تعبیر دروازه بان در خواب – دیدن دروازه بان در خواب

دیدن در و دروازه و دربان برای مجرد، برای زن شوهردار، برای زن حامله برای زن مطلقه، چه دربان ساختمان، و بیشتر برای ابن سیرین، امام صادق و النابلسی.

تعبیر خواب دربان ابن سیرین

سرایدار در خواب مردی بزرگ است، سلطانی. و هر کس در خواب ببیند که سرایدار است و کنیز خریده است، به دلیل نزدیکی به سلطان، از یکی از خویشاوندان امری بزرگ پیروی می کند. احساس می شد که سرایدار شاهزاده حکم را به دست آورد.

اگر در خواب یک سرایدار دیدید، این به معنای مدیریت بد و فرزندان نافرمان است. خدمتکاران کوچک شما را آزرده می کنند، اگر به دنبال سرایدار بگردید و او را نیافتید، خشم کوچک به نحوی شیوه زندگی آرام شما را به هم می زند و اگر آن را بیابید با غریبه ها معاشرت دلپذیری خواهید داشت و کسب و کار شما به جایی نمی رسد. مانع شده است.

اگر در خواب دیدید که دروازه ای را می بینید یا از آن عبور می کنید، پیش بینی می کند که به زودی اخبار دردسرساز از یک فرد غایب به شما خواهد رسید. مسائل تجاری دلگرم کننده نخواهند بود.اگر دروازه ای بسته دیدید نشان دهنده ناتوانی در غلبه بر مشکلات کنونی است.اگر دروازه ای را ببندید به معنای پروژه های موفق است.دوستان با دقت انتخاب شده اند.اگر دروازه شکسته دیدید به معنای شکست و سر و صدا است. اگر وارد شدن یا باز کردن دروازه برای شما استرس ایجاد می کند، این بدان معنی است که متفکرانه ترین کار شما است و علاقه شما به شما بازگشت یا رضایت نمی دهد. اگر روی دروازه تاب بخورید، این پیش بینی می کند که غرق در بیهودگی و بیهودگی خواهید شد. لذت های غیر اخلاقی

تعبیر باز شدن درها در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا