تعبیر ابر در خواب – رویت ابر در خواب

دیدن ابر، ابر در خواب، تعبیر خواب، تعبیر خواب ابن سیرین، دیدن ابر، راه رفتن بر فراز ابرها

تعبیر ابر در خواب

*- ابر در خواب، بیانگر اسلام است که در آن جان مردم و رستگاری آنهاست و موجب رحمت خداوند بر حمل آبی است که حیات خلقت در آن است و ممکن است دلالت بر شتر مقاوم با آنچه در آب می روید باشد. غذا و کتانی و ممکن است دلالت بر کشتی‌هایی باشد که در آب غیر از زمین یا آسمان می‌روند و بادها را حمل می‌کنند و ممکن است حکایت از حاملگی زنان داشته باشد، صاعقه یا سنگ با خود داشت.

*- (و هر کس در خانه اش ابرها را ببیند یا در اتاقش بر او نازل شود، اگر کافر باشد اسلام آورد، یا اگر مؤمن باشد مورد لطف و داوری قرار گیرد، یا اگر بخواهد زنش حامله شود، یا اگر بخواهد باردار شود، یا اگر بخواهد) شتران یا کشتی‌اش اگر از آن‌ها داشته باشد جلو می‌آیند، اگر خود را سوار بر ابرها ببیند یا او را ببیند، اگر مجرد است یا مسافرت کند یا حج کند، اگر امید است که در غیر این صورت شهرت داشته باشد، با زن صالح ازدواج کند. اگر بخواهد علم و حکمت دارد، وگرنه فرماندهی لشکری ​​یا گروهی را برعهده می گیرد یا اگر شایسته باشد بر کوهی پیشروی می کند، وگرنه اگر سلطان از پناهجویان باشد، او را بر حیوان شریفی بزرگ می کند. مرد بود وگرنه او را نزد رسول نجیب فرستاد و اگر دید ابرهای پیاپی به وضوح می آیند و مردم منتظر آب هستند و از ابرهای آب بود که دلیلی بر عذاب نیست، آن طرف را آنچه انتظار و انتظار مردم است عرضه می کرد. زیرا از شاهزاده ای که می آید یا گروهی که می آید یا سربازان به اندازه کاروان ها وارد می شوند و اگر ببیند به زمین افتاد یا بر خانه ها یا در جریب ها یا بر درختان و گیاهان فرود آمد، باران سیل آسا و ملخ است. گربه یا پرنده، اگر چه در آن چیزی که دلالت بر نگرانی و نفرت دارد، مانند زهر، باد شدید، آتش، سنگ، مار و عقرب باشد، حمله ای است که بر آنها می آید و در جای خود می کوبد، یا همراهی قافله ای که در عزاداری اکثر آنها وارد می شود [ص 301] در مسافرت از دنیا رفت، یا با تحمیل حاکم بر آنها، یا ملخ یا آفتی که به گیاهان و معیشتشان آسیب رساند، یا فرقه ها و بدعت هایی که در ظاهرشان رواج یافت و بر سرشان اعلام شد، گرفتار قرض شد.

*- (و هر که در خواب ببیند) با ابرها آمیخته شود، پس با مردی از این قوم که وصفشان کردیم، از علم آنها استفاده می کند و اگر سوار بر ابرها شود، امرش بالا می رود و در می آید. حکمت او، رئیس او، نام او یا همتای او، و اگر ابرها سیاه باشند، او حکمت است همراه با سیاهی و جوانمردی و شادی، و اگر با ابرها دژی باشد، از دانا وحشت خواهد گرفت. و مرد نیرومند گناهان با حکمت از آن بهره می برد و چیزهای خوبی را که با حکمت و کوتاهی در بهشت ​​می آموزد به دست می آورد آدابی از امر دنیا و ابرها سپس اگر باران نبارد، اگر از منسوبین به دولت باشد، بی انصاف و بی انصاف نیست و ابرها فرمانروا هستند، بر مردم ترجیح دارند و مردم بر آنها دستی ندارند. پس اگر ابری طلوع کند که در آن رعد و برق و رعد و برق بلند شود، مقامی با عظمت ظاهر می شود که حقیقت را تهدید می کند.

* – (و هر كه ديد) كه ابرها از آسمان فرود آمد و در آن وسعت يافت و به طور كلي باريد، امام از ميان آنها حاكم عادل به آن مكان مي گذرد، اگر ابرها سياه باشند باران مي بارد، حاكم است. عادل است خیر و برکت و فضل و مال را به دست می آورد و اگر ببیند که در وقت و زمان خود ابرها می بارد، خداوند روزی را در آن شهر وسعت می بخشد، غیر از این که در آن زمان، مردم آن شهر یا محل به مصیبت و مصیبت و مصیبت و بلا و مصیبت و بلا و مصیبت و بلا و مصیبت و بلا و بلا و مصیبت و روزی در آن شهر برسند. یا مرض، و اگر با قومی به فرمان سلطانی بجنگد، پیروز می شود، و اگر ابرهای تیره ببیند، غم و غصه را بر آنان فرو می برد و همه کارها بر او بسته است. و ابرهای قرمز نشان دهنده بیکاری، ابرهای تیره نشان دهنده تاریکی و ابرهای سیاه نشان دهنده سرما یا غم شدید و شاید ابرهای قرمز نشان دهنده ورود سربازان به آن کشور، عزم و دسیسه باشد.

* – (و هر که در خواب ببیند) که چیزی از ابرها برداشت، پس از شخم زدن و کاشت و ضایع کردن چیز بزرگ یا بسیار متاثر می شود.

* – (و هر که در خواب ببیند) که بر ابرها سوار شد یا بر آنها راه رفت، پس تمام حکمت را درمی یابد.

*- (و هر که ببیند) که ابرها در خواب او را دیدند، پس کار نیک و عدل و بشارت و رهایی از همه نگرانی ها است.

*-(و هر کس ببیند) ابرها را که خورشید را می پوشاند، پس پادشاه بیمار یا مظلوم یا منزوی است. [ص 302] خوف و مظهر کرامت، زیرا آن چیزی است که در هنگام باریدن باران بر اولیاء ظاهر می شود و پیامبران از گرما محافظت می کنند و چه بسا ابرها دلالت بر صمیمیت دارند به خاطر فرموده خداوند متعال: {آیا ندیدی که خداوند ابرها را به حرکت در می آورد و سپس به آنها می پیوندد؟}

هر که در خواب ببیند از ابرها چیزی برداشت، یعنی از حکمت یا شخم و زیان فراوان بهره می برد و هر که ببیند بر ابرها سوار است تمام حکمت را درمی یابد و ازدواج می کند یا سوار کشتی می شود. امید به سفر دارد و عدالت و بشارت و آسودگی از هر غم و اندوهی، و اگر شایسته آن نباشد عذاب و عذابی است که بر او نازل می شود.

هر کس ابری را ببیند که در آن امدادی برای دنیاست، آن رحمت است، پس هر کس از آن چیزی به دست آورد، به قدر آن آسودگی و رحمت به او عارض می شود، چه بسا ابرها اگر سیاه شوند، دلالت بر امری ناپسند دارند. یا اعتراض حاکمی ابرها در آن سال خیر و برکت یافتند.

هر کس در خواب ببیند که ابرها خورشید را می پوشانند، پادشاه می میرد یا غلبه می کند یا بیماری ها و گرسنگی ها و تخلیه ها را از بین می برد که بر او نازل می شود، اگر باران عسل یا شیر یا مانند آن ببارد، خوب و غنیمت و نیکو است. با باران ایمان بیاور و با آن وضو بگیر که در دین و امور دنیوی او صلاح است.

هر که در خواب ببیند از آب باران می نوشد اگر زلال باشد خوب می شود و اگر لجاجت کند به اندازه نوشیدن مریض می شود.

تعبیر ابر در خواب

  1. دیدن ابری که وارد خانه یا اتاق آن می شود، بیانگر علم و حکمت و دانش یا میزبانی از عالم یا خردمند است.
  2. برای ازدواج مجردی
  3. برای یک مرد متاهل، همسرش باردار است.
  4. برای تاجر، افزایش تجارت اوست.
  5. دیدن ابرها در فضای طوفانی نشان دهنده اضطراب و فشار است.
  6. دیدن ابرهای غلیظ نشان دهنده موانع پیش روی آینده شماست.
  7. دیدن ابر سیاه نشانه آن است که با وجود شکست اعتماد خود را نسبت به آنچه آرزو دارید از دست نخواهید داد
  8. دیدن ابرهایی که بر انسان فرود می‌آیند، نشان‌دهنده آن است که آنچه بیننده خواب انتظارش را می‌کشد، یا رحمت، شادی و خیر.
  9. دیدن سواری بر فراز ابرها نشان دهنده ازدواج است.
  10. دیدن سواری بر فراز ابرها نشانه سفر است.
  11. دیدن خانه ساختن در میان ابرها نشانه نیکی و علم و شهرت در میان مردم است.
  12. دیدن ابر بر سر، نشانه عزت و بزرگی و اجرای فرمان به بزرگی ابر است.
  13. دیدن ابر که از بالای سر می گذرد، نشانه همراهی با امین و امین است و به خواسته اش می رسد.
  14. مشاهده کنترل و اداره ابرها حکایت از همراهی علما و حکما دارد.
  15. خوابی که گویی ابرها آن را پوشانده اند، بیانگر سالی پربار و برکات فراوان است.
  16. دیدن پوشیدن ابرها به صورت لباس، بیانگر دانش فراوان است.
  17. دیدن ابرهای غلیظ بدون باران خوب نیست.
  18. دیدن ابرهای سیاه خوب نیست.
  19. دیدن ابرهایی که بر روی زمین می ریزند اتفاقاتی است که در آن مکان ها رخ می دهد، چه از طرف طبیعت و چه از طرف انسان.
  20. دیدن ابرهایی که خورشید را پوشانده اند نشان دهنده مرگ پادشاه یا گوشه گیری اوست

تفسیر ابر بینایی – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=X6x2YgQYAIo

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا