تعبیر نکاح در خواب تعبیر نکاح در خواب ابن سیرین

تعبیر خواب دیدن آمیزش یا زنا یا ازدواج مرد با زن در خواب

تعبیر خواب کسی که با مادرش ازدواج کرده است

ازدواج در خواب برای زنان مجرد

ازدواج در خواب برای یک زن متاهل

تعبیر خواب ازدواج با غریبه، هر که ببیند ازدواج کرد، از اقتدار زن و فضیلت و خطر و معنای نام و زیبایی او می افتد اگر نام او را بداند یا بداند. دودمان.

اگر در خواب ببیند که زن خود را طلاق داده است، اختیار از او سلب می شود، مگر اینکه زن و کنیز آزاد داشته باشد، زیرا این امر مقداری از اختیارات او را کاهش می دهد.

اگر در خواب ببیند که برای او پسری می‌بیند، گرفتار سختی می‌شود و اگر عروس داشته باشد، نیکی می‌کند و پسر و کنیز را نیز می‌خرد.

اگر ببیند که زنش وانمود می‌کند و با او هم‌خوابیده است و بر خلاف آن است، سنت بارور است که به او می‌رسد و چهره آنچه از او به دست می‌آورد می‌داند، و اگر زن. زنی ناشناخته است، پس قوی تر است، اما صاحبش چهره آنچه را که از سنت به دست می آورد، نمی داند.

هر کس در خواب ببیند که زنش حائض است، پرونده اش بر او بسته می شود، و اگر ظاهر شود، برایش باز می شود، و اگر در آن وقت با او همبستر شود، کارش آسان می شود.

اگر ببیند که همسرش را در حالی که از او دور است به عقد او درآورده، چه بسا زندگی دنیوی او برایش پایدار باشد و اگر ببیند او در حال حیض است، پیشه اش مسدود می شود.

هر کس ببیند که زناکار و زناکار را با هم جمع می کند و زن زناکار را نمی بیند، نازپرورده ای است که مال را به نمایش می گذارد و از انجام آن ناتوان است.

اگر در خواب ببیند که با حیوان معروفی ازدواج می کند، به خیر کسی می پیوندد که حق ندارد و ثواب آن را ندارد، جز با حیوانات درنده و پرندگان ازدواج نمی کند، مگر با انسان.

هر کس در خواب ببیند که با زن مرده ای ازدواج می کند و با او به کمال رسیده است، مرده ای به دست می آورد که او را فریب می دهد و او به اندازه زیبایی آن زن در امور است.

اگر ببیند که با مرده معروفی ازدواج می کند، اثر آن برای فاعل بهتر از دعا و دعاست.

اگر ببیند مرده معروفی با زنده ازدواج کرده و به متاهل می رسد، بهتر از میراث میت و ورثه و اولاد او و علم یا غیر اوست.

اگر ببیند با یکی از اموات ازدواج می کند، فاعل آن را با خیری مانند صدقه، مناسک یا دعا وصل می کند.

و رؤیای آمیزش بیانگر وصول به آنچه انسان می خواهد یا در آن است و یا از نظر دین یا امور دنیوی به آن امید دارد، مانند سفر و شخم زدن و ورود به سلطنت و کشتی سواری و طلب گمشده است، زیرا آمیزش است. یک لذت

هر کس در خواب ببیند که داماد است و همسر خود را نبیند و او را نشناسد و به او منسوب و نامیده نشود، مگر اینکه او را داماد نامیده اند، می میرد یا انسانی را می کشد و این گواه است. توسط شواهد

و اگر ببیند که زن خود را به عقد مردی درآورد و آن مرد نزد همسرش رفت، تجارت سودآور زیادی بر او وارد می‌شود و عروسی برای گیرنده مصیبت است و برای کسی که اگر غذا نبیند با لذت و شادی او را صدا زد.

تعابیر دیگر رویای ازدواج:

هر کس در خواب ببیند که خلیفه با او ازدواج کرده است، به او ولایت داده می شود و اگر با مردی از ناموس مردم ازدواج کند، غم و اندوه برطرف می شود و از بیماری ها شفا می یابد.

هر کس در خواب ببیند که پیرمردی ناشناس با همسرش ازدواج می کند، منفعت و فزونی به او می رسد، زیرا پیر جد اوست و اگر او را با مردی جوان به عقد او درآورد، دشمن او را به خدمت می گیرد و او را به این امر تشویق می کند. ظلم و بدرفتاری، و اگر متاهل زندانی شد، او را آزاد کنید.

هر کس در خواب ببیند که مادر مرده خود را در قبرش به عقد او در می آورد، به سبب فرموده خداوند متعال می میرد که: «از او شما را آفریدیم و در او باز می گردانیم».

اگر ببیند که با زنی ازدواج می کند که جایز نیست، بدون دلیل درخواست می کند و از آن بهره ای نمی برد.

اگر مردی در خواب ببیند که با غلام یا کنیز خود ازدواج می کند، ثروتش زیاد می شود و از آنچه که دارد لذت می برد.

اگر ببیند که بی خبر به زن برهنه نگاه می کند، اشتباه می کند

هر کس در خواب ببیند که با شهوت یا لمس به عورت زن خود یا زنان دیگر نگاه می کند، تجارت کینه توزانه انجام می دهد.

و اما قبله برای شهوت، از طریق ازدواج و برای غیر شهوت تبعیت می کند.

هر کس در خواب ببیند که زنش حائض است، پرونده اش بر او بسته می شود، و اگر ظاهر شود، برایش باز می شود، و اگر در آن وقت با او همبستر شود، کارش آسان می شود.

هر کس ببیند که زناکار و زناکار را با هم جمع می کند و زن زناکار را نمی بیند، نازپرورده ای است که مال را به نمایش می گذارد و از انجام آن ناتوان است.

هر کس در خواب ببیند که در مقعد با همسرش همبستر می شود، بیانگر آن است که چیزی را طلب می کند که در آن بدعتی است و در حالی که به سنت پایبند نیست، درخواست او برآورده نمی شود، اضطراب و نگرانی.

هر که در خواب ببیند که آمیزش کرده و انزال نمی کند، دلیل بر جستجوی علوم دشوار و حکمت نهفته است و اگر آلت شل باشد، درخواستش نتیجه نمی دهد، آنچه را که نباید انجام می دهد. این نشان دهنده سختی و ناراحتی است

تعبیر خواب ازدواج در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=2yrSU8j8X4M

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا