تعبیر دندان در خواب تعبیر دیدن دندان در خواب

دیدن دندان اعم از پوسیدگی، افتادن، افتادن، افتادن یا کشیدن دندان به قول ابن سیرین شکستن دندان های سفید و زرد امام صادق و ابن سیرین.

تعبیر دندان در خواب

دندان‌ها اهل خانه انسان و دندان‌های بالا مردان طرف پدر و پایین‌ترین آن‌ها زنان طرف مادر او هستند، پس پایین‌ترین آن دو نزدیک‌ترین آنهاست. اصالتاً پدر و عمو هستند و مرد یا دو دوست جای او را می گیرند.

دندان های پرمولر عموها یا کسانی که در خواب با نصیحت به دندان های آسیاب جای آنها را می گیرند، پدربزرگ و مادربزرگ و پسری هستند که به آنها می بالد و با آنها دوست است.

و دو چین پایینی مادر و خاله، مادر راست و خاله چپ. اگر مادر و عمه نداشته باشد، دو خواهر یا دو دختر، یا کسی که جای آن‌ها را در نصیحت می‌گیرد، و ربع پایین‌تر رحمت، پسر عمو یا کسی است که جای او را در نصیحت می‌گیرد.

نيش پايين معشوقه خانواده اوست و هر كه به او تكيه كند يا جاي او را بگيرد دندانهاي پرمولر پايين، دختر دايي يا عمه مادري و يا هر كس كه جاي او را نصيحت كند.

اگر در خواب دندانی از یکی از این دندانها حرکت کند یکی از این دندانها مریض می شود و اگر بیفتد و از بین برود مرگ یا نبودن کسی است که آن را نمی بیند و جایگزینی است آنچه منسوب به سن خویشاوندان یا بیگانگان است، و اگر سن در خواب نباشد، غیبت است، خواه به مرگ یا فراق.

دیدن بعضی از دندانها در خواب و پوسیده شدن آنها ممکن است بیانگر بلایی باشد که بر شخصی که دندان در حال فرود آمدن است مبتلا شود. قدرت، پول و افزایش در امور دنیوی خود به دست خواهند آورد.

و هر که در خواب ببیند دندانهای دیگر به دندانش چسبیده، بیانگر آن است که خانواده اش زیاد می شود، دیدن زیاد شدن دندان در خواب، و در آن ضرر یا چیزهای ناخوشایندی بود، بیانگر آن است که در خانواده کسی است که باعث شود. آسیب پدر و مادر دندان کاشته شده در قلب در خواب نشان دهنده نزدیکی است.

هر کس در خواب ببیند که تمام دندان هایش در خواب افتاد و در اتاقی یا دستش افتاد، نشان دهنده طول عمر است تا آن که تمام دندان هایش بیفتد و خانواده اش زیاد شود.

هر کس در خواب ببیند که دندانهای بالایش در خواب افتاد و در دست او بود، خواب، مالی است که به تو برمی‌گرداند و اگر به سنگ بیفتد فرزند ذکور است و اگر به دستش بیفتد. زمین، با یکی از اقوام جدا می شود.

افتادن دندان در خواب برای کسی که بدهکار است، پرداخت بدهی است و مهم نیست که کدام یک از دندان ها در خواب افتاده است.

دندان ها اهل خانه مرد، بالاها مردان خانواده، و پایین زنان، نیش صاحب خانه او و چین راست پدر است.

و چله چپ عمو و اگر نباشند دو برادر یا دو پسر و اگر نباشند دو دوست و دو برادر و چهارضلعی پسر عمو و دندانهای پیش آسیاب عمو و خاله و هر کس در نصیحت جای آنها را بگیرد، دندان آسیاب پدربزرگ و مادربزرگ، پسران جوان، چین پایین راست مادر و خاله چپ، و اگر نه، پس دو خواهر یا دو دختر، یا هرکسی که جای آنها را بگیرد.

ربع پایینی دختران عموها و دختران خاله ها، دندان نیش تحتانی خانم خانواده او، دندان های آسیاب پایینی دختران عمو و عمه مادر و دندان های آسیاب پایینی دورترین آنها از مردم است. خانه مرد، از زنان و دختران جوان

و حرکت بعضی از دندانها دلیل بر کسی است که تعبیرش در مرض است و افتادن و از دست دادن او دلیل بر مرگ یا غیبت اوست، غیبت کسی که به او باز نمی گردد. دندان قروچه بر جنجال اهالی خانه اش. اگر دندانهایش را بر دندان ببیند عیب اهل بیت اوست و به او رجوع می کند. پوسیدگی دندان ها زشتی مدح خانواده است و خستگی دندان ها ضعف اهل بیت اوست.

و پاکسازی دندان ها از جرم، نشان دهنده تلاش مالی برای رفع نگرانی در مورد آنها است. سفیدی، بلندی و زیبایی دندان ها، استحکام، پول و اعتبار خانه را افزایش می دهد. اگر ببیند که با چین هایش مانند آن رشد می کند، اهل خانه اش زیاد می شود. اگر ببیند که همخوابگی با او ضرر دارد، زیاده روی در خانه برای او ننگ و آفت است. اگر در خواب ببیند که دندانهایش را در می آورد، خوابش بیانگر این است که پیوند خویشاوندی خود را قطع می کند یا پول خود را صرف کینه توزی می کند. اگر در خواب ببیند که با زبانش دندان قروچه می کند، با گفتار او کار خانواده اش تباه می شود.

اگر در خواب ببیند که دندان هایش از طلا است، اگر از اهل علم و گفتار باشد، بینایی او ستوده می شود وگرنه ستوده نمی شود، زیرا دلالت بر بیماری یا آتشی دارد، غیر از علم و اهل آن. اگر از شیشه یا چوب ساخته شده باشد نشان دهنده مرگ است. اگر ببیند دندان هایش می افتد، دیگری به جای آن می روید که نشان می دهد کارها و اقدامات او تغییر کرده است.

می‌گفتند هر که ببیند دندان‌های بالایش از دستش می‌افتد، پول او می‌شود. اگر گربه او را در دامان خود ببیند، پسر است، زیرا خدای تعالی می فرماید: «وَ تَقَلُواً لَهُمْ فِی گهواره». منظورم در سنگ است. اگر به زمین افتاد مرگ است. اگر در خواب ببیند که از گوسفندان افتادگان را گرفت و دفن نکرد، به جای امثال او در شفقت و نصیحت سود می برد.

در تفسیر بقیه اعضا اگر به آفتی مبتلا باشد و دفن نکند نیز همینطور است. اگر ببیند که در دلش دندان روییده است، دلالت بر مرگ او دارد، و گفته شد که افتادن دندان، مانعی است که می خواهد، و گفته اند که دلیل بر ادای دین است. اگر در خواب ببیند که تمام دندان هایش افتاده و آن ها را در آستین یا دامن خود بگیرد، عمری طولانی خواهد داشت تا دندان هایش درآید و بر تعداد خانواده اش افزوده می شود. و اگر ببیند که تمام دندانهایش از چشمش افتاده است، پیش از او اهل خانه او خواهند مرد.

شاید این مرگ دوران او بود. از مردم، و همسالانش در سن. اگر ببیند که مردم او را با دندانهای آسیاب خود له می کنند یا او را گاز می گیرند، می تواند برای مردم خضوع کند، ولی خضوع نداشته باشد، و گفته شد که دهان را جای خانه و دندانها را جای خانه قرار دهد. همه به جز تعداد کمی از آنها. و می گفتند هر که ببیند دندانش می شکند، کم کم قرضش را می پردازد

از دست دادن دندان های خود را بدون درد، نشان می دهد کسب و کار باطل است. اگر ببیند که بدون درد در حال سقوط است، این نشان می دهد که چیزی در خانه اش رفته است. دندان های به هم فشرده در صورت افتادن، فرد را از هر کاری که با کلام و گفتار انجام می دهد باز می دارد. ولى اگر درد يا خون يا گوشت بيرون آيد، امر مورد نظر را باطل و يا تباه مى كند. در مورد سالم و آزاده و مسافر اگر تمام دندان هایشان بیفتد نشان دهنده بیماری طولانی مدت و بروز سل بدون مرگ است و آن این است که انسان بدون دندان غذای مقوی به دست نمی آورد ولی از سوپ و آب میوه استفاده می کند. ، اما نمی میرند زیرا مردگان دندان های خود را از دست نمی دهند

و آنچه مرده را در معرض مرده قرار نمی دهد، نسبت به بیمار وفادار است و به همین دلیل در بیماری مورد ستایش قرار گرفت. و اگر تمام دندانهایشان بیفتد، نشانگر سرعت فرارشان از مرض است، و اما تجار سیّار، بیانگر سبکی حاملگی آنهاست، مخصوصاً اگر ببیند که آن دندانها در حال حرکت است. و هر کس دندانهای سیاه و پوسیده و کج داشته باشد و ببیند که در حال افتادن است، از همه سختی ها نجات می یابد.

اگر در خواب ببیند که دندان هایش می ریزند در حالی که با دست یا ریش و در دامن خود می گیرند، نشان دهنده این است که فرزندانش قطع شده اند و او به دنیا نیامده است و آنچه زاییده شده باقی نمی ماند. مطرح نمی شود. روايت شده است كه مردى ديد كه تمام دندانهايش افتاد، پس از اين امر سخت اندوهگين شد و ديده خود را به گذرگاهى نقل كرد و گفت: تمام دندانهايت پيش از تو مى ميرند، و چنين بود. و دیگری دید که از دهانش سه دندان در کف دست گرفته و سر انگشتان خود را بر آنها گذاشته و به او نشان داد که یک درهم و نیم یافته است.

دید دندان در حال افتادن – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=vZQIP0R1e3Ys

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا