تعبیر واژن زن در خواب تعبیر مهبل در خواب

دیدن واژن زن، یا واژن مرد، برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، برای زنان مطلقه، اعم از عورت دختر، دیدن واژن، لیسیدن، تراشیدن، کندن موهای واژن، ابن سیرین و غیره

عورت زن مال اوست و اگر ببیند که آب در زهرش وارد شده پسری به دنیا می آورد و دیدن عورت او از آهن یا صفر نشانگر ناامیدی از رسیدن به مقصود است.

هر که ببیند ) عورت زن را بدون مرد معالجه می کند، از پیش او واژنی می گیرد که در آن کمبود و ضعف است.

اگر عورت كنيزى را ببيند خير و آسودگى به او مى رسد و اگر ببيند كه به عورت زنش دست زد و از صفر سفت شد، از او آسودگى مى خواهد و از او مأيوس مى شود.

اگر عورت او را از پشت ببیند، امید به خیر و محبت به دشمن دارد.

هر كه در خواب ببيند) ذكرش بعد از قوت محال مي شود، پس اگر زنش را مذكري مانند مرد ببيند، و اگر فرزندي يا در شكم او داشته باشد، بر اهل خانه اش مي رسد و بر اهل خانه اش مسلط مي شود، و اگر زنش را مرد مي بيند. فرزندی ندارد یا در شکمش فرزندی ندارد، هرگز فرزندی به دنیا نمی آورد و اگر به دنیا بیاورد قبل از بلوغ می میرد و چه بسا تعبیر آن از او به ولی یا صاحبش باشد. ، پس در میان مردم ذکری خواهد داشت و به قدر ذکر شرافتی خواهد داشت

اگر مردی ببیند که لباس زنانه بر تن دارد ذلیل و خضوع می شود و اگر ببیند که در آن علف ازدواج می کند، حاجت خود را از او یا از هرکس که او را نامیده است، می گیرد. ، اگر جایی برای آن وجود ندارد.

هر كه ببيند ) عورت زني را مي مكد، مهبلي ضعيف و كوچك به دست مي آورد و هر كه به عورت زن يا ديگري نگاه كند با رغبت بنگرد يا به آن دست بزند، تجارتي كراهت آميز دارد.

هر کس در خواب ببیند که عورتی مانند عورت زن دارد، بیانگر ذلت است، و اگر زن ببیند که دو واژن دارد، در بوسه و پیشانی بیاید، خیری در او نیست و اگر همنوعش دوست داشته شود. پس پسر خوبی است و هر که ببیند به عورت زنش می نگرد از تنگی و از تنگی به فراخی می آید و هر که حیوانی را بر عورت زن معروف ببیند که آن را می لیسد. آن را می مکد یا دور آن می چرخد، آنگاه نشان می دهد که فاسق است و خیری در او نیست و اگر مجهول باشد ستوده نیست برای بیننده.

تعبیر دیدن فرج – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا