معنی کرسی در خواب تعبیر خواب کرسی ابن سیرین

صندلی تعبیر هر صندلی در خواب تعبیر صندلی شکسته تعبیر خواب صندلی چوبی رویت صندلی بزرگ – دیدن صندلی آهنی

کرسی: برای کسی که بر آن می‌نشیند، نشان‌دهنده پیروزی آخرت است، اگر در آن باشد، در غیر این صورت، بر سرنوشت و مانند آن، حجت و منزلت بزرگی پیدا می‌کند.

اگر مجرد باشد به قدر قدر و زیبایی و آبروی خود با زنی ازدواج می کند

نه خیری برای مریض دارد و نه برای کسی که در آن نشسته است، به خاطر ذکر بدی در نامش، مخصوصاً اگر از مرض یا حبس ناخوشایند باشد، زیرا از بازگشت بیزار است.

در مورد زن حامله بودن بالای او مؤذن کرسی قابله است که هنگام زایمان با تکرار درد و درد از آن بالا می رود.

و گفته شد که هر که در خواب ببیند به کرسی می زند یا بر آن می نشیند، بر زن اختیار می یابد و این برای زنان به نسبت زیبایی کرسی و ظاهر آن است.

همین طور آنچه در کرسی منفور یا دوست داشتنی اتفاق افتاده است، یعنی با زنی که منسوب به کرسی است.

صندلی یک زن است یا توسط سلطان بزرگ شده است

اگر از چوب باشد در نفاق قوت است و اگر از آهن باشد استحکام کامل است.

و آن که بر کرسی می نشیند، اگر صلاحیت آن را داشته باشد، مأمور و ولی یا وصی است، یا در مسافرت نزد خانواده اش می آید، به خاطر فرموده خداوند متعال:

اگر خواب دیدید صندلی ساز می بینید، به این معنی است که از یک کار ظاهری هیجان انگیز خسته خواهید شد.

خواب عرش خداوند متعال در حالی که در خواب عالم است و گفته اند که او مردی کامل و عاقل است.

و هر که در خواب ببیند: نور می درخشد و دارای شکوه و جلال است، پس بیننده هیبت انگیز و صالح است.

و هر كه ببيند: بلكه حاكي از نقصان در امور علما و نويسندگان است.

جعفر صادق رضی الله عنه می فرماید: رؤیت عرش بر شش وجه تعبیر می شود: عدل، شرف، اختیار، نظم عالی، تقدیر و منزلت.

در مورد صندلی که نجار درست می کند، به اندازه آن صندلی زن است

دیدن کرسی در هر حال خوب است، به شرطی که چیزی در آن ایراد شرعی نباشد.

صندلی اگر در خواب صندلی ببینید، به معنای شکست در برخی تعهدات است. اگر مراقب نباشید سودآورترین مکان خود را رها خواهید کرد. اگر دیدید دوستی بدون حرکت روی صندلی نشسته است، خبر مرگ یا بیماری او را نشان می دهد

دیدن عرش خداوند متعال در خواب علم است و برخی از تعبیر کنندگان گفتند: او مردی کامل و عاقل است.

او در خواب، بلندای سلطان است. اگر صندلی از آهن باشد، قدرت و پیروزی است. و اگر از چوب باشد بدون آن با ریا است. هر که در خواب ببیند بر کرسی می نشیند، مأمور یا امین می شود و مزد می گیرد و اگر غیبت می کند به آغوش خانواده باز می گردد. و کرسی برای صاحبان مناصب، بلندی و بلندی، شوهران، فرزندان و خانه های بزرگ را نشان می دهد. و هر که دید به صندلی زد و روی آن نشست، ازدواج کرد. و گفته شد: اگر زن حامله داشت، پسری به دنیا آورد. گفته شد: شهید می میرد. و هر که خواب ببیند صندلیش شکسته است، دلالت بر مرگ او یا مرگ همسرش یا سقوط منزلت دارد. کرسی برای کسی که بر آن می نشیند مایه لذت و مرتبه اضطراری یا پیروزی در آخرت است و برای بیمار خیری در آن نیست. دیدن عرش خداوند متعال بر فراز آسمانها دلیل است بر کسانی که از اهل علم به درجات و مقامات عالی هستند و چه بسا زن حامله از تنگی نجات یابد و مجرد ازدواج کند و متاهل صاحب فرزند شود و دلالت بر مسافرت دارد و مریض او را بر بستر مرگ یا حیوانی که سوارش می کند یا خانه ای که در آن زندگی می کند یا سالی را کوچک می کند.

هر کس در خواب خود را بر کرسی نشسته ببیند، بیانگر آن است که کشاورز در آخرت یا کسب مقامی بزرگ و ارجمند در میان مردم، یا نشانه آن است که به قضا و مقام و سلطنت می رسد. شخص مریض است، پس این نشان دهنده ضعف سلامتی و افزایش بیماری اوست، اما در خواب به طور کلی روی صندلی نشستن، تعبیر می شود که از بیماری خود شفا یافته یا از زندان آزاد شده است. زنجیر، پس این نشانگر بازگشت هر بدی است که به او رسیده است، اگر زن حامله در خواب کرسی ببیند، تعبیر آن درد همراه با زایمان است. زیبایی و زشتی از نظر زیبایی و زشتی کرسی.و اما صندلی در خواب اگر چوبی باشد بیانگر استحکام در ریا است.همچنین از ژل نشستن روی صندلی در خواب به این معناست که اگر دارای صفات ولایت باشد شاهزاده کشور است یا سرپرست کسی است و ضعیف ترین تعبیر صندلی در خواب این است که اگر شخصی در مسافرت باشد بازگردد. به خانواده اش

تفسیر دیدگاه کرسی – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=44aFFs8sd54

تفسیر دیدگاه کرسی – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=iX-3FX24c7k

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا