تعبیر سینه در خواب دیدن سینه در خواب

دیدن سینه زنان مجرد، متاهل، زنان باردار، زنان مطلقه، مردان، بزرگ، کوچک، زیبا، سفید، شیر در دست، بریدن نوک پستان و غیره برای ابن سیرین.

سینه ها: دختران. آنچه در دختران صالح یا فساد اتفاق افتاد. سمت راست پسران و چپ دختران و شیر آنها نشان دهنده پسر است زیرا غذا و زندگی اوست. چه بسا سینه در خواب دلالت بر رزق و باروری دارد، زیرا به نسبت فراوانی و خوبی از نشانه ها و نشانه های آن است. اگر کسى از او شير بخورد، براى زن شيرده و شيرده، خيرى ندارد، زيرا هنگامى که موسى و مادرش بر تابوت افتادند و بعد از آن، بر خوارى و حبس و اندوه دلالت دارد.

سینه ها دخترند، پس آنچه در آنها بوده به آنها نسبت داده می شود، پس هر که ببیند به جای آنها چیزی برای او رشد می کند، بیانگر زیاد شدن دختران و عدم وجود آنها بر او است، نشان دهنده مرگ او یا ازدواج زن مجرد است. یا بچه بسیار خردسالی بمیرد و اگر زن ببیند نوک پستانش بریده شده خیری ندارد و دخترش بمیرد.

هر کس زنی را ببیند که از سینه او آویزان است زنا می کند و بدون شوهرش فرزندی به دنیا می آورد زن ثروتمند فقیر شد و مالش آسیب دید و اگر باکره بود نشانگر عروسی اوست و اگر او جوان است و از زمان ازدواج دور است، این نشان دهنده مرگ او است، زنی این خواب را دید و دختری به دنیا آورد. اگر در خواب ببیند که سینه‌هایش میانه‌رو و خوش‌نظر است، دلالت بر فرزندان و مال او دارد، اگر بیند که افتاد، دلیل بر مرگ فرزندانش است، پیرمردی نیز همان را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد. سینه ای که بزرگ شده و در زن نشان دهنده کار زشت است و اگر ببیند سینه هایش به سینه اش می خورد، نشان می دهد که اگر پیر شده باشد، خبر بدی از آگاهان به او می رسد. و اگر در بین زن و مرد جوان باشد، دلالت بر محبت دارد، و هر کس ببیند که سینه دارد پیرمردی که به سن بلوغ رسیده است، با محرم زنا می کند یا ازدواج حرام دارد. سینه ها در خواب دختران هستند پس آنچه در آنها بوده دختران تعبیر می کنند به پول و نشان پسر هر که ببیند در سینه هایش شیر است شرف دارد که مال دنیا را برای او زیاد کند یا برای او. چه کسی مالک اوست و هم در زنان.مرد این را در سینه خود دید شیر اگر مجرد باشد ازدواج می کند و بچه دار می شود و اگر فقیر باشد مژده است و اگر جوان باشد نشان دهنده طول عمرش است و زن جوان اگر ببیند نشان می دهد که حامله است و زایمان می کند فرزندان اگر پسر نداشته باشد نشان دهنده فقر و غم است و بلندی سینه های زن بالاتر از حد است دلیل بر غرض غم و سینه مرد نشان دهنده حیثیت و مقام اوست. ، سلامتی و بیماری بیا اینجا. اگر ببیند که سینه‌اش مانند سینه زن است و شیر از آن می‌چکد، نشان می‌دهد که برای خانواده‌اش قیام می‌کند و آنچه را که برای زنان در زایمان لازم است انجام می‌دهد، و این نشان می‌دهد که او متدین است یا به بیماری مبتلا می شود که در آن از مردم خجالت می کشد. سینه مس یا آهن شد، دلالت بر از بین رفتن اولاد و نارسایی اسباب یا حاملگی دارد و سینه بر سینه شوهر است و سینه زن عقیم بعد از ناامیدی به دنیا آمد آب یا شیر نازل شد. از کسی که پسر یا خواهر خود را از دست داده و سینه زن زناکار با تخم شترمرغ یا سمور سمور شده است.

تعبیر بینایی سینه – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=Vv6Bz8cCwjI

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا