تعبیر دمپایی در خواب دیدن کفش در خواب

تعبیر خواب دمپایی برای دختر

تعبیر دمپایی در خواب برای زن متاهل

تعبیر خواب دمپایی برای زن باردار

تعبیر خواب دمپایی مشکی

تعبیر خواب دمپایی گم شده

تعبیر خواب دمپایی بریده شده

تعبیر خواب دمپایی سفید

تعبیر خواب دمپایی نو

تعبیر خواب دیدن صندل: در خواب زن یا حیوان است و هر که در خواب ببیند کفشی خریده و با آن راه نرفته است ازدواج می کند و هر که ببیند با صندل راه می رود. سپس او در حال سفر است

ديدن كفش صحيحى كه براى مسافرت است، سپس سفر در تفسير، و آن براى ثبت، زن است، اگر با يك كفش راه برود، اين جدايى برادر يا شريك او بر پشت يك است. سفر به مرگ یا زندگی، یا زن خود را طلاق دهد، یا خادم خود را بفروشد، یا قطع شده باشد و همسایه ای نداشته باشد، زیرا مرگ زن و ماندن در سفر بر خلاف میل اوست.

هر کس ببیند دمپایی می زند و آن را نمی پوشد، به پول عجم مبتلا می شود و عاقل و عاقل معنایی ندارد جز این که برای اهل سفر و اهل سفر ستوده است. بیابان، نه شهری و فاسیا بیان خود را نشان می دهد

هر کس در خواب ببیند که از پوست غم دمپایی های زیادی خریده یا به او داده اند یا به هر نحوی آن را تملک کرده است، دلالت بر کسب مال و فضل به نسبت آن و پوشیدن دمپایی ساده لوح است، اگر آنها جدید و خوب هستند، پس از آن به ازدواج باکره تعبیر می شود.

هر که در خواب ببیند که پاره شده آن را پنهان کرده است، این نشان دهنده مرگ همسرش است و دیگران گفتند که مهم نیست به خاطر آنچه از مهبل برای پاها می آید.

هر کس در خواب ببیند که با کفش راه می رود و یکی از آنها پای خود را در می آورد و با یک کفش راه می رود، این فراق برادر یا خواهر یا شریک در سفر است، یا می میرد، یا زن خود را طلاق می دهد، یا بنده خود را می فروشد یا یکی از آنها می میرد.

هر کس در خواب ببیند که دمپایی او را ربودند یا سوراخ کردند یا غلبه کردند، نصف مال او گم شد و اگر نامرئی او با هم از بین رفت، تمام مالش از بین رفت.

هر کس در خواب ببیند که دمپایی بر تن دارد که در خواب سوراخ شده و پاهایش از آن نمایان است، آسودگی و پول و خوشبختی او را تحت تأثیر قرار می دهد.

هر کس در خواب ببیند که کفی خود را در کفش فرو کرد تا آن را درست کند، تعبیر به زن جدید و نیکو و از گلوله زن ضعیف و از آتش زن قوی و از پوست اسب زنی از اعراب و از پوست هفت زنی از سلاطین تاریک در اطاعت خداوند متعال.

هر کس در خواب ببیند که وحش و گرگ به دمپایی او چسبیده و پاره می کنند، دلالت بر این دارد که مردان جوان به همسرش می گویند.

هر کس در خواب ببیند که روی دمپایی نوشته است، بیانگر این است که همسرش در کار خود سردرگم است.

هر که در خواب ببیند که صندل خود را وصله می کند، زنش را ناقص می پندارد و با او نیکی می کند.

هر كه بيند وصله زير كفش دارد، با زنى ازدواج مى كند و دخترى دارد

رویا النعل – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=Ji4O0F_kAi0

پوشیدن صندل برای خواندن در خواب – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=fu7do0UIVi4

تنهای گمشده – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا