تعبیر مرگ محله در خواب – تعبیر مرگ محله در خواب

منظور از فوت زن مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار برای زن مطلقه اعم از فامیل معلوم یا مجهول یا فوت برادر و خواهر و شوهر و پدر و مادر و غیره به ابن سیرین. نابلسی و امام صادق

ابن سیرین می گوید: مرد یا زنی که حامله یا ازدواج کرده یا دختر مجرد باکره است و اگر ببیند در خواب از دنیا رفت بدون اینکه بیماری و حادثه ای داشته باشد عمرش طولانی می شود و هر که بمیرد خوشحال است. با آن عمر دراز و سعادت بر او غلبه می کند، اما هر که بمیرد و بعد از مرگ زنده شود، اگر بمیرد، گناه کبیره یا نافرمانی می کند، ولی چون زنده شده است، از آن توبه می کند.

و اما کسی که دید مرد و مردم برای مرگش جمع شدند و برای او تشییع جنازه یا عزاداری کردند و او را غسل دادند و برای دفن کفن کردند، او کسی است که در زندگی خود مورد محبت مردم قرار می گیرد و در میان مردم سالم زندگی می کند. اما او دین فاسدی دارد و به اطاعت خدا متعهد نیست.

و هر کس در خواب ببیند که در خواب نمی میرد یا ابرقهرمانی است که نمی تواند بمیرد، مرگش نزدیک است و هرکس در خواب خود بیندیشد یا احساس کند که هرگز در خواب نخواهد مرد. در راه خدا کشته شوی، چون طالب علم و دانش در راه است تا درخواست خود را طلب کند، جنگنده، خارج نشین و یا مسافر دعوت، جهان بینی را در همه حال ترک کند.

ولى هر كه ببيند مرده و خود را برهنه ديد در حالى كه مرده را دفن مى كند، مى بيند كه برهنه بر زمين خوابيده است، آنگاه مال خود را از دست مى دهد و فقير مى شود، و اگر بر فرش باشد آواز مى خواند. و حالش آسانتر می شود، اگر ببیند که در آن حالت دفن شده است که نه تسلی است و نه مردمی است و نه گریه می کند، نمی تواند آنچه را که در زمان حیاتش از خانه وی ویران شده، بسازد.

و اما مرگ حاكم، رئيس جمهور يا امام، هر كه ببيند امام، عاقل، متدين يا رئيس جمهور عادل فوت كرده است، حاكي از تباهي كشور و گسترش فساد در آن پس از آن است. رفتن این شخص بر بالین سرنوشت خود را در زندگی بالا می برد یا در زندگی و مرگ خود دین خود را اصلاح می کند مجردها در خواب می میرند.

و وقتی انسان می بیند که جایی از محله هایی که می شناسد یا نمی شناسد، همه به طرز وحشتناکی مرده اند، یا می بیند که با تعداد زیادی مرده روی زمین افتاده اند، نشان دهنده آتش سوزی بزرگی است که در یا در اطراف آن محل ازدواج با نکاح حاصل می شود، اما برای کسی که در پیش نیست، تقاضای علم یا کاری است که پشتیبان آن باشد.

و در صورتی که زن شوهردار یا شوهردار بیند که او در حال مرگ است، تعبیر به طلاق و جدایی از شریک خود می شود، زیرا مرگ جدایی شخص از عزیزانش است و هر که ببیند او از جمله است. مردگان، سپس با افراد منافق زندگی می کند، خواه در خانه اش باشد یا در محل کارش، یا با مردمی که اگر آنها را می شناخت، مرده می دیدند.

و زن حامله چون ببیند که می میرد و مردم بر او گریه می کنند بدون اینکه جیغ و زاری کنند، پسری به دنیا می آورد و از او خوشحال می شود.

و هر کس در خواب ببیند که مرده است برای او زندگی تازه ای نوشته می شود

تعبیر مرگ در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا