تعبیر فرنی در خواب خواب خوردن فرنی در خواب

دیدن فرنی بشقاب فرنی، غذا برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، آشپزی، غذا خوردن، خرید از رستوران و غیره برای ابن سیرین، نابلسی و امام صادق

تعبیر فرنی در خواب

فرنی در خواب زندگی و گذران زندگی و کسب و پیشه انسان است و اگر بیند ظرفی از فرنی یا چربی پر می کند دنیایی وسیع است در فواید به مقدار چربی و اگر بدون چربی باشد. آن وقت حالت بدون منفعت است اگر ببیند یک کاسه فرنی پر چرب دارد و حاضر نیست آن را بخورد پول جمع کند و دیگری بخورد بدون چربی خوب نیست و او همه را می خورد تا از آن آرام می گیرد، آرزو می کند از بی دستی و فقر بمیرد، و اگر فرنی از سرکه بدون گوشت باشد، پیشه ای پاک از محلول و چرا است، و اگر بدون چربی باشد. صناعت پستی است و اگر فرنی هفت گوشت باشد، ولایت بر قوم ظالم و ستمگر با نفرت و خوف و تکبر است و اگر چربی در آن باشد، حیات و منفعت حرام است، اگر مرد باشد. تاجر، پس برخورد او با افراد ستمکار که ظالم هستند، و اگر کارگر باشند، کسب آنها حرام است. زهر بر آن پول حرام است و اگر بدون چربی باشد سود و فقر و نداری است و تمام فرنی تمام است پس در آن فقر و ذلت و محرومیت می میرد.

هر که در خواب ببیند فرنی می خورد حالش خوب است و هر که در خواب ببیند در بشقاب می خورد و آنچه را در آن است جذب می کند عمرش تمام شده است و اگر چیزی از آن باقی بماند. عمرش به همان اندازه می ماند، در امری و هر که در خواب ببیند بر سر سفره ای می خورد، خیر و روزی می یابد و چه بسا سفره عرصه جنگ و ملاقات باشد و خوردن بر آن خنجر بخورد. دست ها.

فرنی، زیرا به رزق حسنه تعبیر شده است، هنگامی که از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است که فرنی را دوست می داشت و می فرماید: برتری عایشه بر سایر امت مانند برتری فرنی است. بیش از غذا

فرنی از آبگوشت در خواب با گوشت سگ پخته می شد که دلالت بر وضعیت ناپسندی نسبت به احمق ها یا تجارت یا صنعت پست با افراد احمق با پستی دارد.به طور کلی فرنی اساساً زندگی و درآمد و امرار معاش مرد است. و فواید آن به مقدار چربی آن و حلال و حرام به مقدار ماده گوشت آن است.

تعبیر خوردن غذا در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا