تعبیر درخت خولان در خواب دیدن خولان در خواب

مطالب: خولان سبز برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن حامله، امام صادق علیه السلام برای ابن سیرین، خرید خاردار، چیدن خار در خواب.

تعبیر خولان در خواب

  1. هر کس در خواب درخت خولانی ببیند و صاحب آن را نشناسد، دلالت بر ماندن در نام آن است و اگر بداند برای او کیست خواب بر او نازل می شود.
  2. هر كه ديد نبك گرفت، دينش نيكو و فرمانش قوي بود، و نبك مجرد، بيانگر آن است كه مدت زيادي مي ماند تا اين نام را بگيرد.
  3. و اما درخت خولان، بر مردی عراقی است که کمبود ندارد، دین و منفعت دارد.
  4. درخت خولان یا سدر در خواب بیانگر مردی نیکو است که مردم او را دوست دارند و او را می ستایند و درخت خولان در خواب نشانه کسب مال و امرار معاش و کسب و نیرو و اعتبار و آبروی مرد است.
  5. خولان در خواب را عراق عنایت کرد و گفتند که خولان را درهم و دینار حلال قرار داده است و هر که خولان بخورد در دینش نیکو است و اگر شایستگی دولت و حکومت را داشته باشد به آن می رسد. .
  6. و براى اهل دين زيادى بر قرض است و آن خير است و خوردن خولان براى سلطان قوت اوست و براى هر كه شايسته اختيار باشد يا به او سفارش كند كه به آن تقليد كند و خولان بقای آنچه در آن است در هوشیاری است.
  7. اگر بیننده در مضیقه بود و خار را در زمانی غیر از وقت خود دید، نشانگر آن است که تا وقت خود در آنجا می ماند و همچنین در خیر است.
  8. خولان را عراق عنایت کرده است و آن پولی است که ناقص نیست و رطوبت آن از خشکش قویتر است و زردی رنگش از آبروی درختش ضرری ندارد.
  9. الباق: مردی است که به اجماع آنان که عزت درخت و قوت ذات او را بیان می کنند، ستوده است.
  10. و برای صاحبان مال دنیاست و برای اهل دین بر قرض و صلاح زیاد می شود و مالی است غیر از دینار یا درهم.
  11. گفتند: زنی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم در خانه من سدریه افتاد و خار آن را برداشتم و دو تا گرفتم، گفت: آیا شوهر غایبی داری، گفت: آری. .
  12. خولان در خواب رزق است و هر که خولان بخورد در دینش نیکو است و اگر شایسته حال و حکومت باشد به آن می رسد و در بیداری در آن است.
  13. خواب خولان به هر جهت دلالت بر مال است و از میوه هایی که برای آن تهیه می کنند چیزی برای آن نیست، مخصوصاً اگر فضیلت داشته باشد و خوش مزه باشد، نبقی گرفت که نیکو بود. دین و در امر او قوی است، اما نبق واحد، حاکی از اقامت طولانی برای اشتقاق اسم است.

نبق بینایی – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا