تعبیر همبستر شدن با زن مطلقه در خواب دیدن ازدواج در خواب

با دیدن آمیزش شوهر سابقم در خواب دیدم که شوهر سابقم با من همبستر شده است، چه از پشت، چه از ناحیه مقعد، چه از ناحیه واژن، چه رحم و چه از سینه و غیره توسط ابن سیرین و امام صادق علیه السلام.

  1. هر کس ببیند که شوهر سابقش با او همبستر می شود، نشانه یکی از آن دو است: یا زن مطلقه نزد او برمی گردد و به عقد خود باز می گردد، یا چیزی را که می خواهد به دست می آورد.
  2. هر کس در خواب ببیند که باکرگی خود را از دست داده است، اگر با دختر باکره یا مطلقه یا بیوه ازدواج نکرده باشد، در تعبیر ابن سیرین به احتمال زیاد ازدواج دلالت دارد.
  3. و در تعبیری دیگر دلالت بر امری پسندیده و مبارک دارد که در روزهای آینده دل او را شادی و سرور می کند و یا به آرزویی می رسد که صبورانه منتظر آن بوده است.
  4. در تعابیر ابن سیرین آمده است که سعادت همه جانبه او و اطرافیانش از اهل بیت است که خیر و سعادت و سعادت و نظمی که در آن برکت است و اگر با جیغ و گریه در خواب باشد. ، پس در خیر و خوشی است.
  5. برخی دیگر بر این باورند که دیدن یک زن باکره و مجرد به عنوان داشتن رابطه جنسی به معنای گذار در زندگی او یا خانواده اش به مرحله جدیدی در جهت خوب و بهتر است.
  6. تعداد کمی از مفسران این را اینگونه می دانند که اگر این امر باعث شادی یا احساس شادی در خواب می شود، از جنبه های روانی بیننده خواب یا چیزهایی که در زندگی نامطلوب به دست می آورد، خوب نیست.

تفسیر بینایی آمیزش – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=W6CzU5V1rKg

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا