تعبیر خوردن گوشت برای ابن شاهین، خواب دیدن گوشت در خواب

تعبیر گوشت شور، گوشت تعبیر خواب گوشت خام

تعبیر خواب گوشت پخته

تعبیر خواب پختن گوشت

تعبیر خواب خرید گوشت

تعبیر خواب بریدن گوشت

تعبیر خواب گوشت کبابی خواب گوشت کبابی اگر پخته باشد بیانگر خیر و فایده آسان و کباب شدن با خستگی و مشقت است.

و چه بسا دستوری از او برسد که پشیمان شود و گوشت انسان به غیبت تعبیر شود، مخصوصاً برای آن که خورده، و گوشت مصلوب را به مال حرام از شخص صاحب عزم و تقدیر و بزرگی تعبیر کنند. گوشت گوسفند مگر اینکه بریده شود گوشت آن دلالت بر مرگ دارد

و گفته شد که گوشت پخته رزق و فضل است و گوشت کبابی نیز رزق همراه با خوف است، به خاطر فرموده ی حق تعالی: «فَأَسْتَعْمُمْ مِنْهُمْ» آن وقت بود که کباب را دید، بیماری زن. مادر یا کسی که جای او را می گیرد و گوشت بره یا بز را اگر بریان کرده باشد به دو صورت تعبیر می کنند: یا ضعف فرزندان یا ضعف بردگان و تقسیم پول او. و هر کس ببیند که گوشت گندیده می خورد، مرتکب حرام می شود و هر که ببیند از گوشت قوچ می خورد، تعبیر به به دست آوردن مالی از عاقبت بزرگ می شود و گوشت بز را به بیماری خفیف تعبیر می کنند. و بعد از آن شفا می یابد.

و گفته شد که گوشت بر دردها و دردها نازل می شود و ناشناخته ها مصیبت است و نرم آن مرگ است.

و چه بسا غیبت بود اگر چیزی ببیند که حکایت از تناقض در مرگ دارد، رزق شور پس از مصیبت، گوشت کم چرب زیان است و گوشت خام ذخیره می شود و غیبت سخت است، ناچیز، برادران فقیرند، و هر که بیند. در خانه او پوست و چاق است، سپس ارثی بر او وارد می شود

گوشت گوسفندی اگر کباب شود به سه صورت تعبیر می شود: اگر رسیده باشد نسل آن خوراکی است و اگر خام باشد خلاف آن است و کباب بازاری مژده است و گوشت مار را تفسیر می کنند. پول دشمن و خوردن از آن ظلم اوست و گوشت اسب با پول عظمت و جلال و شرف مخصوصاً برای کسی که آن را بخورد و گوشت قاطر برای کسی که آن را بخورد بیماری و بیماری است. و گوشت گاو به سلامت و رنگ سنت و گوشت شتر به پول دشمن تعبیر می شود.

ممکن است منفعت از پادشاه باشد، گوشت شترمرغ به پول مردم صحرا تعبیر شود، گوشت آهو به پول زن زیبا تفسیر شود، گوشت پرستو نشان دهنده پول مردی است که او را ترک کرده است، گوشت اردک نشان دهنده پول است. و فضل، گوشت بلبل تعبیر به پول پسر، گوشت ببر تعبیر به شرف و خستگی، و گوشت فیل مال زیادی از پادشاه بزرگ است، جلیل و لهم السامانی و مانند آن به پول یک تعبیر شده است. مرد خیانتکار و گوشت قبیسه را به دزدی یا حرام یا ربا تعبیر می کنند.

و بعضى از آنان گفتند كه تمام گوشت حیوانات اعم از وحوش و پرندگان درنده را پادشاهان به پول حرام تعبیر مى كنند و اما گوشت پرندگان دیگر آنچه از آن مذكر بود به پول مردان تعبیر مى شود. و آنچه مؤنث بود به پول زنان تعبیر می شود و حرام است و همچنین تمام حیوانات و اما در خواب گوشت آبزی تعبیر آن از در آن فهمیده می شود و در مورد گوشت حیوانات موذی آن با پول دشمنان تفسیر می شود.

همینطور بعضی از حشرات و گوشتها از هر قسمی که مورد توافق قرار نگرفت، در باب آن به گفته همه ذکر شده است، به طور کلی، بینش گوشت بر پنج وجه تعبیر شده است: پول، ارث، مال، حزن و بلا. .

تعبیر گوشت قرمز و سفید گوشت – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=lXmFIuqzPVU

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا