تعبیر طوفان، طوفان در خواب، معنی رؤیت طوفان یا طوفان در خواب.

مطالب: رویای طوفان برای یک دختر مجرد برای یک زن متاهل برای یک زن باردار برای ابن سیرین با دیدن طوفان های غبار سیاه

معنی طوفان و طوفان در خواب

  1. اگر در خواب ببينيد كه غرغرى شنيديد و طوفانى را ببينيد كه با تمام نيروى هول انگيزش به سوى شما هجوم مى‏آورد، دچار زشتى و ترديد مى‏شويد و سعى خواهيد كرد كه از شكست و تباهى در امور كارى خود جلوگيرى كنيد.
  2. اگر در خانه ای هستید که توسط گردباد تکه تکه شده است و به شدت در تلاش هستید تا کسی را از چوب افتاده نجات دهید، زندگی شما دچار تغییر خواهد شد.
  3. شما نقل مکان خواهید کرد و به مکان های دور نقل مکان خواهید کرد، و با این حال هیچ پیشرفتی در امور خانوادگی یا کاری نخواهید دید.
  4. اگر در خواب ببينيد كه به ويرانه ها و خرابه هاي ناشي از طوفان مي نگريد به مشكلات نزديك مي شويد ولي با وزش كارهاي ديگران از آنها دوري خواهيد كرد.
  5. اگر در طوفان مرده و مجروح دیدید، به خاطر گرفتاری های دیگران بلای زیادی خواهید داشت.
  6. هر کس ببیند که باد او را حمل می کند و ترس و وحشت یا تاریکی و مه و غبار یا دود و یا چیزی که دید را تاریک می کند، اگر بیننده از راه دریا سفر می کرد کشتی آسیب می دید یا غرق می شد یا به سختی می دید. مسافرت کند، اما اگر بیماری داشته باشد، بیماری او را زیاد می کند.
  7. اگر باد به طور کلی ساکن باشد، قوی نباشد، یا نسیم باشد، یا گرده را حمل کند، نشان دهنده تسکین یا تغییر شرایط به سمت بهتر است.
  8. در صورتی که با رعد و برق یا رعد و برق همراه باشد، نشان دهنده سلطانی است که قدرت دارد و ظالمی که کشور یا حاکمان آن را به دست گرفته و ماهیت آن را تغییر خواهد داد.
  9. بادهای مملو از گرد و غبار یا آنچه دید را غالباً مبهم می کند، جنگ را نشان می دهد و اگر طوفانی و شدید باشد نشان دهنده ظلم و ستم حاکم است و ممکن است مقداری از آن بر بیننده بیفتد.
  10. و کسى که در خواب طوفان شدیدى ببیند، در خواب، خواه پر از خاک باشد یا نباشد، ممکن است اشاره به عذاب و غضبى باشد که بر مردم شهرى نازل مى شود، به سبب اعمال ناپسندى که رواج داشته است. در میان مردم شهر
  11. و کسى که در خواب طوفان شدیدى ببیند که ممکن است پر از گرد و غبار باشد، چنانکه بیننده خواب مى بیند که در مناطقى که به آن برخورد مى کند ویرانی ایجاد مى کند، درختان را کنده و دیوارها یا خانه ها را خراب مى کند، یا مى بیند که مردم و حیوانات با آن پرواز مى کنند. به دلیل شدت آن، سپس رؤیت حاکی از مصیبت و مصیبت بزرگی است که بر سر مردم آن منطقه آمده است، مانند جنگ، بیماری شدید یا نزاع که مردم در مورد آن سردرگم هستند، زیرا آنها را به جنگ بین خود سوق می دهد.

تعبیر طوفان در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا