تعبیر تیر در خواب دیدن تیر در خواب

دیدن تیر برای زن مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار برای زن مطلقه چه تیر و چه تیر و کمان و غیره برای ابن سیرین.

تعبیر دیدن تیر در خواب نابلسی

دیدن او در خواب، بیانگر رسول و مکاتبه و قوت و پیروزی بر دشمنان و یک تیر افتاده است، و اگر زن او را در کبک ببیند، خروج شوهر از اوست. تیر برای زن شوهرش است و اگر ببیند که زنی یا کنیز به او تیر می زند و به قلبش می خورد، با او شوخی می کند و به او وابسته می شود.

این رویای لذت را به اشتراک بگذارید ممکن است تفریحات، جشن ها و سفرهای خوشایند مورد انتظار باشد و رنج از بین برود. یک پیکان قدیمی یا شکسته، ناامیدی در عشق یا تجارت را پیش بینی می کند

هر کس ببیند تیرش بی پر است، فرستاده آزمایش شده است و چه بسا گفتار ناقص باشد.

هر کس در خواب ببیند که با کمان تیری می زند، اگر صاحب مقامی باشد، به اندازه ای که رسیده است، کتاب و سخنش را اجرا می کند.

هر کس در خواب ببیند که تیرش در وسط شهر و روستا یا گروهی افتاد، بیانگر آن است که فرمان او در همان جایی که در آن افتاده اجرا می شود و اگر در میان الاغ یا چیزی از وحوش بیفتد، بیانگر آن است که فرمان او در جایی که در میان جاهلان افتاد اجرا می شود.

هر کس در خواب ببیند که به کسی کمانی با جلد آن داده می شود، پسری برای او خواهد بود.

در مورد تیر و شلیک با آن، تعبیر به آن می شود، دانیال گفت تیر را با کلمات مستقیمی که به کسی می رسد و شاید غیبت بود، تعبیر می کنند، می گفتند هر که دید فلانی به او تیر می زند. تیرانداز برای او رسولی با کلمات می فرستد، مخصوصاً اگر آن را با هدف پرتاب کرده باشد و اگر بدون هدف پرتاب کرده باشد، به اندازه نشانگر تیر برای او نامه می فرستد.

تعبیر خواب تیر میلر

تیر آتشین اگر در خواب دیدید که تیری آتشین به آسمان بالا می رود، پیشگویی از موفقیت ناگهانی غیرمنتظره و یک زندگی خانوادگی شاد است، بنابراین به وظایف خود وفادار خواهید بود. اگر در خواب دیدید که یک تیر آتشین در حال سقوط است، می توانید منتظر نامزدی های شخصی ناموفق باشید

YouTube Arrows Vision

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا