تعبیر تشک خواب در خواب به تفصیل

تعبیر خواب خوابیده روی تخت یا تخت جدید سفید قرمز قدیمی ابن سیرین

تعبیر خواب بالین ابن سیرین: دلالت بر زن و پرکردن گوشت یا چربی او دارد، تخت ممکن است گویای زمینی باشد که انسان با غفلت روی آن بچرخد تا از او به آخرت حرکت کند، در بندگان، نوجوان. در زن منسوب به رختخواب نیز هست، تعبیر به اینکه زن بمیرد یا به آنچه که به آن تبدیل شده است، حاصل می شود.

تعبیر خواب تخت برای نابلسی

او در خواب زنی است و هر که رختخواب خود را بفروشد زن خود را طلاق می دهد و اگر مریض باشد می میرد و رختخواب صیغه ای است که آسایش تخت است زن متدین است هر چند سیاه است پس کاری می کند که خدای تعالی را راضی نمی کند و اگر سبز باشد زن دیندار و عبادت و زهد است و در مقام خود زن خود را طلاق می دهد و اگر ببیند که بستر اوست. در درگاه سلطان است، سپس ولایت قبر را بر عهده می گیرد، و بستر نشان دهنده پسر است، زیرا که درود خدا بر او فرمود: «پسربچه برای تخت است.» و هر که در خواب ببیند که تا کرده است. رختخوابش را کنار بگذارد، سپس از همسرش غیبت کند، و هر که ببیند بر تخت خوابیده است، از آنچه می ترسد در امان است، و از دین خود غافل است، و آن خواب است. غافل

تعبیر خواب تخت از ابن شاهین

هر که خواب ببیند در جای نامعلومی بر بالین نامعلومی است، دلالت بر آن دارد که ولایتی در خور او می گیرد یا به قدر صلاح آن تشک زمینی دارد، سپس تکرار کرد، نشانگر طلاق رجعی است. و هر که ببیند چند تشک بر بعضی از آن ها می گسترد، تعبیر به ازدواج با زنان به تعداد آن تخت می شود، در هوا حکایت از مرگ همسرش دارد.

تعبیر خواب تخت در خواب

ابن سیرین در تعبیر دیدن رختخواب در خواب گفته است که مراد از زن یا کنیز به طور کلی است و شرط تخت هر چه قدیم و نو باشد دلالت بر آسایش و ثبات دارد اطاعت از همسر در حقیقت. و اما کسی که خواب ببیند رختخواب را در خواب ببیند و رختخواب خشن و خشک و سخت باشد، این بدان معناست که این شوهر در حقیقت دچار نافرمانی از همسرش می شود.

تعبیر ملافه از پنبه

ابن سیرین می‌گوید: کسی که خواب ببیند تخت خواب ببیند و تشک آن از پنبه یا پشم باشد، این بدان معناست که در حقیقت با دختری ثروتمند ازدواج می‌کند و اما کسی که خواب ببیند تخت در خواب می‌بیند. رویا و رختخواب از پارچه ابریشمی است، یعنی این شخص با دختری از مجوس ازدواج می کند و کسی که خواب می بیند در حال خرید ملافه است در خواب به این معنی است که این شخص به زودی ازدواج می کند.

تعبیر دیدن تخت به رنگ آن

ابن سیرین می گوید کسی که خواب ببیند تخت در خواب ببیند و رختخوابش سفید باشد، این بدان معناست که این شخص با زنی ازدواج می کند که در حقیقت از خدا می ترسد و کسی که خواب ببیند تخت در خواب می بیند. خواب ببیند و رختخواب سیاه باشد، یعنی این شخص با زنی ضعیف در ایمان ازدواج می کند.

تعبیر تخت خواب در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=wf4iq_Na8Z0

رویای رختخواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا