تعبیر خواب کاپشن، معنی پوشیدن ژاکت در خواب

اولستر در خواب برای زن باردار، تعبیر خواب سیرن استرلن

لباس: خانه دارای ارزش، پول یا مستمری است. و اما خرید و بهره مندی از آن به صورت فردی یا گروهی، پول و کالایی است که در خواب تابستانی مرده و در خواب زمستانی مرده است. و اما وارد كردن كسى كه عادت هميشگى او نيست، خواه مرد باشد و چه زن، شرّ اوست و شامل حال او مى شود. اگر در جاهای معروف می جست، معروف می شد و او را لو می داد. و اگر از کسانی بود که در سفرها و بیابانها آن را می پوشیدند، به او پیشنهاد می کردند که به محلی که آن را می پوشید، سفر کند.

الصدر: بیشتر گفتند او نگران است، پس اگر او را در خانه ببیند، نگرانی از جانب زنان است، اگر او را در مغازه ببیند، از مستمری است. و اگر بر در مسجد باشد از دین است و اگر بر در خانه ای باشد از پیش از دنیا و پوشش خلقت زودگذر است و تازه است. دراز و آن که دراز شود تسکینی عاجل است و آن که به عرض پاره شود پهنای صاحبش و سیاهی پرده از پادشاهی است و سفید و سبز در آن ستوده است. پایان.

این همه در صورتی است که حجاب ناشناخته یا در مکان نامعلومی باشد. اگر معلوم است در تعبیر است. و برخی از آنها گفتند پرده ها همه بر درهایی که هستند و از امنیت می ترسند. و اگر ببیند تحت تعقیب، ترسیده، فراری یا پنهان شده، حجابی بر او پوشانده است، پس از نامش برای او پوششی است و برای او ایمن است. و هر چه حجاب بزرگتر باشد، غم و اندوه او بیشتر و بیشتر می شود

الکرمانی گفته است که پرده ها کم و زیاد و نازک و دست و پا چلفتی است، اگر در در یا خانه یا ورودی یا خروجی دیده شود، برای صاحبش نگرانی شدید و شدید و گرفتاری اوست. ضعف و کوچکی، زیرا در اضطراب آسان‌تر و ضعیف‌تر است. رنگ آن در صورتی که از رنگ هایی باشد که برای قوت آن در نگرانی و ترس، چنان که شما توضیح دادید، پسندیده است. و در آن هیچ عیب و ایرادی نیست، بلکه او را به سلامت مجازات کردی

و اگر بر در خانه بزرگ یا بازار بزرگ یا مانند آن پرده باشد، اضطراب و ترس در تعبیر آن قویتر و وحشتناکتر است. و آنچه از پرده‌ها دیده می‌شد که بر هیچ یک از خروجی‌ها و ورودی‌ها اظهار نظر نمی‌کردند، در آنچه توصیف کردند آسان‌تر از حال آنها و دورتر از حدوث تأویل است. همینطور آنچه را که پاره، کنده، ریخته یا طلا می بینند، آن کس را که اضطراب و ترس دارد رها می کند. و مجهول در تأویل قویتر و بیشتر است. و اما آنچه از پرده ها در مکان های معروفش معلوم است، در بیداری نیز همین گونه است.

رؤیت برهنگی و نعمت پوشش – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا