تعبیر سیب در خواب – رویا خوردن سیب در خواب

سیب در خواب تعبیر خواب تعبیر خواب ابن سیرین

خوردن سیب سبز در خواب

سیب در خواب برای یک زن باردار

سیب در خواب امام صادق(ع)، تعبیر خواب سیب ابن سیرین: عزم انسان و آنچه می کوشد و به اندازه عزم دیدگانش مصمم است. سیب برای هر که ببیند عزمش برایش مهم است و اگر ببیند سیبی زد یا بخورد یا صاحب آن باشد به همان اندازه که وصف شد و گفته شد سیب شیرین از آن عزم رنج می برد. رزق حلال و ترش حرام است هر کس ببیند که درخت سیب می کارد یتیم بزرگ می کند و هر که ببیند سیب می خورد چیزی را می خورد که مردم به آن نمی نگرند و اگر آن را برمی دارد از مرد بزرگوار با مدح نیکو پول می گیرد و سیب شماره شده چند درهم است و اگر در مسجد بوی سیبی را ببوید ازدواج می کند و اگر زنی در مجلس بوی آن را ببوید. معروف است و اگر در جاي معلوم بخورد پسر خوبي به دنيا مي‌آورد و گاز زدن سيب خير و آرامش و منفعت مي‌آورد و نوزده سال و نيم داشت و به زودي خليفه شد.

و چنانکه ابن شاهین خواب سیب را تعبیر کرد، گفت: سیب در طرفین است: هر که سیب سبز ببیند، نشانگر فرزند است و اگر سرخ باشد، سود پادشاه است. و اگر سفيد باشد از طرف تجارت منفعت است و اگر زرد يا ترش باشد مريض و ضعيف است و قسمت سيب دو نيم نشانگر باند دو شريك است و هر که ببیند سیب سرخی از درخت چید و خورد، دختری می دهد و هر که ببیند سیب ترش به او داد، نشانگر دشمنی اوست، گرچه شیرین دلالت بر دوستی او دارد. گفته شد خواب سيب بيانگر تيزبين بيننده در كار و صنعت خويش است، سيب داشت و از آن مي خورد و اين بيانگر عزم و اراده او در كار به همان اندازه كه خورد و نيز نشانگر آن است كه به آرزوي خويش خواهد رسيد. . می گفتند هر که ببیند سیبی دارد یا در آن باشد یا از آن بخورد و به چیزی دلبسته باشد، به اندازه مجروح شدنش از آن رنج می برد. قبل از توفیق دید که گویی نوزده سیب و نیم سیب زده است، از این رو بینش خود را قطع کرد، از این رو نوزده سال و نیم از فرمانروایی دولت گذشت، و ماجرا در حالی بود که او عبور کرد، و شاید رؤیت سیب را می توان با بدست آوردن آنچه انسان به کشت یا تجارت امید داشت تفسیر کرد و گفتند سیب شیرین پول حلال و پول ترش حرام است و عدد آن عدد درهم است حمد نیکو و هر که ببیند او است با چیدن سیب از بی درخت، به کسی عهد می بندد و به آن عمل نمی کند.

النابلسی خواب سیب را تعبیر کرد: در خواب دلالت بر فرزندان و صورتهای نیکو است و سیبها به اندازه عزم دیدگانشان مصمم است، روزی شیرین حلال است و سیب ترش. حرام است و هر کس را سلطان سیبی به سوی او بیندازد، رسولی است که امید و آرزوی او در آن است و درخت سیب مؤمنی است که به مردم نزدیک است و با چیدن آن، از مرد شریفی پول گرفت. حمد نیکو، و سیب شمارش شده چند درهم است، پس اگر در مسجد بوی سیبی را ببوید ازدواج می کند و اگر زنی در مجلس فاسق بوی سیب را ببوید معروف است و اگر در مجلسی بخورد. در مکان معلوم پسری نیکو به دنیا می آورد و گاز گرفتن سیب نیکو و منفعت است و سیب نشان دهنده دوستان و برادران است و گفته می شود هر که دید سیب می خورد و دشمنی بر او ظاهر می شود. سیب ترش نشان دهنده حواس پرتی، آسیب و سر و صدا و درخت سیب نشان دهنده ترس است.

چشم انداز اپل – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا