تعبیر شهر در خواب دیدن شهر در خواب

تعبیر خواب شهر، تعبیر پیاده روی در شهر، دیدن مدینه منوره در خواب.

مدینه: دلالت بر اهل آن و ساکنان آن و بیانگر ملاقات، بزرگترین سیاهی و ایمنی و مصونیت است، زیرا هنگامی که موسی وارد مدین شد، شعیب به او گفت: نترس، زنده ماندی، و چه بسا قریه دلالت بر دنیا داشته است. شهر به آخرت اشاره کرد، زیرا سعادتش آری است و اهلش نرمتر و خانه هایش بزرگتر.

شايد شهر دلالت بر جهان دارد و روستا گوياي كوهستان است و آن به خاطر اين است كه با وجود غفلت مردمانش از آن متمايز و منزوي است.

چه بسا شهر معلوم حاکی از سرای دنیا باشد و شهر ناشناخته حاکی از آخرت باشد

چه بسا شهر زیبای ناشناخته دلالت به بهشت ​​داشته باشد و دهکده سیاه منفور در آتش باشد برای سعادت مردم شهرها و بدبختی مردم مصیبت زده او ثروتمند و گرامی است و اگر با عدالتش باشد می ترسد در امان است و اگر صیغه باشد ازدواج می کند

و اگر به نیکی او مرد و اگر آن مرده بود حالش جابه جا شد و خانه اش تغییر کرد، زیرا دو خانه است یکی از آن دو بهتر از دیگری است، پس هر که از خانه زشت به نیکی زیبا نقل مکان کرد. ان شاء الله از آتش نجات می یابند و وارد بهشت ​​می شوند و بر خلاف اولی و در صورت معروف بودن نام و گوهر آنها در نظر گرفته می شود پس مسافر در معانی آن حکم می کند مانند خروج از خود. به شهر مصر بگرد، زیرا از دست ستمگر نجات می‌یابد، سؤالش شنیده می‌شود و ترسش در امان است، به خاطر فرموده خداوند متعال: «ان شاء الله سالم وارد مصر شوید».

اگر رفتنش از راز کسی بود که او را دید به سوی خراسان، پس از خوشحالی به سوی بدی رفت، وقتش تمام شد.

خروج کنندگان از مهدیه و کسانی که وارد شوش می شوند نیز همین گونه است، آنها خارج از هدایت و حق شر و فساد هستند، همان گونه که در همه روستاها و شهرهای شناخته شده اتفاق می افتد.

و اما نقش آن، اهل آن رؤسا و رؤساي محل آن هستند و هر راهي نشان دهنده كساني است كه در كنار آن هستند و اهل آن محل در كارها و كارها به آنها نياز دارند و حوادث آنها را از آنها رد مي كنند. با اعتبار و اقتدار یا با علم و پول او.

بعضی گفتند: مدینه عالم است اگر از دور ببینی، و گفته شد: مدینه دین است و خروج از شهر خوف است، به خاطر فرموده حق تعالی: «پس آن را ترک کرد. با بیم و انتظار.» با ورود به شهر بین او و مردم صلح برقرار کرد، او را به حق دعوت کردند، خداوند متعال فرمود: «در تمام صلح که همان شهر است وارد شو، و اگر ببیند که شهری باستانی بوده است. خراب شود، سپس ظهور کند یا عالم یا امامی در آنجا متولد شود، تقوا و زهد در آنجا واقع شود.

و هر کس در خواب ببیند که وارد کشوری شده و شهری ویران شده را ببیند که هیچ دیوار و ساختمان و بنای ندارد، اگر در آن روز عالمانی بودند که مردند و رفتند و تحصیل کردند و هیچ یک از آنان و فرزندانشان باقی نماند. اگر ببیند که زنده است از اولاد علمای باقی مانده پسری به دنیا می آید که شرح حال در او آمده است.

و هر که ببیند شهر یا کشوری خالی از سلطان است، قیمت غذا در آنجا بالا می رود، اگر ببیند شهر یا کشوری حاصلخیز با کشت خوب است، بهترین حالت مردم آن است. فراوان و بارور هستند، نشان دهنده تعالی و باروری هستند

و اگر قالی را ببیند که پدر و مادرش کم است، این نشان دهنده فقدان نیکی است، و مملکت انسان نشان دهنده پدران است، مثلاً: مردی دید که شهرش از زلزله سقوط کرده، پدرش محکوم به اعدام شد. کلانتری شهر خود را منفجر کرد، پس از گذرگاه پرسید و گفت: بزرگواران از جلو بر روی دست شما می افتند و مارک می شوند و چنین بود.

مسجد مدینه: به اهلش و پیشوایانش و سردارانش و سردارانش و بزرگانش و اهل ذکر و منفعت در مقام و علم و عبادت و زهد و محراب آن در مقابل مردم و منبر آن برای مردم است. مرجع یا خطیب و مصباح آن اهل علم و نیکی و جهاد و پاسداری در رباط هستند به او و در او دعا کن.

در مناره‌هایش، او قاضی شهر یا عالم آن است که مردم را به سوی خود فرا می‌خواند، به گفتارش راضی می‌شود، هدایتش می‌کند، فرمانش را اطاعت می‌کند، دعوتش را اجابت می‌کند و به دعایش ایمان می‌آورد.

پس اگر یکی از این چیزها پیش آید، یا در آن صلاح یا فساد ببیند، تأویل آن به دلالت کنندگان، اعم از خاص یا عام باز می گردد.

تعبیر خواب مدینه در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=QBidDHmrK08

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا