تعبیر لگام در خواب، بند اسب در خواب

چشم انداز

تعبیر افسار در خواب

و افسار بر چهره های آن تعبیر می کند، پس هر که ببیند افسار اسبش بریده یا گم شده است، بیانگر کم شدن آبرو و حیثیت اوست.

تعبیر کلمه افسار در خواب

(لگام) در خواب میزان است برای هر که صنعت و قوت در مال دارد و افسار نگهبان پادشاهی است که با آن پادشاه مخالفت نمی کند، امان هر که دهانش را افسار ببیند سلام می کند و می کند. از آنچه به او مربوط نیست سخن نگوید و اگر محاکمه ای داشته باشد حجتش رد شده است، دید که افسار اسبش از سرش افتاد یا از دستش رفت، امرش از بین رفت و حالش خراب شد یا زن بر او حرام بود یا برای صاحبش عصمت نداشت

تعبیر لگام در خواب ابن سیرین

حسن مديريت و قدرت در مال و بدست آوردن رهبري كه به وسيله آن هدايت و اطاعت مي شود و حاكي از تقوا و دين و عصمت و مقام است و گناهان را باز مي دارد و در حديث ملجم متقيان نقل شده است.

تعبیر لگام در خواب توسط نابلسی

افسار مولای پادشاه است و هر که بر افسار سوار شود حالتی را می گیرد که هیچ کس حق قسم خوردن را ندارد بر زکاتی که پس انداز می کنی و هر که ببیند او را می بیند. افسار اسب از سرش افتاده یا از دستش رفته، امرش از بین می‌رود و حالش خراب می‌شود، یا زنش او را نهی کرده است.

تعبیر لگام در خواب ابن شاهین

تعبیر به آن شده است: هر که ببیند افسار اسبش بریده یا گم می شود، بیانگر کم شدن آبرو و حیثیت اوست، برای کسانی که آن را در دهان دارند به ادب تعبیر می شود و هر که آن را درست کند، دیگران را تأدیب می کند و به طور کلی بینش افسار بر شش جنبه تعبیر می شود: شرافت، حیثیت، روزه، سکوت و ادب و وقار در امور.

تعبیر افسار اسب در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا