تعبیر گربه سفید در خواب دیدن گربه سفید در خواب

ما به شما گربه های سفید برای دختر مجرد، برای زن متاهل برای زن باردار، حمله گربه سفید وحشی به من، خرید یک گربه سیاه و سفید در خیابان ارائه می کنیم.

معنی گربه سفید در خواب

  1. گربه های سفید نماد یک شرکت خوب است و نشانه ای از ایمنی و امنیت است
  2. هرکس از شما در خواب گربه سفید ببیند، دلیل بر وجود دشمن بدخواه و مکار است و این همان چیزی است که از گربه ها معلوم است.
  3. معمولاً زنان باردار اغلب رویای بچه گربه های سفید کوچک را می بینند و این نشان دهنده ناخودآگاه آنها و انتظار مشتاقانه برای نوزاد جدیدشان است.
  4. اگر گربه سفیدی را می بینید که سعی می کند علاقه شما را به خود جلب کند، این گربه منعکس کننده خود شماست که میل به محبت، عشق، محبت و توجه دارد.
  5. دیدن یک گربه سفید زیبا نمادی از دیدگاه شما نسبت به خودتان است، شما می دانید که زیبا و جذاب هستید، که باعث می شود نسبت به خود مغرور شوید و با نگاهی تحقیرآمیز به اطرافیان خود نگاه کنید.
  6. خواب یک گربه سفید بسیار زیبا ممکن است نمادی از این باشد که شما در توهم ازدواج با کسی زندگی می کنید که خیلی دوست دارید با او ازدواج کنید، در حالی که او پدرش را برای این ازدواج تغییر داده است، یا شما را فریب می دهد یا شما در حال ایجاد توهماتی هستید که در آن زندگی می کنید. پس مراقب باش عزیزم
  7. اگر می بینید که یک گربه سفید رفتار خشونت آمیز دارد، به این معنی است که شما در پذیرش واقعیت مشکل دارید و آنچه که در آن زندگی کرده اید فقط یک توهم است.
  8. گربه سفید خشن در خواب نشان دهنده غم و اندوه شما و عدم پذیرش ایده ناتوانی شما در دستیابی به جاه طلبی ها و رویاهایتان است.
  9. گربه‌های سفید و گربه‌های بور بیشتر یک چیز را نشان می‌دهند و آن این است که به یک بدبختی بیفتند یا از آنها آسیب ببینند.
  10. ديدن گربه مرده در خواب تعبير اين رؤيا مربوط به رنگ گربه است، اگر رنگ گربه با سفيد متفاوت باشد، بيانگر چيزهايي است كه شما به آنها اهميت نداده ايد.
  11. دیدن سگ و گربه مرده در خواب بیانگر موقعیتی است که مهم نیست و خبر مرگ شخصی را خواهید گرفت و در زندگی خانوادگی و کاری از شخصی آسیب خواهید دید.
  12. دیدن سر گربه مرده در خواب، این خواب بیانگر این است که فرد مورد محبت قرار نمی گیرد و چیزی بر او تأثیر نمی گذارد.
  13. با خوردن گوشت گربه مرده در خواب، بیننده خواب به دلیل مشکلاتی که در زندگی خانوادگی خود داشته، دچار مشکلات بزرگی می شود و در عین حال این بینش حکایت از اشتغال به کار حرام و با وجود کسب درآمد زیاد دارد. شما ورشکست خواهید شد و هر روز عذاب وجدان را احساس خواهید کرد.
  14. با احیای یک گربه مرده در خواب، بیننده در موقعیت های غیرقابل تحمل و بدی قرار می گیرد، اما در لحظه ای که انتظارش را نخواهد داشت، اقدامات او به خوبی پیش خواهد رفت.

رویای گربه های سفید – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا