تعبیر خواب زن سبیل مانند مرد دیدن سبیل برای زن در خواب

مطالب: خواب سبیل در چهره دختر و زن شوهردار و زن باردار

دیدن زن سبیل مانند مرد دارد

  1. اگر خواب ببينيد سبيل داريد، بيانگر آن است كه خودخواهي و خودبزرگ بيني شما را در جايگاه ناكامي زندگي قرار مي دهد و فقط اندكي از لذت هاي دنيايي نصيب شما مي شود، همان گونه كه مايل به فريب زنان و ايجاد غم و اندوه آنها هستيد. .
  2. موهای صورت زن، مانند سبیل یا ریش، نشان دهنده قدرت و تحمل مردان است و ممکن است نشان دهنده این باشد که او به کسی مدیون است و کندن مو نشان دهنده بی پولی است.
  3. اگر زنی ببیند که در زن ریشی سیاه و بلند و سیاه و مرتب دارد، بیننده به سخاوت وصف می شود و بر او می افزاید و مردم او را دوست می دارند و به درجه سخاوتش مقام او را در دنیا می افزایند.
  4. و دختری که در رویای موهای سیاه در صورت ظاهر می شود که در مردان مانند ریش روشن به نظر می رسد، این خواب نشان دهنده احساس شما است که بیش از حد مردانه هستید یا آرزو می کنید که ای کاش مرد بودید.
  5. اگر زنی در خواب ببیند که سبیل مردی را دوست دارد، بیانگر این است که خطری آبروی او را تهدید می کند و باید رفتار خود را کنترل کند.
  6. اگر مردی در خواب ببیند که سبیل خود را می تراشد ، این بدان معنی است که او به دنبال رهایی از شر یاران بد و بد اخلاقی آنها است و احترام را به خود باز می گرداند.
  7. هر کس در خواب ببیند زنی سبیل می کند پسر می آورد و اگر حامله نباشد یا عقیم باشد زایمان نمی کند.
  8. و اگر خواب ببينيد سبيلهاي پرپشتي مانند موي سر داريد، دلالت بر آن دارد كه مشغله ها و مسئوليتهاي سنگيني بر دوش شماست.

سبیل در خواب برای یک زن – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=tahdsE_MfLA

تعبیر خواب ریش برای زن – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=iE1GlQ-X81U

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا