تعبیر زن جوان در خواب – زن جوان در خواب

تعبیر خواب زن جوان دیدن زن جوان در خواب تعبیر خواب زن جوان ابن سیرین تعبیر خواب زن یا دختر یا زنان تعبیر خواب ملاقات دختر جوان در آغوش گرفتن دختر جوان برای زن باردار

زن جوان در خواب با زنی در هر حالتی که ببیند دشمن است. و زن جوان ناشناس و لباس پوشیده حکایت از شنیدن خبرهای خوب دارد. و کنیز جوان زیبا خیر و ظفر، لذت و شادی. زنان ناشناس بهتر از شناخته شده ها هستند. اگر زن پنهان است، بهتر است با دین پوشیده شود. و اگر محجبه باشد حسن معروف است و اگر محجبه باشد خیر مبهم است و اگر بی حجاب باشد خیر مشترک است. و زن جوان، النهد، خشنود است. و اگر زن جوانی را با صورت اخم دیده می دید، خبر غم انگیزی می شنید. اگر زن جوان ضعیفی می دید، فقر به او می خورد. و اگر زن جوان برهنه ای را ببیند در تجارت خود زیان می کند و در آن متعرض می شود. اگر ببیند باکره زد، مزرعه دارد یا تجارت سودآوری می کند. اگر زن جوانی ببیند که پیر شده است، خوابش نشانگر حسن نیت اوست. اگر پیرزنی ببیند جوان شده و قوتش به او باز گردد، ارکان دینش محکم می شود.

زن جوانی که در خواب با زنی در هر حال که ببیند دشمن است و جوان مجهول و آراسته از جایی که بشارت نمی شنود و کنیز زیبای جوان نیکو نعمت و پیروزی است. شادی و نشاط کنیز جوان به تناسب حال و زیبایی و لباس و زینتش بهتر است و اگر پنهان باشد با دین پوشیده بهتر است. خبر غم انگیز اگر زن جوان لاغر را ببیند دچار اضطراب و فقر می شود اگر زن جوانی ببیند [ص 14] برهنه در تجارت خود زیان دید و در آن متعرض شد، اگر ببیند که باکره ای زد، زمین کشاورزی داشت، یا تجارت سودآوری داد، و اگر زن جوانی در خواب دید که پیر شده است، خوابش نشان می دهد. که در دینش نیکو است دین: اگر ازدواج حلال باشد و اگر حرام باشد، دنیا به اندازه آن است.

تعبیر خواب دیدن زنان: بینش آنها حکایت از زینت و هوس دنیا دارد و هر که ببیند زنان بر او تسلط یافتند فقیر می شود: دیدن جوان زیبا نشان دهنده مژده است.

تعبیر دختر در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا