تعبیر خواب بول امام صادق – دیدن ادرار در خواب

بول در خواب اثر ابن سیرین

ادرار در خواب در مقابل مردم

ادرار در رختخواب در خواب

ادرار در خواب برای یک زن باردار

ادرار در خواب یوتیوب

جعفر الصادق گفت: اگر فقیر غنی باشد دیدن بول به صورت بول تعبیر می شود.

و اگر غلام بود آزاد می شد و اگر اسیر بود آزاد می شد و اگر مسافر بود به وطن باز می گشت.

و اگر عالم یا قاضی باشد محمود نیست و اگر تاجر باشد بیانگر نقصان آن چیزی است که معامله کرده است.

تعبیر دیدن ادرار در خواب نابلسی

بول در خواب مال خود را صرف چیزی می کند که برای او حلال نیست یا با چیزی که برای او مناسب نیست همبستر می شود. و تولید بول در خواب، دلیل بر مولود معاش است. و نگه داشتن ادرار و سخت كردن ممكن است نشان دهد كه او در كارها عجله دارد و حق ندارد و تزريق كننده تا آنچه را كه منجمد كرده از آن پرداخت نكند تصميم ثابتي ندارد.

و بول در خواب مال حرام است. هر که خواب ببیند در جای نامعلومی ادرار کند، در آن مکان با زنی ازدواج می کند. و گفته شد: هر که بیند بول می کند خرجش را خرج می کند و هر که ببیند در چاهی بول کرد از مال حلال انفاق می کند و هر که ببیند بر کالایی بول کرده است. ، سپس در آن کالا ضرر می کند. اگر در محراب بول کند فرزند عالمی برایش متولد می شود و هر که ببیند بر قرآن بول کرد یکی از فرزندانش قرآن کریم را حفظ می کند و هر که ببیند مقداری را بول و تعدادی را زندانی کرده است. اگر ثروتمند بود مقداری از پولش می رفت و اگر در مضیقه بود مقداری از ناراحتی اش برطرف می شد. اگر ببیند که با دیگری بول می کند و بولشان با او مخلوط می شود، بین آنها استمرار و صیغه پیش می آید. اگر ببیند آمپول می زند، از دست همسرش عصبانی می شود. اگر ادرار برای او قوی باشد و جایی برای آن پیدا نکند، می خواهد مال دفن کند و دفن نمی یابد.

اگر ببیند در جایی که بول کرده یا بیشتر از بول بول کرده است، اگر فقیر باشد راحت می شود و اگر غنی باشد مال او را از دست می دهد. اگر ببیند که مردم ادرار او را مسح می کنند، پسری خواهد داشت که مردم او را دنبال می کنند. اگر ببیند شخص معروفی بر او ادرار می کند، با خرج کردن پولش او را خوار می کند. اگر مرد ببیند که شیر می‌دهد، غریزه‌اش را از دست می‌دهد و اگر معروفی بنوشد، در مال دنیاش خرج می‌کند. و هر کس ببیند که خون بول می کند، نزد زن مطلقه یا زن محرم می آید و این را نمی داند. اگر ببیند که زعفران بول می کند، پسری مریض دارد

اگر ببیند که آبغوره می دهد، در پول خود اسراف می کند. اگر ببیند که خاک و گلی ندارد، مردی است که وضو نمی گیرد. اگر آتشی بمیرد، پسری صاحب اختیار برای او به دنیا می آید. مدفوع ادرار شده با خانواده اش فحاشی کرد. اگر به جای ادرار استفراغ بیرون بیاید، این نشان دهنده کودک ممنوع است. و اگر پرنده‌ای پدید آید، فرزندی از او متولد می‌شود که با ذات آن پرنده در نیکی و فساد مطابقت دارد. و هر که ایستاده بول کند، مال خود را از روی نادانی خرج می کند. هر کس در پیراهن خود بول کند فرزندی از او متولد شود و اگر زن نداشته باشد ازدواج می کند. اگر ببیند در بینی بول کرد، حرام است. و هر که ببیند در یکی از تالارهای بازار بول می کند، در بازار حساب می شود. و پدر اردشیر بن ساسان را دید که شبان گوسفندان بود گویا بول کرده و بخاری از آسمان تمام آسمان برخاست.

و هر کس در خواب ببیند که در خانه مردمی، خانه مردمی، مسجد مردمی، روستایی یا روستایی بول کرد، نطفه خود را با نکاح در آنجا می ریزد. و هر کس ببیند که در شیشه یا طشت یا کوزه یا چاه یا خرابه بول می کند با زنی ازدواج می کند. و هر که خواب ببیند در دریا بول کرد، پول ده یا زکات و غیر آن نزد سلطان می رود. احساس می شد که پال ونچر فرزندانش است. و هر کس در خواب ببیند که قلمی از اندام تناسلی او بیرون می آید و فرزندی از او متولد می شود، در همه علم شرکت می کند، زیرا قلم همه علم را حفظ می کند. و اگر ببیند که مهره ای از آلتش بیرون آمد و پسری از او متولد شد دشمن اوست. و هر کس ببیند که غیر معمول زیاد بول کرد، یا به آن آلوده شد، یا بویش بد بود، یا بول کرد در حالی که مردم به او نگاه می کنند، این دلیل بر تهمت یا نشان دادن بدی است. در معرض و نوشيدن بول حاكي از سوءظن به كسب يا مال حرام است.

دیدن ادرار در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=737wS-TMGQQ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا