است که این شخص در حال خودکشی است. اقدامات ضعیف یا این که این شخص وضو کامل نداشته است یا اینکه وضو را درست نگرفته است یا این شخص پیوندهای خویشاوندی خود را از بین می برد یا به مولای یا پدر خود خیانت می کند یا در حال سجده است یا قطع می کند. کسی که برایش عزیز است یا به پدر یا اربابش خیانت می کند

شاید سر بریدن نشان دهنده جراحی تراشیدن او، گذاشتن کلاه یا عمامه، خراب کردن اتاقش یا از بین بردن سقف خانه او باشد، حتی اگر در بردگی باشد، اما چیزهای خاصی وجود دارد که این کودک را آزار می دهد و نگران می کند.

دیدن جنین مرده در خواب

شخصی که در خواب کودک مرده ای می بیند در زندگی کاری و خصوصی خود دچار ناامیدی می شود و به همین دلیل به شدت تحت تاثیر این وضعیت قرار می گیرد.

دیدن کودک مرده در خواب

ديدن بچه مرده در خواب خوب نيست، بيانگر خبر بد و بدشانسي است، به خداحافظي بيننده خواب با بعضي از وقايعي كه ديده و نيز خداحافظي عده اي اشاره دارد و با جدايي و ختم به آنها نظر مي دهد.

چشم اندازی از سر بریدن – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا