معنی پرنده در خواب تعبیر پرنده در خواب

دیدن پرنده برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار، خواه گنجشک، بلبل، شاهین، هجوم بسیاری از سفیدهای سیاه در آسمان رنگی، اطعام و غیره برای ابن سیرین و برای امام صادق

تعبیر خواب پرنده توسط نابلسی

در خواب جلال و اقتدار و زینت است و تاجر منفعتی دارد و اگر پرنده مجهول باشد نشان دهنده فرشته مرگ است و اگر پرنده برگ یا کرم و غیره را بردارد و با آن پرواز کند. آسمان از خانه‌ای که در آن مریض است، می‌میرد، و ممکن است نشان دهد مسافر به دیدگانش بر او افتاده است، و ممکن است نشان دهد که برای هر که آن را روی سر یا شانه‌اش ببیند، کار کند. سفید است پس واضح است و اگر رنگین باشد کار دیگری است مگر اینکه زن حامله داشته باشد و اگر پرنده نر باشد پسر است و اگر ماده باشد دختر است و بزرگترین پرندگان نشانگر پادشاهان و رؤسای جمهور و علما و ثروتمندان است و پرندگان آبزی بزرگانی هستند که از دو جهت به مقام رهبری رسیده اند: قدرت آب و نیروی هوا و آنچه پرندگان می خوانند. یا ناله ها و صاحبان آواز و مرثیه و صفر مرغان و گنجشک ها و شاخ ها و بلبل ها پسران جوان هستند و گروه پرندگانی که آنها را می خورند پول و دینار و اختیار است، به ویژه اگر مراقب آنهاست، اگر ببیند که پرندگانی در جای او پرواز می کنند، آنها فرشتگانند، و هر کس پرنده ای را ببیند که از آسمان می آید و در برابر او می افتد، بشارت است که به آن شادی می کند. چه بسا پرنده ناشناخته دلالت بر انذار و اندرز داشته باشد و از نیکی پرنده او در خواب، نیکی او باشد، یا رسولی با نیکی نزد او بیاید و پرندگان رنگارنگ در آنجا کار کنند.

تعبیر خواب پرنده از ابن شاهین

گفت، ابن سیرین گفت: «هرگاه انسان پرنده ای بزرگ ببیند، بلند پروازی خود را تعبیر می کند. می گفتند هر که خواب ببیند با پرنده ای صحبت می کند، وقوع جلال و بلندی و مرگ پرنده در دست است بدون آن که مضطرب باشد و هر که در خواب ببیند که به چیزی از پرنده آبزی برخورد کند. چه بداند و چه نداند، به اندازه آن پرنده در استخوان و پر، به خیر و رهبری و پی بردن به آنچه می‌خواهد می‌رسد، به شرطی که از آن وحشت نداشته باشد. و گفته شد هر که مرغی را دید که بر آن فرود آمد، دلالت بر آن دارد که امری پیش آید و اگر غیر آن را ببیند، بیانش بر اوست، گفته شد که مرغان معروف، اولاد و مجهول را تفسیر می کنند. مژده را تأویل می کند و اگر پرندگان بر سر او جمع شوند به قول امام بزرگوار در داستان سلیمان علیه السّلام تفسیر می شود {و مرغان انباشته شده هر کدام دهان دارند} و پادشاه اگر بیند که پرندگان در قفس فریاد می زنند، باید به دیدن آنهایی که در زندان هستند، آنها نیز هستند، اما منقار به پول و قوت تعبیر می شود. اما اگر انسان ببیند که منقار دارد، در باب بیان خلقت، بیان او مقدم است. پرهایش از هر جور که باشد پول و فضل و نیکی و منفعت است و اگر ببیند که پرهایی مانند پرندگان دارد در خواب مذکور نیز بیان شده است با خیر و منفعت و امامت. و وصول به مقصود و اگر غیر از آن ببیند بیانش علیه اوست و چه بسا در خواب کسى که بخواهد شکار کند و از او پیروى کند موافق اگر از اهل فساد باشد که دزد بزرگى خواهد شد. یک عضو شکار بدون جراحی، به ضعف دین و عدم نظر و مدیریت تعبیر می شود.

تعبیر پرنده در خواب

1- اگر در یک خط مستقیم به سمت بالا پرواز می کند، این نشان دهنده خوب است.

2- اگر به صورت زیگزاگ پرواز کند، نشان دهنده شری است که روی خواهد داد.

3- اگر در ارتفاع بالا پرواز می کند نشان دهنده خوش شانسی است.

4- اگر در ارتفاع کم پرواز می کند نشان دهنده بدشانسی است.

5- اگر توییت کند نشان دهنده موفقیت است.

6- اگر دیدید که سرش را پنهان کرده است، نشان دهنده این است که اتفاقات ناخوشایندی در حال رخ دادن است.

7- اگر سرش را زیر بال هایش پنهان کند، نشان دهنده بیماری یکی از بستگان شماست.

8- اگر او را زخمی دیدید نشان دهنده خیانت یکی از دوستانتان است

اگر در خواب بلدرچینی ببینید، اگر پرنده زنده باشد، فال نیک است

اگر او مرده باشد، بدشانسی شما را آزار خواهد داد

اگر به بلدرچین شلیک کنید، این پیش بینی می کند که دوستان وفادار شما به دلیل احساسات بد شما نسبت به آنها از شما بیگانه خواهند شد.

اگر بلدرچین بخورید، این پیش‌بینی می‌کند که در زندگی خود فردی اسراف هستید

پر پرنده اگر در خواب پر پرنده ای ببینید، برای کارگران رشته های ادبی فصل موفقیت است. اگر خواب ببينيد كه خود را به آن آراسته مي كنيد، بيانگر موفقيت در تجارت و سود است. برای دختری اگر در خواب ببیند که پر بر کلاه خود می گذارد، بدین معنی است که شانس خود را در بیش از یک زمینه امتحان می کند و موفقیت او به درایت و زیبایی او بستگی دارد.

اگر در خواب قرقاول دیدید، این به فال نیک و رابطه خوب با همراهان است

اگر قرقاول بخورید، این پیش‌بینی می‌کند که حسادت همسرتان شما را وادار می‌کند که اوقات خوشی را با دوستانتان بگذرانید.

اگر به قرقاول شلیک کنید، این نشان می دهد که از قربانی کردن لذت خود برای راحتی دوستان خود امتناع خواهید کرد.

اگر خواب پرنده فاخته را دیدید، این به معنای پایان ناگهانی زندگی شاد ناشی از سقوط یک دوست عزیز است. اگر در خواب دیدید که صدای فاخته را می شنوید، این به معنای بیماری دردناکی است که به دلیل مرگ یکی از عزیزان غایب است. یا به معنای تصادف در خانواده شماست

ضریح جمع ضرّه با تأکید، گوزن سرخی است منقطع با سیاه که از کسی که آن را در خواب ببیند پرواز می کند و کار او کاری دنیوی و پلید بود که برایش بد است.

بلبل در خواب به مرد یا زن ثروتمند اشاره می کند. گفته شد: بلبل به کودکی است که کتاب الله تعالی را تلاوت می کند یا پسر خردسالی. و هر که بلبلی ببیند، دلیل بر پسری از کنیز است

دیدن کبک در خواب به این معنی است که در آینده نزدیک برای خرید ملک جدی به شما شانس و اقبال خواهد رسید.

اگر خواب ببينيد كه كبك را شكار مي كنيد، پيش بيني مي كند كه در انتظارات و برنامه هاي شما موفق باشيد

اگر در خواب کبک را بکشید، پیشگویی از موفقیت با از دست دادن مقداری ثروت است که به دیگران می رسد.

اگر در خواب کبک خوردید، پیش‌بینی می‌کند که از رسیدن به مقام و منزلت و منزلت عالی خوشحال خواهید شد.

اگر کبک در خواب پرواز کرد، این پیش بینی خوبی و موفقیت در آینده است

پرنده گوشاک نوعی شاهین است و معنی دیدن شما در خواب این است که رونق تجارت و امور شما را در معرض حسادت و حسادت قرار می دهد.

اگر خواب وزوز ببینید، بیانگر آن است که رفاه شما شما را هدف گوشت و نفرت قرار می دهد. در مورد دختر، این خواب نشان می دهد که رقابت برای او شهرت او را خدشه دار می کند

اما اگر دختری او را در خواب ببیند، بیانگر لکه دار شدن آبروی اوست

چه کسی الباز را در خانه اش کشت؟

صاحب رؤیا یا رؤیا، دزد، اختلاسگر یا کلاهبردار را برنده خواهد شد و قادر به انجام آن خواهد بود.

هر که در خواب ببیند که زنگ در جایی فرود آمده است

نشانه این است که این مکان توسط سارقان وارد خواهد شد

هر که در خواب ببیند که الباز جای خود را ترک کرده است

صاحب خواب یا رؤیا با مردی که حرام می خورد همراهی می کند یا او را به خانه اش می برد.

پرندگان در خواب برای کسانی که آنها را می بینند به فال نیک می گیرند، اگر کسی منتظر کار بود و بلبل یا شاهین دید، مژده است که آن کار را به دست گیرد و هر که مجرد بود دید که داشت. پرنده ای را شکار کرد و در قفس گذاشت، تعبیر این خواب این است که این مرد وارد قفس طلا شد، یعنی ازدواج کرد و غیره.

دوچرخه سوار توسط مردی خیانتکار و زن او زنی خیانتکار بود و گفته شد دوچرخه سوار پول حرام است که با حیله به دست می آید.

مرغ سیاه را راهب فداکار زیر به انجیل به قول برخی از شاعران در معنا تفسیر کرده است.

و هر که در خواب ببیند جوجه کرکی دارد، دلالت بر فقر پسرش دارد

تعبیر فرود آمدن پرنده بر آن در خواب

می گفتند هر که پرنده ای را دید که بر آن فرود آمد، دلالت بر خواب دارد و اگر غیر از آن دید، بیانش بر او است.

تعبیر ققنوس در خواب

هر کس در خواب ببیند که جوجه ققنوس را گرفته یا به او داده اند، به پسر پادشاه نزدیک می شود و از او چیز خوبی می گیرد، گوشت و پر و استخوانش و پول و برکت. یک پادشاه یا یک مرد با سرنوشت بزرگ.

و هر کس در خواب ببیند که ققنوس به جای او نازل شد، این نشان دهنده هبوط سلطان در آن مکان است.

الکرمانی گفت: هر که ببیند ققنوس ماده را کشت، نشانگر ازدواج او با دختر باکره است. تعبیر دیدن پرندگان در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا