تعبیر آب در خواب ابن سیرین رؤیت آب خوردن در خواب

دیدن آب در خواب آب در خواب تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب

پاشیدن آب در خواب

ریختن آب در خواب

شنا در آب در خواب

تعبیر آب در خواب امام صادق علیه السلام

تعبیر خواب آب از ابن سیرین: دلالت بر اسلام و علم و حیات و باروری و آبادانی دارد، زیرا حیات هر چیزی در آن است، چنانکه خداوند متعال فرمود: «به آنها آب می دهیم تا وسوسه شوند. شاید دلالت بر نطفه باشد، زیرا خداوند متعال آن را آب نامیده است.با آن.

هر کس از چاه یا پوست آب گوارا و زلال نوشید و انتهای آن را جذب نکرد، اگر مریض بود از بیماری شفا یافت و عمرش دوام آورد و مرگش شتابزده نبود و اگر مریض نبود ازدواج کرد. اگر مجرد بود تا از نوشیدن آن لذت ببرد.

و آب از بالا به ذکر او نازل می شد و اگر ازدواج می کرد و خانواده اش در شبی ازدواج نمی کردند با او ملاقات می کرد و از او لذت می برد و اگر مسلمان نبود اگر کافر بود و اگر عادل بود علم به دست آورد و برای علم طلبه بود وگرنه اگر تاجر بود دین حلال گرفت مگر اینکه وارد آب شود آن را خراب می کند پس حکایت از حرام و معصیت آن دارد مانند اینکه بنوشد. آن را از خانه های اهل ذمّه، یا علم فاسد، یا آمیزش بد یا پول بد.

هر کس در خواب ببیند که از یک لیوان آب خالص می نوشد، بهترین خانواده و پسرش را به دست می آورد و لیوان شیشه ای مرد است و اگر از فلز یا ذات باشد زن است.

تعبیر خواب دیدن آب خالص و شیرین در خواب ابن سیرین:

شيخ بن سيرين در تعبير ديدن آب در خواب به طور كلي مي گويد كه بيننده از آن نوشيد، يا آب در مقابل او قرار داشت، يا زلال و شيرين بود، پس خواب حاكي از زندگي خوب و آرام است. و خشنودی و آرامشی که بصیر در انتظارش است و خدا داناتر است و هر که در خواب و خواب آب زلال و فراوان ببیند گرانی در ناحیه یا جامعه او خواهد رفت و هر که در خواب ببیند که اوست. خوردن آب یا جویدن آن یا اینکه در دهان امتحان می کند، دلیل بر خستگی است و سختی روزی و نوشیدن آب پاک و شیرین در خواب، نشانه نجات از دشمنان است و دیدن شراب. آب زیاد در خواب به قول شیخ ابن سیرین رحمه الله نشانه عمر طولانی و طولانی است، خواب بیانگر آن است که صاحب آن از همسر و فرزندان خود خیر و برکت خواهد گرفت، اگر او بچه ها کار می کنند داغ محکوم به زندان می شود یا خدای ناکرده دست جن می شود یا شما را مضطرب و غمگین می کند.

دید آب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا