تعبیر گهواره در خواب – دیدن گهواره در خواب

گهواره، تخت نوزاد یا کاراک، چه برای دختر مجرد، چه برای زن شوهردار، چه برای زن باردار، چه برای زن مطلقه و غیره برای ابن سیرین.

تعبیر خواب گهواره ابن سیرین

هر که ببیند گهواره خریده یا در گهواره است، حالش خوب می شود

اگر خواب گهواره ای را دیدید که کودکی در آن مشغول است، پیشگویی از رفاه و مراقبت از کودکان حلیم است. اگر کودک خود را در گهواره تکان دهید، این به معنای یک بیماری جدی برای یکی از اعضای خانواده است. اگر دختری در خواب ببیند که گهواره ای را تکان می دهد، بیانگر سقوط اوست. شما باید مراقب شایعات باشید

هر که در خواب ببیند گهواره یا تخت نوزادی می خرد، خیر یا برکتی به دست می آورد، در تعبیر خواب گهواره گفته شد که مژده و نشانه نیکی است.

تخت کودک در خواب نماد آسایش روانی و آرامش خاطر است، در حالی که در خواب یک زن متاهل نماد بارداری نزدیک است انشاالله.

گهواره در خواب مجرد، بیانگر همسری است که ممکن است در آینده به او دلداری دهد و او را از نگرانی و گرفتاری دور کند.

تعبیر خواب گهواره یا تخت بچه برای زنان مجرد

گهواره در خواب زن مجرد دلالت بر شادی دارد و در تعبیر امری است مطلوب قبل از او که پس از وقوع آن ممکن شده یا وقوع آن در گذشته محال بوده است.

همه تخت ها و تشک ها در خواب ستودنی است، زیرا بیانگر آسایش و آرامش است و گهواره در خواب فرد مجرد ممکن است نشان دهنده ازدواج یا آمادگی برای آن باشد و در همه موارد موجب خوش بینی است، به خصوص اگر تشک از جنس تشک باشد. نخی یا ابریشمی و رنگ آن تیره نیست، مانند سفید یا صورتی.

زن مجردی که در خواب ببیند خوابیده یا روی گهواره نشسته است، ممکن است از آسایش و آرامش روانی برخوردار شود که حد و مرزی ندارد.

تعبیر گهواره یا تخت کودک در خواب برای زن متاهل

در تعبیر خوب است که زن شوهردار ببیند که گهواره پسری در اتاق یا خانه دارد.چون گاهی خدای ناکرده بیان غم و اندوه است.

اگر زن شوهردار ببیند که تخت کودکی می خرد و در خواب از آن خوشحال شد، تعبیر او این است.

تعبیر گهواره یا تخت نوزاد در خواب برای زن باردار

گهواره در تعبیر عموماً به مژده یا واقعه مبارک دلالت می کند، اگر زن حامله ببیند او را به زایمانی آسان و آسان و بدون سختی بشارت می دهد، گهواره در خواب زن حامله اگر سفید یا سفید باشد ستوده است. به رنگ صورتی. روی پسر یا پسر، شاید خواب نشان دهنده جایگاه بالای فرزند او در آینده باشد.

تعبیر گهواره یا تخت کودک در خواب برای مرد

گهواره در خواب مرد دلالت بر طول عمر دارد و در تعبیر نیکو است پس هر که او را از مردان ببیند و مجرد باشد به یاری خدا در حال آماده شدن یا آماده شدن برای ازدواج است و هر که ازدواج کرده و در خواب ببیند که اوست. ساختن یا خریدن یک تخت جدید برای فرزندش، این نشان دهنده سود یا امرار معاش جدید است.

گهواره در خواب انسان گاه به منزله یا مقام بزرگی اشاره دارد و صاحب آن را بشارت و نیکی و برکت می دهد و بهترین تعبیر این است که گهواره مبله و چوبی است، سختی و خستگی اگر نقره باشد. ، پس مژده یا پول است و ممکن است نشان دهنده رفاه و آرامش باشد.

خلاصه تعبیر گهواره در خواب

گهواره یا گهواره نوزاد در خواب یکی از نشانه های آن است و برای کلمه و اهمیت آن ستودنی است و در خواب معانی زیادی دارد که شاید برجسته ترین آنها خیر و برکت باشد. نابلسی در کتاب «عطر المخلوقات» گفته است که در خواب زن شوهردار نشانه حاملگی یا پسر است و در خواب مجرد ممکن است دلالت بر ازدواج داشته باشد و عین آن در تعبیر خواب یا تخت است. تختخواب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا