معنی رعد و برق در خواب تعبیر رعد و برق در خواب

تعبیر خواب دیدن رعد و برق و رعد در خواب توسط ابن سیرین رعد و برق

هر کس رعد و برق ببیند برای او و اهل آن دیار ترسی بزرگ است، به خاطر این که خداوند متعال می فرماید: «هُوَ الَّذِی یَفْعَنَکُمْ صاعَقَةٌ مِنْ رَعْمَةٌ وَ أَمْدُونَ»، گفته شد صاعقه، خزانه دار است. خانه پادشاه

دیدن رعد و برق در خواب به تنهایی بیانگر هدایت پس از ضلالت است و شاید این نشان دهنده شیفتگی و از بین رفتن بینایی باشد، هر چند بیننده خواب مریض باشد و از مرگ برای او بترسد. پریشانی

هر که رعد و برق دید و خوابش در مهرماه بود، دلالت بر ژنده پوشی و تولید غلات است و اگر در آبان بود، نشانگر حاصلخیزی و شبنم و خیر فراوان است، یا در آذرماه از کمبود محصول بیم داشت. و اگر در دی ماه از کاشت آخر آن بترسد و اگر در بهمن ماه باشد نشان دهنده ی درستی کشت است اگر چه در ذرت باشد بیانگر کاهش کل محصول است و اگر در فروردین است پس خوب و خوش است و محصول زیاد و جو در آن کم می شود و شر نیست و اگر در شهریور باشد نشانه باروری و نیکی است و همچنین در پدر و رعد و برق در خواب ديدن او بيانگر ترس از سلطان يا ضرب شلاق است شايد بيانگر وعده نيكو از سلطان و خنده و شادي و حضور در انتخابات و طمع رعيت و اميد به آنچه دارند از صاعقه و عذاب باشد. ، رحمت و باران.

هر کس رعد و برق ببیند و بدون مردم بیابد و نورهایش را ببیند که او را می زند یا چشمانش را می رباید، اگر مسافر بود باران یا دستور سلطان بر او می زد و اگر کشاورز بود که تشنه زراعتش بود. باران و رحمت او را تحت تأثیر قرار می دهد و اگر پدر یا مولایش یا اختیارش بر او مسلط است و به او روی نمی آورد، او را بپذیر و به رخ او بخند و باران با او بر آنچه به نظرش می رسد زشت نشان می دهد. .

هر کس ببیند که از صاعقه چیزی گرفت یا به او اصابت کرد، انسان جواب خیر و نیکی او را می دهد.

هر که با او رعد و برق ببیند و بارون نبارد و عهد داشته باشد به آن نمی رسد و رعد و برق بیانگر ترس از سلطان و تهدید او و ضیافت او و تازیانه تیغ ها و زدن تازیانه ها و هر چیزی است که رعد و برق نشان می دهد که به دلیل سرعت حرکت و عدم انتقال آن سریع و فوری است و می گفتند رعد و برق نشان دهنده منفعت از مکان دور است.

هر که رعد و برق ببیند لباسش را می سوزاند اگر مریض باشد زنش می میرد

و هر که در خواب ببیند که از صاعقه چیزی برداشت، چیزی را طلب کند که برای او خیر و نفع باشد و اگر صاعقه همیشه بدرخشد، برکت در آن سال بسیار است، مخصوصاً اگر با آن باد سبکی بوزد. طلا، زیرا مانند طلا می درخشد

تعبیر رعد و برق در خواب

هر کس رعد و برق ببیند، برای او و اهل آن دیار ترسی بزرگ است، زیرا خداوند می فرماید: «هُوَ الَّذِی بَعْلَکُمْ رَاعِقَةٌ مِنْ رَعْمَةً وَالْأَمْدُ». می گفتند صاعقه خزانه دار خانه شاه.

و هر كه ديد: از صاعقه چيزى گرفت و چيزى خواست كه براى او خير و منفعت داشته باشد و اگر صاعقه هميشه بتابد بركت آن سال زياد مى شود، مخصوصاً اگر با آن باد خفيفى بوزد و آن را. می گفتند صاعقه خزانه دار خانه پادشاه و وعده و توبه و رحمت و صراط مستقیم است.

تصویری از رعد و برق، رعد و برق و باران – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا