تعبیر دریا در خواب ابن سیرین دیدن دریا در خواب

غرق شدن در دریا در خواب

دریای آرام در خواب

دریای خروشان در خواب

دریا و امواج در خواب

برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای نامزد

دریا در خواب از امام صادق

رؤیای دریا بیانگر پادشاهی مقتدر و مقتدر و با عظمت است، عادل شفیق که مورد نیاز مردم است و دریا برای تاجر کالای اوست و اجیر معلم اوست. شاید دلالت بر پاکی از ناپاکی، ایمان برای کافر و توبه برای گنهکار باشد.

دریا در خواب بیانگر هر کسی است که بر آفرینش قدرت دارد، مانند پادشاهان، سلاطین، اربابان، فرمانروایان، علما، اربابان و ارواح به دلیل قدرت، خطر بزرگ، گرفتن او، بخشش و پولش، شناخت آب او، هدایت او. مردان، دارایی‌هایش، استدلال‌هایش، دستوراتش، ماهی‌هایش، رعایایش، مردانش، معیشتش، پول‌هایش، پرسش‌هایش، قضاوت‌هایش، حیواناتش، رهبران و شاگردانش.

1- اگر دریا آرام و آب زلال است این امر رزق و روزی است که از کار شما می آید. دریا را ببینید و دختران یا زنان زیبایی در آن هستند رزق و روزی تان زیبا می شود انشاءالله 4- اگر در حال شنا در دریا با شادی و آرامش خود را در دریا دیدید از خداوند رزق و روزی زیبا خواهید داشت 5- اگر ماهی بزرگ یا کوچک می بینید رزق و روزی است انشاء الله 6- اگر دختر یا بچه ای را فقط بینایی ببینید نشان دهنده زیبا و آرام بودن زندگی شماست 7- اگر دیدید گریه می کنید و اشک ریختن یا ترسیدن، نشان دهنده این است که از خداوند در امان خواهید بود

تعبیر خواب دیدن دریا در خواب کامل ابن سیرین:

ابن سیرین گوید: هر که دریا را در خواب ببیند، پادشاهی نیرومند و عادل است، و اگر فروشنده در خواب دریا را ببیند، آن دریا نمایانگر مال اوست و بینش دریا در خواب ممکن است به معنای باشد. که انسان به خواسته خود می رسد و هر که خود را ببیند اگر وارد دریا شود بر پادشاهی وارد شود و هر که خود را تکیه بر دریا ببیند برای پادشاه کار می کند و باید به او هشدار دهد همانطور که نه از خیانت دریا در امان است، در این دنیا از خیانت پادشاهان و صاحبان سلطان نیز ایمن نیست و اگر ببیند آب دریا را در ظرفی می ریزد، یعنی به دست می آید. خير بسيار است و هر كه خود را در حال ادرار در دريا ببيند، كار نادرستي انجام داده و ادامه خواهد داد.

ابن سیرین معتقد است که آب دریا نیز ممکن است نشان دهنده مصیبت یا نزاع باشد، پس هر که دریا را از دور ببیند شاهد نزاع یا مصیبت است و هر که ببیند آب دریا سیر شده و لبه های آن ظاهر شده است، این بدان معناست که مملکت خواهد شد. گرفتار خشکسالی و فقر است و هر که ببیند دریا کوچک شد و خللی شد برای هیچ، والی کشور آن را رها می کند و پس از او خیری برای مردم مملکت خواهد آمد، خودش در دریا شنا می کند و سپس غرق شدن، یعنی شهید می شود.

اگر بصیرت در دریا یا غوطه ور شدن در آن ربطی به ظهور مصیبت داشته باشد، هر کس خود را در حال نزول در دریا ببیند و سپس از آن بلند شود، نشان دهنده این است که در تنگی است و خداوند غم او را برطرف می کند یا خود را می بیند. عبور از دریا از ساحلی به ساحل دیگر از گرفتاری آنها نجات می یابد یا کاری که به آن مشغول بود و اگر ببیند که آب دریا را در بخاری می ریزد برای او و آن پسر پسری به دنیا می آید. برای مدت طولانی بدبخت خواهد شد.او زندانی بود و آزاد خواهد شد.

آمده است که رؤیت آب شیرین مؤمن است و دیدن آب شور کافر است و دریا ممکن است دلالت بر آمدن خطر یا زوال نگرانی یا فراوانی روزی کند و دلالت بر آمدن کند. باران از آسمان، یا تجلیل و هلهله، و به احتمال زیاد اشاره به تماشای دریا در خواب، ترس، اضطراب حاد یا مرگ است.

تعبیر دریا یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا