تعبیر لواط در خواب آمیزش مرد با مرد در خواب

معنی ازدواج با همجنس برای دختر مجردی که با دوست من به زن حامله یا دوست من با ابن سیرین و غیره ازدواج کرده است.

آمیزش همجنس گرایان در آن دو چیز دارد، یک چیز خوب و یک چیز دوم که خوب نیست و ما همیشه از نمادهای همراه با بینش آن را تشخیص می دهیم. در یک تجارت، شرکت یا تجارت، یا تمایل به امر ناخوشایند ترس و احتیاط در برابر دشمن است، به خصوص اگر چیزی پیدا شود، این را بقیه نمادهای بینایی تأیید می کنند.

هر کس با مردی که او را می شناسد همبستر شود اگر بینا موضوع آن باشد خیر از فاعل به دست می آورد اما اگر بیننده فاعل باشد فاعل از مال او می گیرد یا قصد خدمت به او را دارد. و در آن خیر است یا در زندگی خود آسودگی و شادی و لذت به دست می آورد

همین طور اگر با مردی که می شناسد نزدیكی كند یا با مردی كه می شناسد ازدواج كند، از روی محبت به یكدیگر نزدیك می شوند و یا متأهل از فاعل خیر می شود.

و هر کس ببیند که مردی که می شناسد با او همبستر شده و با او ازدواج می کند، با این مرد در امر ناخوشایندی شریک می شود و هر دو بر سر او ملاقات می کنند.

و اما اینکه مردی ببیند که با مرد دیگری همبستر شده است، پس دیدن مردی که با مرد دیگری همبستر می شود، بیانگر خیری است که بیننده نصیبش می شود.

دیدن بیننده که با مرد دیگری همبستر شده است، این نماد پول، خدمت یا خیری است که این مرد از بیننده می گیرد یا نشانه آسودگی و شادی و لذت است.

و دیدن ازدواج مردی با مردی که می شناسد، نشانه دوستی و محبت و احترام آن دو نفر و یا ملاقات این دو نفر در امری ناخوشایند است.

آمیزش بینا ممکن است اشاره به مردی باشد که می داند خواسته هایش را برآورده می کند و زیر پا گذاشتن مردی که او نمی شناسد نماد پیروزی است.

تعبیر خواب آمیزش – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا