تعبیر حجاب دختر یا حجاب در خواب، رویت حجاب در خواب.

تعبیر خواب رفع حجاب

حجاب در خواب برای زنان مجرد

حجاب در خواب اثر ابن سیرین

حجاب سفید در خواب

حجاب در خواب برای زن باردار

حجاب سیاه در خواب

خرید حجاب در خواب

تعبیر ابن سیرین از بینش حجاب: حجاب زن شوهر و پوشش و رئیس اوست و ظرفیت او ظرفیت حال و گستاخی و مال و سفیدی دین و حیثیت اوست. و اگر چادر سیاه و فرسوده خود را ببیند، حکایت از حماقت شوهر و فریب او دارد.

چنانکه النابلسی خواب حجاب را تعبیر کرد: او در خواب شوهر زن است و برای زن است که او و زینتش را بپوشاند، حادثه حجاب مصیبت زن در شوهر است. و اگر شوهر نداشته باشد برای مالی او ضرر دارد یا از برادر یا دایی بلایی به ارزش او وارد می شود، اگر مرد ببیند که نقاب می زند به زن خدمتکار می رسد. از او و اگر ببیند که حجابش از بین رفته شوهرش او را رها می کند و اگر نزد او برگردد شوهرش برمی گردد و حجاب دین انسان است.

تعبیر خواب حجاب ابن شاهین برای زنان شوهر و برای مردان زنان است. و اگر ببیند که مقداری از نقابش سوخته است، دلالت بر آن است که از جانب پادشاهی به شوهرش ضرری وارد شده است، بر شوهرش و اگر شوهر نداشته باشد، به مردی که با او ازدواج می کند، تفسیر می کند. به طور کلی خواب نقابدار یا مقنعه را به چهار صورت تعبیر می کنند: مرد زن دارد زن شوهر دارد کنیز و خادم و منفعتی از طرف زن و اگر ببیند که زن دارد. بدون حجاب بخواهد، آنگاه دلالت بر کشته شدن شوهر یا کسی که از اهل بیت برای او عزیز است و چه بسا شوهرش به زن حرام مبتلا شده باشد، زن در شوهر اگر شوهر داشته باشد و اگر شوهر داشته باشد. می بیند که چادرش سیاه و فرسوده است، خوابش حکایت از حماقت و فقر شوهرش دارد و خواب حجاب بارانی گواه فریب دشمنان زن در اوست.

تعبیر خواب حجاب در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=6p7PKiEzHds

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا