تعبیر بریدن دست در خواب – دیدن دست بریده در خواب

معنی بریدن دست چپ یا راست با چاقو با اره برقی

ديدن بريدگي کسي که ديد چون دست ندارد، چيزي را طلب مي کند که به دستش نمي رسد، سود و کمبود در دست، دليل بر کمبود نيرو و ياور است.

و شايد بريدن دست، دلالت بر آن دارد كه كارى را كه در حال انجام آن است، ترك كرده، و اگر بيند كه دستش از كف بريده شد، پولى است كه براى او مى شود، و اگر از مفصل قطع شود. سپس او (بازوی تو را با برادرت سفت می کنیم) اگر برادر یا کسی ندارد که جای او را بگیرد، پولش را بگو.

و اگر در خواب ببیند که حاکمی دست و پای رعایای خود را قطع می کند، مال آنان را می گیرد و درآمد و معیشت آنان را تباه می کند، از ابن سیرین درباره مردی پرسیدند که دید دستش بریده شد، گفت: این مردی است که کاری انجام می دهد و از او به دیگری روی می آورد، دست و پای او و دیگری به صلیب کشیده شد، پس گفت: اگر خواب تو راست است، این شاهزاده و سرپرست دیگران را عزل کن.

و اگر در خواب ببیند که حاکمی به زور سوگند خود را قطع کرده است و اگر در خواب ببیند که سمت چپ او قطع شده است، این مرگ برادر یا خواهر یا قطع رابطه او و آنان است یا قطع رابطه خویشاوندی یا جدایی از شریک یا طلاق زن، هر کس مخالفت کند، فساد یا قیام بر سلطان را زیاد می کند، زیرا فرموده خداوند متعال می فرماید: «عذاب فقط برای کسانی است که با خدا و رسولش می جنگند.» .

و مردی دید که دستش قطع شده است، دید خود را به گذرگاهی نقل کرد و گفت که برادر یا دوست یا شریکی از او قطع می شود، پس به او عرضه شد که دوستی او مرده بود کوتاهی دست دلیل بر از دست دادن خواسته و ناتوانی و خیانت کارگزاران و برادران است از ابن سیرین درباره مردی پرسیدند که دید دست راستش از چپ بلندتر است. پس گفت: این مردی است که نیکی می‌کند و پیوندهای خویشاوندی را حفظ می‌کند، و دوسر بازوی او بلندتر از اوست، او مردی است شجاع و سخاوتمند و شیاد.

و چنانکه النابلسی خواب دست بریدن را تعبیر کرد: در خواب دلالت بر ترک نماز یا منقطع از طلب مال یا توبه دارد از خانواده خود یعنی پسرش می رود. و قبیله اش

و ضایعه انگشتان دلیل بر عذاب طفل است اگر فرزندی نداشته باشد دلیل بر اتلاف نماز است.

تعبیر خواب: قطع دست – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا