معنی ترازو در خواب تعبیر خواب ترازو ابن سیرین

تعبیر ترازو در خواب جعفر الصادق تعبیر خواب ترازو ابن سیرین تعبیر خواب ترازو برای دختر مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار و برای مطلقه. مرد، برای یک مرد

تعبیر ترازو در خواب

المیزان: دلالت بر هر کس که از او پیروی کند و به خاطر او هدایت شود، مانند قاضی و عالم و حاکم و قرآن و چه بسا بر زبان صاحبش دلالت کند و اوزان آن حکم و حکم آن است. عدل آن، و درهم ها، گفتار مردم و نزاع هایشان، و رشته های آن، یاوران و کارگزاران آن هستند.

در خواب دلالت بر ثقل است و هر دو دلالت بر ایمان و عدالت در گفتار و بیانگر انفاق قرض و وفای به نذر و میزان کار نشان دهنده مهندس و سازنده و ترازوی آسیاب در عزم و بیان و حرکت نشانگر انسان متواضع در خود حقیر است و ترازو استخوان در زمان یا گنگ زاده شد، ترازوی مشک هشدار غفلت و میل به نگه داشتن است. نفس مسئول نذر است و ترازو بیانگر قاضی است

و ترازوی ترازو قاضی را شنید و سنج در مقام عدلی است که با او جدایی عدل صورت می گیرد، در قضاوت ستون ترازو جان قاضی است، میخ وصی او، نخ و زنجیر است. دستیاران و کارگزاران او هستند، زبان، زبان او و کف دست او شنوایی اوست.

اگر در خواب از ترازو برای وزن کردن چیزی استفاده کنید، پیش‌بینی می‌کند که رفتارتان صاف و روزهایتان پر از نیکی‌ها خواهد بود.

هر کس ترازو را ببیند، دلالت بر بساطت عدل و بالا رفتن ظلم دارد، چنان که خداوند متعال می فرماید: «وَ یَوْمَا لَیْمَا الْقیَامَةِ لِلَیْهِمْ أَسْتَلَمُ الْأَسْتَلِی».

ترازوی حاکی از قضات، حاکمان و همه کسانی است که سخنان او را می پذیرند. زبان او: او واسطه و گواه بر حق است. و صنع: بندگانش و یاورانش، گردآورنده گفت: و شخصی به من گفت: دیدم که طلا را وزن کردم به وزنی که برای او آماده شده بود، گفتم: بزرگان را به کسانی بسپاری که نمی کنند. از سرنوشت آنها چشم پوشی کن و برای آزمایش آنها به آنها روی نیاور، و آنچه بر تو می آید مقصود است. و شخصی که برای مسجد ارزش قائل است، به من گفت: دیدم که در ترازوی یک درهم وزن کردم و خراب شد.

بینش میزان قیامت در شش جهت تفسیر می شود: قاضی، عالم، فقیه، مهندس، قاضی صراط مستقیم یا قضاوت باطل.

ترازو در خواب نشان دهنده ادای دین و وفای به نذر است

القبان: پادشاهی بزرگ و میخ او قیام پادشاهی او، عقرب او راز اوست، زنجیر او بندگانش، آبرویش بس است و انارش داوری و عدل اوست.

هر که در خواب ببیند که او را در کفه ترازو یا ثقل گذاشته اند: یا چیزی که از آن سنجیده می شود، پس ترجیح داده می شود، پس نزد خدا خیر بسیار دارد، اگر با آن دلیل بر صلاح و نیکی باشد.

تعبیر ترازو در خواب امام صادق

جعفر الصادق گفت: رؤیت میزان قیامت بر شش وجه تفسیر می شود: قاضی، عالم، فقیه، مهندس، قاضی صراط مستقیم یا قضاوت باطل.

اگر در خواب از ترازو برای وزن کردن چیزی استفاده کنید، این پیش بینی می کند که رفتار شما صاف و روزهای شما پر از چیزهای خوب خواهد بود. اگر دختری در خواب ببیند که معشوق خود را وزن می کند، پیشگویی می کند که به درستی و استحکام او پی می برد و به او پاداش اخلاص می دهد.

تفسیر دید لیبرا YouTube https://www.youtube.com/watch?v=FiCERCpbpCo

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا